Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ogłasza przetarg
- Adres: 31-542 Kraków, Kordylewskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 176 600, , fax. 126 176 666
- Data zamieszczenia: 2017-11-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
Kordylewskiego 11
31-542 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 176 600, , fax. 126 176 666
REGON: 35023901700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marr.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Demontaż osłon przeciwsłonecznych tzw. żyletek z budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja prac polegających na demontażu (usunięciu) osłon przeciwsłonecznych tzw. żyletek z budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie w zakresie szczegółowo opisanym w Załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Opis Przedmiotu Zamówienia”, który stanowi integralną część niniejszej Umowy (załącznik nr 1 do Umowy). Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) 2.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace polegające na demontażu osłon przeciwsłonecznych tzw. żyletek z budynku biurowego zlokalizowanego przy ul. Kordylewskiego 11 w Krakowie 2.1.1 W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny np. uwierzytelnionych kopii umów o pracę zanonimizowanych (pozbawionych danych osobowych pracowników, za wyjątkiem imienia i nazwiska, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu), oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zawierających elementy stosunku pracy lub zaświadczenia właściwego oddziału ZUSU potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 2.1.2 Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego oświadczeń potwierdzających spełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. 2.1 czynności. 2.1.3 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez wykonawcę lub podwykonawcę przepisów prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3. Organizacja prac winna uwzględniać fakt, iż prace będą wykonywane w czynnym budynku biurowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerwania wykonywania prac w sytuacji gdy uzna, iż zakłócają one normalne funkcjonowanie użytkowników budynku biurowego. Zamawiający informuje, że roboty budowlane będą prowadzone przy stosunkowo niewielkim zapleczu budowy co może wpłynąć na organizację pracy na budowie. 4. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, w szczególności poprzez posiadanie własnych kontenerów na śmieci na terenie budowy oraz ich usuwanie przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów w zakresie utylizacji odpadów, w szczególności przepisów ustawy o odpadach, a także do ochrony mienia, oznakowania terenu budowy, sprawowania nadzoru nad bezpieczeństwem i higieną pracy, zapewnienia zabezpieczenia przeciwpożarowego, zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób trzecich, usuwania awarii związanych z prowadzeniem robót, wykonanie odpowiednich zabezpieczeń w rejonie prowadzonych robót. 5. Po zakończeniu robót budowlanych objętych przedmiotem Umowy Wykonawca uprzątnie teren placu budowy i usunie wszystkie zbędne materiały i odpady na własny koszt oraz przywróci teren budowy do stanu pierwotnego. 6. Wszystkie określenia materiałów i urządzeń, które opisane zostały poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia należy czytać wraz z wyrazami „lub równoważny”. Dopuszcza się więc, stosowanie innych niż wskazane za pomocą nazw i symboli producenta materiałów i urządzeń pod warunkiem, że będą one charakteryzowały się równoważnymi, czyli nie gorszymi, parametrami technicznymi istotnymi z punktu widzenia zastosowania tych materiałów lub urządzeń (np. wymiary, wytrzymałość, twardość, wydajność, moc, pobór energii itp.) a do obowiązku wykonawcy należy wykazanie równoważności tych parametrów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno
Dodano: 2024-04-22 - Modernizacja gminnych budynków infrastruktury społecznej wraz z zagospodarowaniem terenu wokół nich w Gminie Żabno
Dodano: 2024-04-04 - Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach
Dodano: 2024-03-13 - Renowacja elewacji budynku Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Proszówkach
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie”
Dodano: 2023-10-16 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Olkuszu w Gminie Olkusz
Dodano: 2023-08-28 - Remont elewacji ściany budynku głównego, oraz szybu windowego w DPS Owczary
Dodano: 2023-08-13 - REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU
Dodano: 2023-06-26 - Termomodernizacja budynku starego Ośrodka Zdrowia w Wiśniowej – etap drugi.
Dodano: 2022-12-29 - Remont elewacji i balkonów w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie – etap II
Dodano: 2022-11-22