Szpital Specjalistyczny w Pile ogłasza przetarg
- Adres: 64920 Piła, ul. Rydygiera
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 106 207 , fax. (067) 212 40 85
- Data zamieszczenia: 2018-11-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Pile
ul. Rydygiera 1
64920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 672 106 207, fax. (067) 212 40 85
REGON: 126182000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalpila.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej jako Pełnomocnik Powiatu Pilskiego, 64-920 Piła, Al. Niepodległości 33/35
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOPOSAŻENIE ODDZIAŁU INTENSYWNEJ TERAPII I ANESTEZJOLOGII ORAZ ODDZIAŁU NEUROLOGII Z PODODDZIAŁEM LECZENIA UDARÓW MÓZGU W SZPITALU SPECJALISTYCZNYM W PILE IM. STANISŁAWA STASZICA – Stacje dokujące i pompy infuzyjne - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 8 stacji dokujących wraz z 5 pompami infuzyjnymi na każdą stację dla Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Pile. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zwany dalej „OPZ”) oraz wymagania Zamawiającego są zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33194110-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru załączonego do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy wraz z formularzem cenowym, - pełniony załącznik nr 2 do SIWZ, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; - oświadczenie o posiadaniu dokumentu obowiązującego zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dn. 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. Nr 211) uprawniających do wprowadzenia, obrotu i do używania na terenie RP zaoferowanego przedmiotu zamówienia – wpis do rejestru Wyrobów Medycznych; - materiały producenta, ulotki informacyjne, instrukcje obsługi lub tp., dotyczące oferowanego wyrobu, potwierdzające parametry oceniane przez Zamawiającego określone w OPZ - załącznik nr 2 oraz wskazane w formularzu ofertowym. - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - uzasadnienie zastrzeżenia informacji jako tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną