Przetargi.pl
Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: modernizację pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej Seniora Naftowca w Krakowie ul. Kluzeka 6 wraz z robotami towarzyszącymi.

Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca" ogłasza przetarg

  • Adres: 31-222 Kraków, ul. Kluzeka 6
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4152592 , fax. 012 4152592 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2009-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej "Seniora Naftowca"
    ul. Kluzeka 6 6
    31-222 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4152592, fax. 012 4152592 w. 13
    REGON: 00029432600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskluzeka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: pomoc społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Kluzeka 6, zwany dalej Zamawiającym zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: modernizację pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej Seniora Naftowca w Krakowie ul. Kluzeka 6 wraz z robotami towarzyszącymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń w budynku Domu Pomocy Społecznej SN w Krakowie Zakres robót to: 1.roboty rozbiórkowe rozebranie ścianek działowych, rozebranie obmurowania pionu kanalizacyjnym, rozbiórka posadzek wraz z podłożem, demontaż stolarki drzwiowej, poszerzenie otworów drzwiowych, 2.roboty murowe obłożenie płytami gipsowymi wodoodpornymi pionów kanalizacyjnych oraz konstrukcji stelaży do zabudowy lekkiej 3.roboty tynkowe tynki cementowo- wapienne, uzupełnienie tynków na ścianach i sufitach, gładź gipsowa na ścianach i sufitach 4.roboty malarskie i okładzinowe usunięcie starej powłoki malarskiej, malowanie farbami lateksowymi ścian i sufitów w mocnych barwach uzgodnionych z zamawiającym, flizowanie ścian w pokojach i łazienkach płytkami o wymiarach 33x60 cm matowe wraz z dekorami w kolorze uzgodnionym z zamawiającym, montaż luster z kinkietami i półkami nad umywalkami, 5.roboty podłoża i posadzki rozbiórka posadzek z płytek, rozbiórka wylewek, wykonanie izolacji pwodnej ,wykonanie izolacji termicznej ze styropianu FS20 gr 4cm, wykonanie nowych wylewek anhydrytowych ( jastrych)do gr 3cm, ułożenie w pokojach parkietu z drzew egzotycznych merbau 70x400 klasy I wraz z listwami przyściennymi drewnianymi ,lakierowanego lakierem chemoutwardzalnym 3x, ułożenie posadzek z płytek terakotowych matowych antypoślizgowych o wym. 20x20 cm w łazience 6.roboty instalacji wod.- kan. Wymiana pionów kanalizacyjnych od poziomu parteru wraz z wymianą podejść do przyborów , wymiana instalacji wodnej i c.w.u., demontaż umywalek, zlewozmywaki ze stali nierdzewnej z wycięciem na baterie, groszkowe okrągłe, z baterią zlewozmywakową stojącą typu SLU 03D lub równoważne , bezdotykową, z końcówką wodooszczędną(perlator), brodzik o wym 90x90 cm., montaż kabiny prysznicowej półokrągłej z wypełnieniem ze szkła hartowanego gr 6 mm z powłoką typu REFLEX( lub równoważne) , uszczelka między kabiną a brodzikiem, uszczelką magnetyczną, podwójne kółka łożyskowane; WC wiszące montowane na stelażach typu GEBERIT( lub równoważne) do zabudowy lekkiej z deską sedesową amortyzowaną,przyciskiem spłukującym dwudzielnym; bateria prysznicowa termostatyczna z głowicami ceramicznym z wodooszczędną końcówką(perlator), bateria umywalkowa ścienna z głowicami ceramicznymi z wodooszczędną końcówką(perlator);zamontowanie siedziska odchylanego ze skrimleny nośność siedzeń do 150 kg., zamontowanie uchwytów dla osób niepełnosprawnych ze stali nierdzewnej długości min 60 cm szt 12, zamontowanie uchwytów odchylanych przy muszlach WC , wanna akrylowa dł 1,50 dla osób niepełnosprawnych z uchwytami chromowanymi wraz z obudową 7.roboty instalacji elektrycznej i niskoprądowej wymiana instalacji elektrycznej , gniazda wtykowe, montaż osprzętu elektrycznego typu LEGRAND lub równoważny , demontaż i montaż przycisków przywoławczych i kasujących , wskaźników pomieszczenia, montaż oświetlenia punktowego 230V pod szafkami zabudowanymi w pokojach , wykonanie nowych odwodów gniazd do czajników bezprzewodowych, wykonanie zasilania w pokojach pod kinkiet, montaż opraw oświetleniowych zwieszanych pokojowych wraz z żarówkami energooszczędnymi typu PHILIPS E27 o barwie światła białej ciepłej 21W, żyrandole na dwie żarówki, montaż wentylatora w łazience uruchamianego jednocześnie z oświetleniem łazienki a wyłączanym z opóźnieniem,w łazience oprawy oświetleniowej IP44 z czujkami ruchu wysokiej częstotliwości ( częstotliwość 5,8 Ghz, moc nadawcza 1mW, kąt wykrywania 360 z kątem 160 , ewent. przez szyby, drewno i ścianki lekkiej konstrukcji, zasięg czujnika 0,5-5 m, ustawienia czasu załączenia 5s-15 min , montaż elektrycznych grzejników ręcznikowych w łazienkach, montaż oświetlenia kinkietowaego nad lustrami, w pomieszczeniu palarni montaż dwóch wentylatorów wyciągowych wykonawca odpowiada za zabezpieczenie istniejącego systemu p.poż .W razie jego uszkodzenia zobowiązany jest do jego niezwłocznej naprawy. 8.stolarka drzwiowa, wykucie ze ścian ościeżnic, osadzenie ościeżnic oraz skrzydeł drzwiowych pokojowych pełnych szer 90 cm (PORTA) z klamkami i szyldami okrągłymi, drzwi w kolorze ( buk ), stolarka do pokoi z zamkami zamykanymi na klucz w systemie typu MASTERKEY z jednej strony z gałką , montaż stolarki aluminiowej otwieranej i przesuwnej na szynach, w szynach dolnych i górnych( w łazienkach kabinami z wypełnieniem pleksi mat nieprzeźroczyste z zamkami typu WC wkładka MASTERKEY z gałką), 9.zabudowa ścienna zabudowa ścian w 1 -os pokoju szafą dwudrzwiową w jednej części z wieszakiem na ubrania w drugiej półkami ( z możliwością wymiany półek na wieszak), szafką stojącą z półkami pod zlewozmywak jednokomorowy okrągły z blatem , szafką wiszącą nad zlewozmywakiem z półkami . Wszystkie szafki z drzwiami przesuwnymi. 10. Montaż poręczy , narożników i odbojnic W korytarzach I i II piętra (w dłuższej części) należy zamontować poręcze okrągłe o średnicy 45 mm , osłona teksturowana z profilem aluminiowym ciągłym z końcówkami, konsolą mocującą co 600 mm w kolorze błękit pacyfiku, odbojnice wykonane z płyty ACROVYN o wys. 40 cm w formie fali , 10.wywóz gruzu wraz z opłatą wysypiskową szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w przedmiarze robót stanowiący część składową niniejszej specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp. Wobec powyższego Zamawiający ustala następujące warunki udziału w postępowaniu: 5.1 Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; 5.2 Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ,w szczególności poprzez wykazanie, że: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie poniższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie) 1. Wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty remontowo-budowlane polegajace na budowie lub remoncie budynku mieszkalnego, biurowego, administracyjnego lub innego użyteczności publicznej na kwotę minimum 100 000,00 zł brutto każda. 2. Dysponuje osobami wyznaczonymi do sprawowania funkcji kierowniczych przewidzianymi do zatrudnienia przy realizacji kontraktu, w tym: a) kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; b) kierownikiem robót instalacyjnych z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; c) kierownikiem robót elektrycznych posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem oraz posiadającym świadectwo kwalifikacyjne D ; Zamawiający wymaga, aby osoby, od których wymagane jest posiadanie odpowiednich uprawnień legitymowały się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, jeżeli przynależność do takiej Izby wynika z odrębnych przepisów. 5.3 Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności poprzez wykazanie, że: (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie poniższych warunków Wykonawcy mogą wykazać łącznie) 1. Posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł; 2. Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. 5.4 Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp. (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia spełnienie powyższego warunku Wykonawcy wykazują osobno)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. Każdy Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust 1 uPzp wg wzoru stanowiącego formularz nr 2 SIWZ. 6.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 uPzp Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert zawierające nazwisko osoby (osób) uprawnionych do reprezentowania wykonawcy oraz przedmiot działalności. 6.3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie) 1. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót remontowo-budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania sporządzony według wzoru - formularz nr 3 SIWZ, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje). 2. Wykaz personelu kierowniczego przewidzianego do zatrudnienia przy realizacji kontraktu wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony według wzoru - formularz nr 6 SIWZ. 3. Kserokopie uprawnień budowlanych dla personelu kierowniczego przewidzianego do zatrudnienia przy realizacji kontraktu. 6.4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi załączyć do oferty wymagane poniżej dokumenty: (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dwóch lub więcej Wykonawców niżej wymienione dokumenty mogą być złożone wspólnie) 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę, co najmniej 100 000,00 zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł. Jeżeli z ww. dokumentu nie wynika, że składka ubezpieczeniowa została opłacona, Wykonawca winien dołączyć do oferty potwierdzenie jej opłaty lub opłaty raty składki wymagalnej na dzień otwarcia ofert. Polisa (lub inny dokument) dołączona do oferty winna być ważna, co najmniej na dzień otwarcia ofert. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie zobowiązany będzie do posiadania wyżej określonego ubezpieczenia przez cały okres realizacji zamówienia. 6.5. Stosownie do treści § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605) w sprawie dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt 6.2., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 6.6. Wymagane w punktach 6.1. do 6.4. dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.. 6.7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 6.8. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca dostarcza wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę. 6.9. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub, którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że pomimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także, w wyznaczonym terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt. 6. 6.10. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie: spełnia / nie spełnia. 6.11. Niespełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania a w konsekwencji odrzuceniem złożonej przez niego oferty. 6.12. Doświadczenia podwykonawców oraz ich zasoby nie będą brane pod uwagę przy określaniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpskluzeka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach