Przetargi.pl
Dokończenie robót budowlanych w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznej,sieci komputerowej i instalacji teletechnicznych w zabytkowym budynku Instytutu Archeologii i Etnologii PAN.

Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00140 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 6202881 - 87 , fax. 226 240 100
  • Data zamieszczenia: 2018-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Archeologii i Etnologii Polskiej Akademii Nauk w Warszawie
    Al. Solidarności 105
    00140 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 6202881 - 87, fax. 226 240 100
    REGON: 32578800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iaepan.edu.pl/przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna PAN

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie robót budowlanych w zakresie wymiany i modernizacji instalacji elektrycznej,sieci komputerowej i instalacji teletechnicznych w zabytkowym budynku Instytutu Archeologii i Etnologii PAN.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany dokończyć - wykonać następujące roboty i czynności określone w treści niniejszej SIWZ oraz w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i dokumentacji z inwentaryzacji przerwanych robót w toku. 1) Najważniejsze roboty główne – dokończenie robót wymiany (demontaż, montaż) i modernizacja: - instalacji elektrycznej, telefonicznej, sygnalizacji pożaru, - sieci komputerowej wraz z pracami przełączeniowymi i modernizacyjnymi w Serwerowni, - wykonanie związanych z ww. robotami głównymi wszystkich robót i czynności towarzyszących, zabezpieczających, badań, odbiorów, sprawdzeń, utylizacji odpadów, utylizacji zdemontowanych czujek starego systemu sygnalizacji pożaru wraz z przekazaniem do Zamawiającego dokumentu potwierdzającego ich utylizację, itp., - wykonanie wymaganej dokumentacji (odbiorowej, powykonawczej, eksploatacyjnej, gwarancyjnej, kart gwarancyjnych, itd.). Roboty w zakresie wymiany poszczególnych instalacji muszą być prowadzone sukcesywnie w kolejnych częściach budynku i instalacji w sposób zapewniający możliwość użytkowania przez Zamawiającego pozostałych części budynku i instalacji. Roboty należy wykonywać zgodnie z przepisami ustawy o ochronie zabytków i ustawy prawo energetyczne i dostawcy energii elektrycznej – INNOGY STOEN w Warszawie. 2 Roboty i czynności uzupełniające zgodnie z rozdziałem II pkt.1.1.2) SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016, poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, gwarancja musi być gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, wykonalną na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: - nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; - kwotę gwarancji; - termin ważności gwarancji w formule: od dnia ..– do dnia . - zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp; 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank BGK nr konta: 58 1130 1017 0020 1465 9720 0001 z dopiskiem: „wadium na postępowanie nr ZP – 1/IAiEPAN/16”. 5. Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu składania terminu ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Dowód wpłaty należy załączyć do oferty. 6. Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Dziale Finansowo- Księgowym Instytutu Archeologii i Etnologii PAN, 00-140 Warszawa Al. Solidarności 105, do upływu terminu składania ofert. Kopię dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 15. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w oparciu o art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Szczegółowa kalkulacja CENY BRUTTO oferty, o której mowa w rozdziale XII ust. 2 SIWZ, sporządzona przez Wykonawcę w oparciu o wszystkie pozycje przedmiarów robót stanowiących zał. nr 13 i 14 do SIWZ, z podaniem nakładów, ilościami i cenami jednostkowymi robót wraz z wykazem wszystkich materiałów i urządzeń z podaniem dokładnych ich nazw handlowych, ilości i cen jednostkowych w wersji szczegółowej; 3) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia o którym mowa w rozdziale IV punkt 1.3 a) ÷ f) SIWZ; 4) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 2. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów, każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty i oświadczenia wystawione na niego w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w tym dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Pozostałe dokumenty i oświadczenia podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy spełnia je jeden podmiot składający wspólną ofertę lub podmioty spełniają je łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach