Przetargi.pl
Dobudowa 2 klatek schodowych do budynku A kompleksu Instytutu – sprawa nr 45/PN/2018/JS

Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher ogłasza przetarg

  • Adres: 02-637 Warszawa, ul. Spartańska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 228 449 406
  • Data zamieszczenia: 2019-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab.med. Eleonory Reicher
    ul. Spartańska 1
    02-637 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 228 449 406
    REGON: 28856700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dobudowa 2 klatek schodowych do budynku A kompleksu Instytutu – sprawa nr 45/PN/2018/JS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowe, bezusterkowe wykonanie wszystkich świadczeń, jakie są konieczne do kompletnego, zgodnego z obowiązującymi przepisami prawa, wykonania zadania pn. „Dobudowa 2 klatek schodowych do budynku A kompleksu Instytutu”, celem poprawy standardów i dostosowania do obowiązujących przepisów w zakresie określonym łącznie we wszystkich dokumentach jakie zostały udostępnione w dowolnej formie Wykonawcy w tym m. in.: dokumentacji projektowej, STWiORB, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w terminie określonym Umową, zwane dalej „robotami” lub „robotami budowlanymi”. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje również prace nie wskazane wprost w treści Umowy i załączników do Umowy, a konieczne do całkowitego i kompleksowego wykonania przedmiotu umowy. Zadanie należy wykonać w zakresie i w sposób umożliwiający Zamawiającemu zgodne z jego przeznaczeniem i z odpowiednimi przepisami korzystanie z obiektu wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu w części objętej zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. W dokumentacji projektowej zakres prac został szczegółowo opisany. Prace budowlane będą realizowane zgodnie z dokumentacją projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed terminem składania ofert w wysokości: 70 000,00 zł (słownie: złotych siedemdziesiąt tysięcy groszy 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) wypełniony i podpisany Kosztorys ofertowy z podaniem cen jednostkowych sporządzony na podstawie przedmiaru robót dołączonego do dokumentacji projektowej; kosztorys stanowi jedynie informację o sposobie obliczenia ceny i nie będzie sprawdzany oraz poprawiany, a Zamawiający przyjmuje, że prawidłowo podano cenę ryczałtową ogółem w Formularzu ofertowym. Kosztorys w tym w szczególności ceny jednostkowe będą jednak podstawą do badania ceny rażąco niskiej i ewentualnych rozliczeń w trakcie realizacji. 3) Harmonogram rzeczowy – finansowy uwzględniający wymagania: w związku z finansowaniem zamówienia ze środków zewnętrznych, w realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić́, że wartość́ wykonanych robót w poszczególnych okresach rozliczeniowych musi wynieść́: 1) w roku 2019 – 1.622.000,00 zł brutto, w okresie rozliczeniowym do dnia 7 grudnia 2019 r., 2) do 30 kwietnia 2020 roku – zapłata pozostałej kwoty, z zastrzeżeniem, że w przypadku uzyskania dodatkowego finansowania zapłata za całe zamówienie nastąpi w roku 2019. Powyższe warunki muszą być́ uwzględnione w realizacji zamówienia oraz w harmonogramie Wykonawcy przedstawionym wraz z ofertą. Odstępstwo od warunku określonego powyżej, traktowane będzie przez Zamawiającego jako złożenie oferty niezgodnej z treścią̨ SIWZ. W zakresie dotyczącym płatności w roku 2019 za realizację zadania po odbiorze robót przez Inspektora nadzoru potwierdzonej Protokołem odbioru potwierdzonym przez Wykonawcę i Inspektora nadzoru inwestorskiego i wystawieniu faktury przez Wykonawcę do kwoty 1.622.000,00 zł, pozostała kwota płatna do 28 lutego 2020 roku. W przypadku uzyskania dodatkowego dofinansowania możliwość zapłaty za całe zamówienie w roku 2019, 4) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a uPzp. 5) dokument potwierdzający umocowanie osoby/osób podpisujących ofertę. 6) W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia − pełnomocnictwo (w oryginale), które musi zawierać w szczególności wskazanie: oznaczenia postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika, 7) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – oryginał pełnomocnictwa − w przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa dokument musi być poświadczony notarialnie − określający jego zakres. Pełnomocnik posługujący się pełnomocnictwem ma obowiązek złożyć wraz pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób, które udzieliły pełnomocnictwa, do reprezentowania Wykonawcy udzielającego pełnomocnictwa. Korespondencja dotycząca postępowania przekazywana będzie do pełnomocnika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach