Przetargi.pl
,,Dokończenie inwestycji dotyczącej budowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacjami w tym gazową, zjazdem z drogi publicznej oraz przyłączami: wody, gazu, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z wlotem do rowu w Imielinie przy ul. Drzymały, na działkach 195/106, 162, 187/155, 795/106, 812/115, 258.”

Urząd Miasta Imielin ogłasza przetarg

  • Adres: 41-407 Imielin, ul. Imielińska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2255505, 32 2254137 , fax. 32 2254119
  • Data zamieszczenia: 2018-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Imielin
    ul. Imielińska 81
    41-407 Imielin, woj. śląskie
    tel. 32 2255505, 32 2254137, fax. 32 2254119
    REGON: 27258687400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imielin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Dokończenie inwestycji dotyczącej budowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z instalacjami w tym gazową, zjazdem z drogi publicznej oraz przyłączami: wody, gazu, kanalizacji sanitarnej i kanalizacji deszczowej z wlotem do rowu w Imielinie przy ul. Drzymały, na działkach 195/106, 162, 187/155, 795/106, 812/115, 258.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie obejmuje dokończenie budowy budynku ochotniczej straży pożarnej przy ul. Michała Drzymały w Imielinie na działce nr 195/106 o powierzchni 2101,0 m2. po odstąpieniu z winy wykonawcy od umowy na roboty budowlane z dotychczasowym wykonawcą. W zakres inwestycji wchodzi budynek biurowo – socjalny wolnostojący, niepodpiwniczony, kryty dachem płaskim oraz parterowy garaż 3-stanowiskowy dla samochodów bojowych oraz wieża, wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Konstrukcję budynku wykonano metodą tradycyjną murowaną, za wyjątkiem zadaszenia ww. garażu, który wykonano w konstrukcji stalowej. Zamawiający posiada dokumentację projektową (projekt budowlany i wykonawczy) oraz pozwolenie na budowę. Zadanie obejmuje dokończenie budowy zaawansowanej inwestycji. Stan istniejący zinwentaryzowany i odebrany przez zamawiającego. Nie dokonano odbioru końcowego robót budowlanych. Wykonawca nie uzyskał w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku. Do ukończenia pozostały roboty budowlane w następującym zakresie: 1) Branża budowlana - w tym w szczególności roboty budowlane wewnętrzne wykończeniowe (część okładzin z płytek, malowanie, sufity podwieszane, stolarka drzwiowa aluminiowa, balustrada szklana oraz konstrukcja nośna dla central wentylacyjnych, dostawa i montaż świetlików dachowych ppoż., dostawa i montaż schodołazu dla osób niepełnosprawnych, montaż schodów do kanału inspekcyjnego pojazdów). 2) Branże instalacyjne: - instalacja centralnego ogrzewania (część wyposażenia kotłowni wraz z instalacją c.w.u., instalacja grzejnikowa oraz ogrzewanie podłogowe), - instalacja wodno – kanalizacyjna (wywiewy instalacji sanitarnej, wyposażenie w armaturę, podejście do tankowania w wodę wozów bojowych). - instalacja gazowa – wewnętrzna instalacja gazu, - instalacja wentylacji mechanicznej (dokończenie przewodów wentylacyjnych z izolacją, montaż central wentylacyjnych, dostawa i montaż instalacji klimatyzacji, odciągu spalin, instalacja wyciągowa z toalet, instalacja nawiewno-wywiewna hali garażowej, wykonanie otworów w dachu i ścianach, wykonanie wentylacji kanału). - instalacja elektryczna (dokończenie instalacji elektrycznej niskopradowej, montaż opraw oświetleniowych oraz osprzętu elektrotechnicznego, wyłącznika ppoż., instalacji włamania i napadu, podłączenie m.in. central wentylacyjnych, wentylatorów bram garażowych). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia obejmujący przedmiar robót oraz dokumentację projektową całej inwestycji. Ze względu na tzw. rozliczenie kosztorysowe robót Wykonawcy wyceniają się na podstawie załączonego przedmiaru robót. Przedmiary robót w trakcie postępowania mogą ulegać zmianom, wobec czego zainteresowani wykonawcy muszą śledzić zmiany na stronie BIP z rzeczowym postępowaniem. Dokumentacja projektowa całości zadania jest elementem pomocniczym, który ma posłużyć Wykonawcom do prawidłowego i rzetelnego przygotowania oferty. 3. Ze względu na fakt, że zadanie dotyczy dokończenia inwestycji zaleca się, aby zainteresowani wykonawcy dokonali wizji lokalnej na budowie. W związku z tym Zamawiający wyznaczył w SIWZ trzy terminy w których będzie można przeprowadzić wizję lokalną. Zamawiający dopuszcza również dokonanie wizji lokalnej w innych terminach uzgodnionych na wniosek (pisemny) zainteresowanych wykonawców. Dokonanie wizji i zgłaszanie uwag jest konieczne ze względu na prawidłowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia wykonawców. Na wszelkie pytania co do treści SIWZ oraz na pytania które powstaną w czasie wizji lokalnej Zamawiający będzie starał się rzetelnie odpowiedzieć, a pytania i odpowiedzi w celu zachowania konkurencyjności będą zamieszczane na stronie BIP z przedmiotowym przetargiem. Pytania wykonawców winny mieć formę pisemną. Wykonawca ma obowiązek dochowania wszelkiej staranności i poczynienia wszelkich możliwych czynności w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia w celu przygotowania rzetelnej oferty. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę w czasie przygotowywania oferty istotnych rozbieżności w przedmiocie zamówienia, a faktycznym zakresem robót niezbędnych do wykonania, mających istotny wpływ na cenę oferty, Wykonawca powinien pisemnie zawiadomić o tym Zamawiającego przed terminem złożenia ofert. Zamawiający w tym przypadku powiadomi publicznie (na BIP) pozostałych potencjalnych Wykonawców o tych rozbieżnościach. Zadanie (dotyczące dokończenia całej inwestycji) podzielone jest na 4 (cztery) części. Część I – Roboty budowlane wykończeniowe (architektura) Część II – Instalacje wod.-kan. i centralne ogrzewanie, instalacja gazowa Cześć III – Instalacja wentylacji mechanicznej Cześć IV – Instalacja elektryczna Zamawiając dopuszcza złożenie ofert częściowych przez jednego wykonawcę do wszystkich części jak i wybiórczo do poszczególnej części jw. Oferty złożone na każdą część będą oceniane osobno. Zamawiający zastrzega, iż udzielenie zamówienia na część I (roboty budowlane wykończeniowe) uzależnione jest od udzielenia zamówienia na pozostałe części tj. część II, III i IV. Skuteczne przeprowadzenie postępowania na realizację zadania w części II, III i IV nie wstrzymuje realizacji zadania w tych częściach, z zastrzeżeniem, iż mogą wystąpić pewne utrudnienia np. związane z montażem central wentylacyjnych. Nie wybranie wykonawców na realizację zadania w części II, III i IV spowoduje, iż nie będzie technicznych możliwości realizacji zadania w części I. Zwraca się również uwagę Wykonawców, w przypadku wybrania różnych wykonawców do poszczególnych części, na konieczność skoordynowania w czasie przez Zamawiającego poszczególnych robót branżowych. Utrudnienia z tym związane wykonawcy winni uwzględnić w swoich wizjach realizacji zadania w poszczególnej części, jak i też ze względu na fakt, iż jednym z kryteriów oceny ofert jest czas realizacji zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składający ofertę pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: - na część I - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych), - na część II - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych), - na część III - 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych), - na część IV - 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium na każdą z części musi być wniesione osobno. 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 17.12.2018r. do godz. 10:55.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunku nastąpi poprzez weryfikację oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz ofertowy wg. wzoru. - Dowód wniesienia wadium (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). - Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 6 do SIWZ). Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1 ww. ustawy, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach