Przetargi.pl
Docieplenie ścian gminnych budynków mieszkalnych przy ul. Drzymały 20 i Dąbrowskiego 30 wraz z robotami towarzyszącymi, znajdujących się w zasobie gminnym administrowanym ADM-4 w Gorzowie Wielkopolskim.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 66400 Gorzów Wielkopolski, ul. Wełniany Rynek
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7387101 (-02) , fax. 957 387 100
  • Data zamieszczenia: 2018-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Wełniany Rynek 3
    66400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
    tel. 095 7387101 (-02), fax. 957 387 100
    REGON: 361962000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgm.bip.gorzow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Docieplenie ścian gminnych budynków mieszkalnych przy ul. Drzymały 20 i Dąbrowskiego 30 wraz z robotami towarzyszącymi, znajdujących się w zasobie gminnym administrowanym ADM-4 w Gorzowie Wielkopolskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Docieplenie ścian budynków wielorodzinnych przy ul. Dąbrowskiego 30 i Drzymały 20 w Gorzowie Wielkopolskim, znajdujących się w zasobie gminnym ADM-4, w obszarze wpisanym do rejestru zabytków tj. Historycznego Układu Urbanistycznego tzw. Nowego Miasta nr – L-224/A z dnia 04.09.2006 r. 1.1.Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części, zwane zadaniami: Zadanie I – Budynek mieszkalny, wielorodzinny, podpiwniczony. Ściany budynku wykonane są w technologii murowanej z cegły, tynkowane, stropy drewniane. Dach o konstrukcji nośnej drewnianej pokryty łupkiem. Budynek zlokalizowany na terenie działki o nr ewidencyjnym 2570 - obręb 5 –Śródmieście. Charakterystyczne parametry określające obiekt: • Kubatura: 3 644 m3 • Ilość kondygnacji: 4 • Wysokość budynku: 14,99 m • Rok budowy:1900 Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: • naprawa spękanych miejscowo ścian, • wymiana okienek strychowych 7szt., • wymiana okienek piwnicznych 5szt., • wymiana okien na klatce schodowej 4 szt. – z zachowaniem wyglądu, • wymiana drzwi wejściowych na podwórko jednoskrzydłowych -1szt., • docieplenie ścian od podwórka + szczyt, Szczegółowy zakres prac zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. Zadanie II – Budynek mieszkalny, wielorodzinny, podpiwniczony. Ściany wykonane są w technologii murowanej z cegły, tynkowane, stropy drewniane. Dach o konstrukcji nośnej drewnianej pokryty blachą. Budynek zlokalizowany na terenie działki o nr ewidencyjnym 983 - obręb 5 – Śródmieście. Charakterystyczne parametry określające obiekt: • Kubatura: 1 905 m3 • Ilość kondygnacji: 2 • Wysokość budynku: 7,35 m • Rok budowy: 1902 Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: • naprawa spękanych ścian miejscowo, • wymiana bramy wjazdowej dwuskrzydłowej na podwórko 1szt., • wymiana okien strychowych 10szt., • wymiana okienek piwnicznych 4szt., • wymiana okien na klatce schodowej 2szt., • docieplenie ścian od podwórka + szczyt na garażem. UWAGA! Obowiązkiem Wykonawcy zarówno przy realizacji zadania I i II będzie zapewnienie nadzoru nad realizacją prac przez osobę (kierownika budowy) z odpowiednimi w tym zakresie uprawnieniami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna stosować się do zasad określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz, oświadczenia wymienione w pkt. 6. 1-4 siwz, 2) w przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych opisywanym przez zamawiającego oświadczenie na załączniku nr 7 3) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą całkowitą cenę zamówienia. W celu uzyskania porównywalnych ofert Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przygotował kosztorysy ofertowe w oparciu o załączone przedmiary. Wyceny prac należy dokonać przy zastosowaniu określonych w przedmiarze technologii i materiałów równoważnych, gwarantujących ten sam efekt użytkowy, techniczny oraz identyczną trwałość i bezpieczeństwo użytkowania. 4) zobowiązanie innego podmiotu, jeżeli dotyczy, 5) pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach