Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 53-333 Wrocław, Powstańców Śląskich
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 3671844 , fax. 713 672 938
- Data zamieszczenia: 2018-10-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny we Wrocławiu
Powstańców Śląskich 62
53-333 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 71 3671844 , fax. 713 672 938
REGON: 1251326200117 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Ząbkowicach Śląskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest.: "Dokończenie realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Budowa docelowej siedziby Placówki Terenowej KRUS w Ząbkowicach Śląskich", przy ul. Powstańców Warszawy w zakresie polegającym na: 1) dokończeniu budowy budynku biurowego jednokondygnacyjnego, niepodpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym z instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, drenażu, gazu z zabudową gazowego kotła c.o., centralnego ogrzewania, wentylacji grawitacyjnej, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji w systemie VRF, elektrycznymi i teletechnicznymi; 2) wykonaniu zagospodarowania terenu z budową obiektów małej architektury; 3) budowie zjazdu z drogi powiatowej; 4) budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i kanalizacji teletechnicznej, na działkach nr: 6/62, 6/63, 6/64, 6/65, 1, 7/1, 46/1 w jednostce ewidencyjnej 022405_4, obręb ewidencyjny: 0002 osiedle Wschód, przedstawionym w projekcie budowlanym, projektach wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana dalej w skrócie STWiORB), z zachowaniem warunków wynikających z uzgodnień: pozwolenia na budowę Nr 487/2016 wydanego przez Starostę Powiatu Ząbkowickiego w dniu 21.12.2016 r. oraz zgłoszenia z dnia 22.12.2016 r. wniesionego do Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego - zamiaru wykonania robót w pasie drogowym. 2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna - zawarta w Części IV SIWZ w oddzielnych plikach: projekt budowlany i wykonawczy, przedmiary robót, STWiORB oraz wykaz materiałów Zamawiającego i wykaz: procentowe zaawansowanie prac na dzień przerwania robót Ofertę należy przygotować w oparciu o wyżej wymienione dokumenty. 3. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, STWiORB oraz innymi załączonymi dokumentami, decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia a także zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, przepisami techniczno-budowlanymi oraz obowiązującymi normami. 4. Zamawiający zaznacza, że załączone przedmiary robót mają wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 5. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie minimalne wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora projektu oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 6. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego określonymi w SIWZ. W przypadku rozbieżności opisów pomiędzy SIWZ a zestawieniem materiałów, urządzeń i wyposażenia w ofercie Wykonawcy przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie materiały, urządzenia i wyposażenie zgodne z SIWZ. 7. Zamawiający informuje, że plac budowy posiada zasilanie w energie elektryczną oraz posiada przyłącze wody. 8. Zamawiający zaleca aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej przyszłego terenu budowy, celem sprawdzenia miejsca prac oraz warunków związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz w celu dokonania prawidłowej kalkulacji ceny. Wizja lokalna odbędzie się na placu budowy w dniu 08.11.2018 r. o godz. 10.00. Koszt wizji lokalnej (dojazdu) ponosi Wykonawca. 9. Zamawiający wymaga wykonania zaawansowania robót budowlanych w roku 2018 na poziomie nie mniejszym niż 44 %. 10. Zamawiający informuje, że w procesie budowy w imieniu Zamawiającego występować będzie Inwestor Zastępczy. 11. Wykonawca musi zaoferować minimum 36 miesięczny okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Bieg gwarancji rozpoczyna się po potwierdzeniu wykonania całości przedmiotu zamówienia - bezusterkowym protokołem odbioru końcowego. Wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia (klauzule społeczne): 12. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub podwykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.- Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących prace wykończeniowe: malowanie, układanie wykładziny, glazury, terakoty, montaż armatury sanitarnej, zadania murarskie. Zamawiający wymaga, aby liczba osób zatrudnionych przez Wykonawcę na umowę o pracę nie była mniejsza niż 20% ogółu osób wykonujących wyżej wymienione prace. 13. Powyższy wymóg nie dotyczy kierownika budowy oraz kierowników robót. 14. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 9 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 15. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 9 czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 16. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane, jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę, co będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. 17. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 (pięciu tysięcy złotych) złotych przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo– kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo wymagań w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ podpisany przez osobę prawidłowo umocowaną. 2) Wypełnione oświadczenie wg załącznika nr 1 do Formularza oferty; 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile nie wynika ono z dokumentu rejestracyjnego (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 4) Dowód wniesienia wadium. 5) W przypadku wykonywania części zamówienia przez podwykonawców - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom i firm podwykonawców wg załącznika nr 2 do Formularza oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WM/SZP/TP/72/2023/G _ Wykonanie robót zabezpieczających lokale (pustostany), budynki niezamieszkałe, obiekty małej architektury oraz tereny zewnętrzne, stanowiące własność Gminy Wrocław.
Dodano: 2024-04-25 - Remont dachu budynku nr 32 w kompleksie 2245 w Głogowie.
Dodano: 2024-04-24 - Remont istniejącego placu zabaw, położonego przy ulicy Popiełuszki 3 w Strzelinie w ramach zadania pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu „Maluch +”
Dodano: 2024-04-23 - Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
Dodano: 2024-04-23 - „Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru Lalki i Aktora w Wałbrzychu poprzez termomodernizację i remont” w zakresie wykonania remontu foyer
Dodano: 2024-04-23 - Poprawa bezpieczeństwa w ciągu dr.gminnej oraz dr.wojewódzkiej nr382wByczeniu(...)w podziale na2zadania.Projekt współfinansowany ze środków RządowegoFunduszuPolskiŁad:ProgramInwestycjiStrategicznych.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa mostu w miejscowości Pławna Dolna
Dodano: 2024-04-17 - Budowa windy zewnętrznej osobowej przy budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Księcia Bolka I w Jaworze
Dodano: 2024-04-15 - „Przystosowanie pomieszczeń w budynku przy ul. Piłsudskiego 17 w Świeradowie Zdroju na potrzeby Zespołu Ratownictwa Medycznego”
Dodano: 2024-04-15 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. „Modernizacja hali sportowej wraz z zapleczem sanitarnym oraz auli w Zespole Szkół Zawodowych i Licealnych w Zgorzelcu”
Dodano: 2024-04-12