Starostwo Powiatowe w Krapkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 47-303 Krapkowice, ul. Kilińskiego 1
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4074300 , fax. 77 4074332
- Data zamieszczenia: 2012-03-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach
ul. Kilińskiego 1 1
47-303 Krapkowice, woj. opolskie
tel. 77 4074300, fax. 77 4074332
REGON: 53142192800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrapkowicki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dobudowa szybu windy do istniejącego budynku Starostwa oraz dostawa i montaż windy w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom - likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę windy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dobudowa szybu windy do istniejącego budynku Starostwa oraz dostawa i montaż windy w ramach zadania budżetowego pn. Starostwo przyjazne mieszkańcom - likwidacja barier architektonicznych poprzez budowę windy Zakres rzeczowy obejmuje w szczególności: 1 dostawę montaż i uruchomienie fabrycznie nowej i kompletnej windy, 2 opracowanie dokumentacji techniczno - montażowej i rejestracyjnej dla windy i jej uzgodnienie we właściwym Urzędzie Dozoru Technicznego, 3 uruchomienie, testy oraz zaprogramowanie windy wg zaleceń inwestora, 4 wykonanie w okresie udzielonej gwarancji czynności konserwacyjnych windy w zakresie i terminach przewidzianych przez producenta, 5 świadczenie nieodpłatnych usług serwisowych w okresie gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zasady wnoszenia wadium 1.1. W oparciu o art. 45 ust. 1 ustawy, zamawiający wymaga, aby wykonawca wniósł wadium w wysokości 8.000,00 zł. (słownie: osiem tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione w terminie, który został podany w pkt X. 1.2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 1.3. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na rachunek zamawiającego w banku: Bank Spółdzielczy w Krapkowicach Nr 04 8884 0004 2001 0000 0202 0132 z adnotacją - Wadium sprawa ZP.272.6.2012 1.4. Wadium wniesione w gotówce zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wnoszone w gotówce uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli zostało zaksięgowane na rachunku zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu. 1.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału w osobnej kopercie (z opisem WADIUM) przed upływem terminu na składanie ofert. Do oferty należy załączyć kopie potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zasady zwrotu wadium 2.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a. 2.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 3.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatkrapkowicki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 4 / III / 15
Dodano: 2015-03-04 - Przebudowa części pomieszczeń piwnicy w budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 2 / II / 15
Dodano: 2015-02-13 - Wymiana dźwigu w segmencie B budynku szpitala na windę bezobsługową przystosowaną dla osób niepełnosprawnych wraz z budową przedsionka do windy i wykonaniem ciągu komunikacyjnego dla osób niepełnosprawnych łączącego segmenty B-A-D budynku szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64 w ramach projektu pn. Likwidacja barier architektonicznych szpitala w zakresie poruszania się osób niepełnosprawnych w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w obszarze B.
Dodano: 2015-01-20 - Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Głubczycach - PN / 11 / X / 14
Dodano: 2014-10-17 - Przebudowa zabytkowego budynku komunalnego w Dzielnicy.
Dodano: 2014-09-05 - Roboty budowlane: Remont pododdziału chemioterapii oraz dostawy materiałów instalacji elektrycznej i wodno kanalizacyjnej.
Dodano: 2014-09-03 - Przebudowa pomieszczeń pawilonów szpitalnych na izbę przyjęć, diagnostykę obrazowa i dział farmacji
Dodano: 2011-08-29 - Przebudowa pomieszczeń pod niecką basenu na szatnie dla personelu
Dodano: 2011-08-19 - Przebudowa pomieszczeń przyziemia pawilonu szpitalnego na przychodnię przyszpitalną.
Dodano: 2010-12-01 - Budowa zadaszenia tarasu w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy w Krapkowicach
Dodano: 2010-06-28