Przetargi.pl
Dekoracja Miasta Jastrzębie-Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku

Miasto Jastrzębie Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 44-335 Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 47 85 133 , fax. 0-32 47 85 350
  • Data zamieszczenia: 2016-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jastrzębie Zdrój
    Al. Józefa Piłsudskiego 60 60
    44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 0-32 47 85 133, fax. 0-32 47 85 350
    REGON: 00052368900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dekoracja Miasta Jastrzębie-Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dekoracji Miasta Jastrzębie-Zdrój z okazji Świąt Bożego Narodzenia oraz Nowego Roku z użyciem elementów dekoracyjnych Wykonawcy, elementów dekoracyjnych Zamawiającego wraz z utrzymaniem ich w stałej sprawności podczas ekspozycji oraz naprawa i magazynowanie. 2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: 2.1. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Zamawiającego ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1 w tym: a) ekspozycja choinek wykonanych w technice LED b) ekspozycja elementów dekoracyjnych na lampach oświetlenia ulicznego c) ekspozycja elementów dekoracyjnych na elewacji budynku d) dekoracja drzew (snowfalle lub girlandy żarówkowe) e) wykonywanie posezonowych napraw - remont uszkodzonych elementów polegający m.in. na: usunięciu uszkodzeń mechanicznych (spawanie konstrukcji) wymiana częściowa systemu świetlnego (wąż żarówkowy, wąż LED, sznur świetlny), hermetyzacja wszelkich połączeń w celu zapewnienia całkowitej ochrony przed wodą, zastosowanie fabrycznie nowego przewodu zasilającego dany system świetlny, wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych (jeśli takie występują w motywie), wymiana uszkodzonych elektrycznych puszek hermetycznych zamocowanych na słupach oświetlenia drogowego, f) wykonanie zasilania elektrycznego dla dekoracji świątecznej na słupach oświetlenia ulicznego, g) montaż elementów w miejscach wyznaczonych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie od 15 listopada do 03 grudnia h) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie od 01 grudnia - 03 grudnia i) bieżąca kontrola sprawności zawieszonej dekoracji i serwis techniczny w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów j) wypięcie z sieci elektrycznej w terminie od 31 stycznia - 02 luty k) demontaż dekoracji w terminie od 02 lutego do 15 lutego, przygotowanie do magazynowania (złożenie, zabezpieczenie, zapakowanie) i przewiezienie do pomieszczenia magazynowego. Uwaga: elementy dekoracji zawieszane będą na słupach oświetlenia drogowego oraz eksponowane w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w niniejszej siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. 2.2. Magazynowanie elementów dekoracyjnych będących w posiadaniu Zamawiającego, ujętych w pkt. 3.5 tabela nr 1 kolumna 4 siwz a) załadunek oraz transport elementów dekoracyjnych z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, zlokalizowanego przy ul. Powstańców Śl. 43-430 Skoczów do magazynu Wykonawcy. b) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny, w tym usuwanie zniszczeń i awarii elementów, c) Wykonawca zapewnia pomieszczenie magazynowe o powierzchni minimum 60m? wyposażone w oświetlenie, szerokie drzwi (duże gabaryty niektórych elementów np. choinka LED) . Pomieszczenie magazynowe powinno być kryte, suche oraz zabezpieczone przed zawilgoceniem i przemarznięciem. d) lokalizacja na terenie Miasta Jastrzębie-Zdrój lub w odległości max. do 15 km od granic Miasta e) termin przechowywania: 24 miesiące od dnia podpisania umowy f) wszystkie urządzenia powinny być przechowywane i magazynowane zgodnie z instrukcją producenta oraz wymaganiami odpowiednich dokumentów odniesienia, tj. norm bądź aprobat technicznych lub wytycznych wynikających ze specyfikacji technicznej. g) o miejscu magazynowania Wykonawca poinformuje pisemnie Zamawiającego przed podpisaniem umowy. 2.3. Roboty z wykorzystaniem elementów dekoracyjnych Wykonawcy ujętych w pkt. 3.5., tabela nr 1 kolumna 6 siwz w tym: a) dekorację należy wykonać zgodnie z opisem Zamawiającego na podstawie sporządzonych przez Wykonawcę i zaakceptowanych przez Zamawiającego projektów, które zostaną przedłożone przed podpisaniem umowy. b) montaż dekoracji w wyznaczonych przez Zamawiającego miejscach ujętych w pkt. 3.5. tabela nr 1 kolumna nr 5 siwz wraz z przygotowaniem do wpięcia do sieci elektrycznej w terminie od 15 listopada do 0 3 grudnia, c) wpięcie do sieci elektrycznej w terminie od 01 grudnia - 03 grudnia, d) kontrola sprawności eksponowanych elementów i serwis techniczny, w tym usuwanie zniszczeń i awarii eksponowanych elementów, e) wypięcie z sieci elektrycznej w terminie od 31 stycznia - 02 luty, f) demontaż dekoracji w terminie od 02 lutego do 15 lutego. Uwaga: elementy dekoracji eksponowane będą w miejscach nie wymagających dodatkowych uzgodnień poza wymienionymi w siwz. Koszty energii wykorzystanej do oświetlenia dekoracji pokrywa Zamawiający. Szczegółowy opis dekoracji dostarczonych znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454510003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia usterki
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach