Przetargi.pl
Dobudowa sal lekcyjnych do istniejącej szkoły w Fałkowie

Gmina Łubowo ogłasza przetarg

  • Adres: 62260 Łubowo, Łubowo
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 614 275 930 , fax. 614 275 858
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubowo
    Łubowo 1
    62260 Łubowo, woj. wielkopolskie
    tel. 614 275 930, fax. 614 275 858
    REGON: 63125945900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa sal lekcyjnych do istniejącej szkoły w Fałkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn.: „Dobudowa sal lekcyjnych do istniejącej szkoły w Fałkowie”. W wyniku realizacji inwestycji powstanie budynek o podstawowych parametrach techniczno – użytkowych: - powierzchnia zabudowy: 339,72m2 - powierzchnia użytkowa: 282,47m2 - kubatura: 1793,34m2 - liczba kondygnacji: 1 Skrócony opis: Budynek niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny. Dach dwuspadowy o nachyleniu 45 st., kryty dachówką ceramiczną w kolorze ciemnoszarym oraz dach płaski (spadek 3%) kryty papą. Ściany zewnętrzne – murowane w budowie trójwarstwowej – mur z bloczków o gr 25cm z izolacją termiczną gr. 15cm. Wykończenie ściany zewn. – tynk mineralny oraz cegła - zgodnie z dokumentacją rysunkową. Ściany wewn. z bloczków 25cm, 12cm oraz ściany typu gipsowo kartonowe gr 10cm. Okna ciemno szare zgodnie z rysunkami. Schody zewnętrzne oraz podjazd – kostka brukowa. Wentylacja naturalna grawitacyjna wspomagana listwami nawiewnymi w stolarce i wywiewem elektrycznym w łazience. Instalacja elektryczna obejmuje instalację oświetlenia podstawowego i zewnętrznego, oświetlenia ewakuacyjnego, instalację siłową, piorunochronową, przeciwprzepięciową. Przedmiotem postępowania jest również montaż instalacji sieci logicznej wraz z wpięciem w istniejącą instalację, która pozwoli na zintegrowanie sieci komputerowej istniejącej w szkole, celem dystrybucji internetu poprzez sieć wi-fi (w projekcie wskazano miejsce montażu anten wi-fi, dostarczonych przez Zamawiającego). Wyposażenie obiektu w meble, w tym ławki szkolne nie jest przedmiotem postępowania. Pełne wyposażenie łazienek w osprzęt, lustra itd. jest przedmiotem przetargu, zgodnie z projektem. Zabezpieczenie i wyposażenie p-poż wykonać zgodnie z projektem. UWAGA: Zamawiający wymaga by w łazienkach oraz WC posadzka została wyłożona płytkami ceramicznymi podłogowymi a zgodnie z pkt. 7.8.6 projektu budowlanego, w pozostałych pomieszczeniach posadzki należy wyłożyć wykładziną pcv. Szczegóły dotyczące kształtu i kolorystyki wszystkich rodzajów okładzin podłogowych, ściennych oraz kolorystykę malowania ścian, kolor stolarki wewnętrznej należy za każdym razem uzgadniać z Zamawiającym (w większości przewiduje się zastosowanie kolorów pastelowych, nie wykluczając elementów kontrastowych o intensywnych barwach). Wykładzina pcv w korytarzu powinna zawierać elementy graficzne gier typu „klasy”, „młynek” i inne uzgodnione na etapie wykonawstwa z Zamawiającym. W ramach projektu należy też wykonać przełożenie kanalizacji sanitarnej, zgodnie z rysunkiem wraz z wykonaniem przyłącza. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac zgodnie z załączoną dokumentacją techniczną. Z uwagi na rozliczenie ryczałtowe, przy szacowaniu ceny Wykonawca winien uwzględnić wszelkie elementy procesu wykonawczego w tym: zorganizowanie na swój koszt placu budowy oraz prowadzenie robót zgodnie z przepisami bhp oraz ppoż., zapewnienie bieżącej obsługi geodezyjnej, oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy, przeprowadzenie niezbędnych badań i odbiorów oraz kompletowanie dokumentacji obejmującej zakres robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie operatu powykonawczego projektu wraz z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót najpóźniej do dnia odbioru końcowego itd. Szczegóły zamówienia określa dokumentacja techniczna, która znajduje się w zał. nr 7 do SIWZ. Przedmiary należy traktować jako ułatwienie a nie podstawę wyceny i rozliczenia robót – cena ryczałtowa. Jeśli zaistnieje potrzeba, należy skalkulować roboty konieczne do wykonania, wynikające z dokumentacji i SIWZ, pomimo ich ewentualnego braku w przedmiarach. Zamawiający zastrzega sobie prawo uzgadniania z Wykonawcą terminów rozpoczęcia prac poszczególnych etapów realizacji zamówienia. UWAGA! Jeżeli w dokumentacji, o której mowa wyżej zastosowano nazwy producentów lub inne nazwy własne, należy przyjąć, że służą one wyłącznie doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w dokumentacji lub równoważnych (o parametrach nie gorszych) (ewentualne roboty zamienne wynikłe w trakcie realizacji umowy –muszą być uzgodnione z Zamawiającym, zasadność ich wykonania winna być zaakceptowana przez strony umowy, mogą to być zmiany, które ulepszają realizowane zamówienie, usprawniają proces budowy, nie mogą zmieniać zakresu zamówienia). Użyte materiały i urządzenia winny być w I gatunku jakościowym i wymiarowym, posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty materiałowe do stosowania w budownictwie a także zapewniać sprawność eksploatacyjną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent jest zobowiązany złożyć wadium przed terminem składania ofert w formie określonej przez Ustawę, przy czym w przypadku wpłacenia wadium w formie pieniężnej poniższą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego: Wielkopolski Bank Spółdzielczy w Łubowie Konto nr: 74 9068 0003 0000 0101 4006 5402 Kwota wadium musi znajdować się na koncie najpóźniej w terminie składania ofert. Kwota wadium wynosi 10.000,00 zł (dziesięćtysięcyzł 00/100). 2. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu Wykonawca, winien dostarczyć w formie „ORYGINAŁU” w odrębnej kopercie i dołączyć do koperty zawierającej ofertę przetargową Wykonawcy. W przypadku, gdy „ORYGINAŁ” zostanie w trwały sposób dołączony do złożonej oferty Zamawiający nie będzie mógł zgodnie z art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych zwrócić dokumentu, ponieważ stanowił on będzie integralną część oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i 5 Pzp. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 - 5 Pzp i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Za zgodą Zamawiającego Wykonawca może dokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 1 - 5 Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia oferty kwotą wadium. 6. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VII ust. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, złożone w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, formularz ofertowy, stanowiący zał. nr do SIWZ, dokumenty dotyczące podwykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP- jeśli dotyczy, oświadczenie RODO, zgodnie z zał. do SIWZ, pozostałe zgodnie ze SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach