Gmina Drohiczyn ogłasza przetarg
- Adres: 17312 Drohiczyn, ul. Kraszewskiego
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 856 557 135 , fax. 085 655 70 80
- Data zamieszczenia: 2017-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Drohiczyn
ul. Kraszewskiego 5
17312 Drohiczyn, woj. podlaskie
tel. 856 557 135, fax. 085 655 70 80
REGON: 5065905900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.DROHICZYN.PL
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dokończenie adaptacji budynku A Środowiskowego Domu Samopomocy w Putkowicach Nadolnych - przebudowa pomieszczeń - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dokończenie adaptacji budynku A Środowiskowego Domu Samopomocy w Putkowicach Nadolnych w zakresie przebudowy pomieszczeń a w szczególności: DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ KUCHENNYCH ORAZ SOCJALNYCH DLA POTRZEB FUNKCJONOWANIA ŚRODOWISKOWEGO DOMU SAMOPOMOCY W PUTKOWICACH NADOLNYCH W TYM: - ROBOTY BUDOWLANO – REMONTOWE - POMIESZCZENIE TECHNICZNE 1. Podział pomieszczenia na część techniczną i sanitarną 2. Wydzielenie pomieszczenia z sedesem i umywalką - DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ ŚDS DO POTRZEB UŻYTKOWNIKÓW Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III SIWZ, którą stanowi rysunki sytuacyjne, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Ofertowy, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie (lub inny dokument potwierdzający udostępnienie zasobów przez inne podmioty) winno być złożone wraz z ofertą. 6. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi wynikać w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa remizy OSP w Juchnowcu Dolnym.
Dodano: 2024-02-16 - ZADANIE NR 1 Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu Pracowników Socjalnych: MOPR nr 2 w Białymstoku przy ul. Siewnej 2, MOPR nr 4 w Białymstoku przy ul. Radzymińskiej 16. ZADANIE NR 2 Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat.6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu Pracowników Socjalnych: MOPR nr 7 w Białymstoku przy ul. Storczykowa 5, MOPR nr 8 w Białymstoku przy ul. Swobodna 24.
Dodano: 2020-11-12 - Zadanie nr 1: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 1 w Białymstoku przy ul. Mieszka I 8c, - MOPR nr 3 w Białymstoku przy ul. Sienkiewicza 53, Zadanie nr 2: Zaprojektowanie i wykonanie okablowania strukturalnego kat. 6 oraz dedykowanej instalacji elektrycznej w budynkach Zespołu Pracowników Socjalnych: - MOPR nr 5 w Białymstoku przy ul. Hallera 8, - MOPR nr 6 w Białymstoku przy ul. Bema 2.
Dodano: 2020-10-26 - Zadanie nr 1 Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem robót remontowych i modernizacyjnych czterech kotłowni gazowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Klepackiej 2A w Białymstoku na działce nr ewid. 943/2 w obrębie 6 Starosielce Płd. Zadanie nr 2 Opracowanie dokumentacji projektowej z wykonaniem robót remontowych i modernizacyjnych pięciu kotłowni gazowych w części budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Klepackiej 2D w Białymstoku na działkach nr ewid. 943/2, 937/2 w obrębie 6 Starosielce Płd.
Dodano: 2020-06-02 - Przebudowa budynku świetlicy gminnej w miejscowości Turówka Nowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczenia poddasza wraz z zagospodarowaniem terenu.
Dodano: 2019-07-11 - Przebudowa części poddasza nieużytkowego Domu Studenta nr 1 Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2019-04-09 - Zadanie nr 1 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 4 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3284, 943/2 obręb: 6 – Starosielce Płd. Zadanie nr 2 - Przebudowa źródła ciepła wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Barszczańskiej 16 w Białymstoku na działkach o nr ew. gr. 3283/2 obręb: 6 – Starosielce Płd.
Dodano: 2019-03-15 - Przebudowa żłobka samorządowego
Dodano: 2018-06-22 - Przebudowa i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2018-06-19 - Przebudowa i remont wnętrz budynku Miejskiego Ośrodka Kultury w Wysokiem Mazowieckiem
Dodano: 2018-03-30