Przetargi.pl
Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Niedźwiedź

Gmina Dębowa Łąka ogłasza przetarg

  • Adres: 87-207 Dębowa Łąka, Dębowa Łąka 38
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6884918 , fax. 056 6889258
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dębowa Łąka
    Dębowa Łąka 38 38
    87-207 Dębowa Łąka, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6884918, fax. 056 6889258
    REGON: 87111879600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.debowalaka.bip.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Niedźwiedź
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Dokończenie budowy świetlicy wiejskiej w miejscowości Niedźwiedź: roboty ziemne wewnątrz obiektu, konstrukcja dachu;pokrycie dachu;tynki wewnętrzne;stolarka okienna i drzwiowa; ściany działowe wewnętrzne;posadzki; sufit podwieszany;stolarka drzwiowa; ocieplenie i malowanie elewacji; płytki podłogowe;obrynnowanie;chodnik wokół świetlicy;parking; instalacja sanitarna - kanalizacja zewnętrzna;instalacja wodociągowa - przyłącze zewnętrzne;instalacja sanitarna wewnętrzna;instalacja wodociągowa wewnętrzna w gniazdach, posadzkach i ścianach;instalacja centralnego ogrzewania (kotłownia + instalacja grzewcza);instalacja elektryczna;instalacja odgromowa. b) Wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Niedźwiedź: lodówka (175x60x63) poj. chłodziarki 217 l, poj. zamrażalnika 97 l, klasa energetyczna A+ - 2 szt.;kuchenka gazowo - elektryczna (85x50x60) cztery palniki gazowe, piekarnik elektryczny. Klasa energetyczna A - 2 szt.; okapy (17x59,8x32) Wydajność 300m? /h, oświetlenie żarówkowe 2x40W. Poziom hałasu 53 dB - 2 szt.;wyparzarko - zmywarka (42,9x47,5x69) wymiary kosza 350x350xmm Moc 4,5 kW/230V Mycie 55?C wyparzanie 90°C - 1 szt.; biurko (prawe 137x100xgł. 75) drewniane - 1 szt.;wieszaki (72x90x20) drewniane - 6 szt.;stolik (75xfi80) drewniany - 1 szt.;szafa (80xgł. 60Xwys. 180) drewniana - 2 szt.;witryna (100xgł. 35 x wys.220) drewniana - 1 szt.; stoły (120 x 75 x 90) drewniane - 18 szt.; krzesła (39x90x39) drewniane z oparciem oraz obiciem z materiału - 68 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 18.000,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy 00.100 zł.) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed terminem składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest warunkiem wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego - Bank Spółdzielczy w Golubiu - Dobrzyniu, nr rachunku: nr 56 9489 0002 2003 0007 0221 0004 z dopiskiem: Przetarg na dokończenie budowy świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem w miejscowości Niedźwiedź - znak sprawy RG - 341.6.2009; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a.) upłynie termin związania ofertą, b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d)wpłynął wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - który został wykluczony z postępowania; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust. l lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień Wykonawca winien załączyć do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie dokumenty muszą być złożone oddzielnie przez każdego z Wykonawców. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu Wykonawca składa odpowiednie dokumenty, o których mowa w §2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W.w dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia Należy tu załączyć wykaz wykonanych robót budowlanych dotyczących budowy świetlicy w okresie ostatnich pięciu lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie(minimum jedna robota budowlana o wartości co najmniej 400.000,00 zł) - załącznik nr 6. Wykonawca winien załączyć wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował przy realizacji zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 7. W przypadku wykazania narzędzi i urządzeń wynajętych należy przedstawić pisemne zobowiązanie podmiotu do udostępnienia wykazanych narzędzi i urządzeń do realizacji zamówienia. Wykonawca winien wykazać w ofercie, że dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami o specjalności budowlanej, sanitarnej i elektrycznej w zakresie budowy obiektów kubaturowych. Należy załączyć do oferty zgodnie z załącznikiem nr 8. Jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował z innych podmiotów to zobowiązany jest załączyć pisemne zobowiązanie o udostępnieniu tych osób. Należy dołączyć odpowiednie dokumenty pochodzące od wykazanych osób, potwierdzające nadanie wymaganych uprawnień oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenia tych osób o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty te mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. Na potwierdzenie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca złoży zaświadczenie z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzające posiadanie własnych lub dostęp do środków finansowych na kwotę min. 400.000,00 PLN, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszcza się złożenie kopii w.w dokumentów potwierdzonej za zgodność z oryginałem, W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na pod stawie ustawy Prawo zamówień publicznych winien załączyć do oferty przetargowej Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć jeden dokument oświadczenia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia lub podpisany przez osobę posiadającą umocowanie do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca winien załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z załącznikiem Nr 10 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powyższy dokument oświadczenia, każdy z Wykonawców winien podpisać oddzielnie i załączyć do oferty. Brak któregokolwiek z powyższych dokumentów, wymienionych spowoduje wykluczenie Oferenta. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: - Wypełnionego druku oferty, stanowiącego załącznik Nr 11 do SIWZ. (wraz z załącznikiem do oferty nr 1a) - Pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika. - Pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Kopii dowodu wpłaty wadium wpłaconego w pieniądzu (przelew lub wpłata w kasie Zamawiającego). W pozostałych przypadkach należy załączyć do oferty oryginalny dokument wniesienia wadium. - Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 PLN.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.debowalaka.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach