Przetargi.pl
Doposażenie oddziałów przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku.

Gmina Łagów ogłasza przetarg

  • Adres: 26-025 Łagów, ul. Iwańska 11
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. (041) 307 40 33, 307 41 21 , fax. (041) 307 42 36
  • Data zamieszczenia: 2014-08-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łagów
    ul. Iwańska 11 11
    26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie
    tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, fax. (041) 307 42 36
    REGON: 00054531400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagow-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Doposażenie oddziałów przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Projekt pn.: Doposażenie oddziałów Przedszkolnych 0 w SP w Piotrowie, SP w Zbelutce, SP w Łagowie i Filii w Lechówku w ramach Projektu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie 9.1 Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej. 2. W ramach projektu zostaną zrealizowane następujące zadania:2.1. Zadanie 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych. W ramach zadania zostanie wykonany:a) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup i montaż placu zabaw b) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw c) Plac zabaw przy Szkole Podstawowej w Łagowie - wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw - zakup wyposażenia i montaż placu zabaw Szczegółowy zakres organizacji placów zabaw w Szkołach Podstawowych w miejscowości Piotrów, Zbelutka Stara i Łagów został zawarty w przedmiarach na roboty budowlane stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ 2.2. Zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych. W ramach zadania zostanie wyposażony: a) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Piotrowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczenia, - zakup i montaż wyposażenia do kuchni, - meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek, - pomoce dydaktyczne - komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w I grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne - komplet artykułów plastycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej - komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki nad dziećmi, - Zakup sprzętu ICT, - zakup sprzętu audio wizualnego, - zakup kserokopiarki, b) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Starej Zbelutce - zakup wyposażenia do utrzymania czystości w pomieszczeniach, - zakup i montaż wyposażenia do kuchni, - meble i wyposażenie - zakup i montaż zestawów, - zakup i montaż rolet okiennych, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do wyposażenia szatni i innych pomieszczeń gospodarczych, - zabawki i pomoce dydaktyczne - komplet zabawek, - pomoce dydaktyczne, komplet pomocy dydaktycznych potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - artykuły plastyczne, komplet artykułów plastyczne potrzebnych do realizacji zajęć w 1 grupie przedszkolnej, - komplet wyposażenia zapewniającego bezpieczne warunki opieki na dziećmi, - zakup sprzętu ICT, - zakup sprzętu audiowizualnego, - zakup tablic interaktywnych wraz z oprogramowaniem, - zakup kserokopiarki, c) Oddział przedszkolny w Szkole Podstawowej w Łagowie - zakup wyposażenia do utrzymania czystości, - meble i wyposażenie - zakup i montaż, - zakup wyposażenia wypoczynkowego, - zakup i montaż mebli do szatni, - zabawki i pomoce dydaktyczne, - zakup sprzętu ICT, - zakup i montaż rolet okiennych, - zabezpieczenia grzejników w celu uniknięcia urazów głowy, - artykuły plastycznych, Szczegółowy zakres wyposażenia oddziałów pomieszczeń stanowi załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga: Jeżeli w dokumentacji dotyczącej niniejszego postępowania została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Równoważność zastosowanych materiałów i urządzeń będzie opiniowana przez Inspektora Nadzoru i autora dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Przez równoważność należy rozumieć zastosowanie porównywalnych wyrobów, produktów innych marek/producentów o parametrach technicznych i wymogach jakościowych niepowodujących pogorszenia właściwości użytkowania i trwałości urządzenia, obiektu. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania, oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 375000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: - dla zadania 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych w wysokości 3 000 zł, (słownie złotych: trzy tysiące złotych). - dla zadania zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w wysokości 5 000 zł, (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). 2.Forma wadium - Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj. : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: BS O Łagów nr 45 8507 0004 2006 6000 0068 0002 na: Zadanie 1. Organizacja placu zabaw oddziałów przedszkolnych - IZP.271.46.2014, Zadanie 3. Wyposażenie oddziałów przedszkolnych - IZP.271.46.2014. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Kopię przelewu (wpłaty) należy dołączyć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. 8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określonych w Siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy. 9. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z prawem i musi zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (bank lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazania ich siedzib, - określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, - kwotę gwarancji, - termin ważności gwarancji, - zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, i nie udowodnił, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że Wykonawca, którego ofertę wybrano:* odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub * nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub* zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. - gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa, - wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego; - jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związany z ofertą. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w Siwz zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 11. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, ze wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, w wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsze z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 14. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 15. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, którego wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 16. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w szczególności, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawach zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 17. Postanowienie niniejszej Siwz- stosuje się do poręczeń.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lagowgmina.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach