MIASTO LEŻAJSK ogłasza przetarg
- Adres: 37-300 Leżajsk, ul. Rynek 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 24 27 333 , fax. 17 24 27 333
- Data zamieszczenia: 2023-07-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MIASTO LEŻAJSK
ul. Rynek 1
37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie
tel. 17 24 27 333, fax. 17 24 27 333
REGON: 690581703 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastolezajsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Doposażenie i poprawa standardu obecnie funkcjonujących stołówek szkolnych” w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część numer 1 – „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Szkole Podstawowej nr 1 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Szafa chłodnicza (700L)2) Kuchnia wolnostojąca z półką, 4 palników 3) Zamrażarka szufladowa stojąca objętość całkowita 573 litrów 4) Zmywarka Uniwersalna z funkcją wyparzania i zmiękczaczem wody 5) Obieraczka nierdzewna do ziemniaków 6) Kotleciarka (steaker) z wałkami ugniatającymi i dodatkowym podzespołem wymiennym gardzieli7) Mikser spiralny do ciasta ciężkiego z dzieżą8) Blender kompletny dzban z zespołem noży, pokrywką, pojemność 4 litry 9) Taboret gazowy podwójny z rusztami żeliwny10) Mikser ręczny 350 mm11) Szafa magazynowa – drzwi uchylne (4 dzielone) 12) Stół z półka dolną i modułem 2 szuflad pod blatem (ze stali nierdzewnej)13) Stół centralny ze stali nierdzewnej, wzmocniony 14) Stół pomocniczy z 1 półką (ze stali nierdzewnej)15) Podstawa pod garnki – taboret spawany16) Stół z półką dolną bez rantów (ze stali nierdzewnej)17) Pojemnik na naświetlone jaja, pojemnik na jajka z 8 tacami, pojemność jednej tacy 30 jajRealizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają: formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 45. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%.Część numer 2 - „Dostawa i montaż wyposażenia kuchni w Szkole Podstawowej nr 3 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Szafa magazynowa, dzielona, 4 drzwi suwane, wzmacniane półki, - 2 półki stałe, 2 przestawne, regulowane nóżki, wymiar dopasowany do wnęki nie mniejszy niż 2000x800x2000 (stal nierdzewma) 2) Kuchnia wolnostojąca z półką, 6 palników 3) Taboret gazowy4) Stół - wyspa , blat wymiary 1200x900x900 + moduł 2 półki i 4 szuflady centralnie 900x6005) Stół roboczy z półkami w literę L, rant niski w literę L- niski rant, 6) Mikser Uniwersalny - dzierża 20l. 3 prędkości 7) Szafa magazynowa dzielona, zamykana 4 drzwi skrzydłowe, bez zamkaRealizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają: formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 45. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%Część numer 3 - „Dostawa wyposażenia jadalni szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 w Leżajsku”Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:1) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / czerwone 2) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / turkusowe3) Krzesło Polipropylenowe / Sztaplowane / pomarańczowe 4) Stół do stołówki prostokątny, o wymiarach 1800x800x720 mm. 5) Stół do stołówki prostokątny o wymiarach 1200x800x720 mm. Realizacja przedmiotowej części zamówienia nie ma wpływu na zapewnienie dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.3. Do dostarczonych przedmiotów Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumentację, w tym instrukcje obsługi w języku polskim, karty gwarancyjne oraz dokumenty potwierdzające zgodność towaru z normami jakościowymi i specyfikacją warunków zamówienia, w szczególności opisem przedmiotu zamówienia. 4. Szczegółowy zakres dostawy dla każdej z części określają: formularze cenowe zawierające ilości i opisy, które stanowią załączniki nr 2.1 dla części nr 1, nr 2.2 dla części nr 2, nr 2.3 dla części nr 3 oraz wzór umowy stanowiący załącznik nr 45. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 6. Minimalny zakres realizacji przedmiotu zamówienia wynosi 90%. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39220000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości:Dla części Nr 1 - 1.200 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych).Dla części Nr 2 - 500 zł (słownie: pięćset złotych)Dla części Nr 3 – 600 zł (słownie: sześćset złotych)2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto nr 55 1090 2590 0000 0001 4488 9362 w Santander Bank Polska S.A. Oddział w Leżajsku z dopiskiem „Wadium – nr postępowania” oraz nr części postępowania.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium przez Wykonawcę określone w art. 98 ust. 6 ustawy PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści gwarancji lub poręczenia powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem gwarancji lub poręczenia jest: Gmina: Miasto Leżajsk, ul. Rynek 1, 37- 300 Leżajsk;7) treść gwarancji lub poręczenia nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do gwaranta.8) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga aby gwarancji lub poręczenia obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu gwarancji lub poręczenia) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Zamawiający zwróci wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Zaleca się, aby poręczenie lub gwarancja wskazywały adres mailowy na jaki Zamawiający winien składać oświadczenie o zwolnieniu wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 5 ustawy Pzp.7. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli Wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP.8. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy PZP, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w Dziale IX ustawy PZP.9. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
Dodano: 2020-09-08 - Doposażenie stołówek szkolnych funkcjonujących w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejsce Piastowe
Dodano: 2019-08-26 - Doposażenie i poprawa standardu stołówek szkolnych funkcjonujących w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejsce Piastowe
Dodano: 2019-08-02 - Dostawa ręczników papierowych, worków foliowych, środków czystości oraz artykułów gospodarczych.
Dodano: 2019-07-26 - Doposażenie i poprawa standardu stołówek szkolnych funkcjonujących w szkołach podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miejsce Piastowe
Dodano: 2019-07-19 - Sprzedaż i dostawa akcesoriów kuchennych jako doposażenie pracowni w ZS Spożywczych w Rzeszowie w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy”
Dodano: 2018-11-07 - DOSTAWA WYPOSAŻENIA KUCHNI – SPRZĘT DROBNY ORAZ NARZĘDZI DLA PRACOWNI RĘKODZIEŁA I TECHNIK RÓŻNYCH W RAMACH WYPOSAŻENIA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W M. PARKOSZ
Dodano: 2018-10-02 - „Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia oraz remont pomieszczeń, pracowni szkolnych Bieszczadzkiego Zespołu Szkół Zawodowych im. Lecha Wałęsy w Ustrzykach Dolnych w ramach projektu pt. „Szkolnictwo zawodowe w powiecie bieszczadzkim otwarte na rynek pracy” (RPPK.09.04.00-IP.01-18-012/17.)
Dodano: 2018-08-02 - Sprzedaż i dostawa urządzenia do automatycznej hodowli roślin do pracowni gastronomicznej do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie w ramach projektu pn. „Rzeszowskie szkoły zawodowe otwarte na rynek pracy"
Dodano: 2018-04-19 - Sprzedaż i dostawa urządzeń gastronomicznych i wyposażenia do pracowni gastronomicznej, hotelarskiej i obsługi konsumenta do Zespołu Szkół Gospodarczych w Rzeszowie (III części)
Dodano: 2018-01-22