Przetargi.pl
DD/ZP 220/14/2013 POSTĘPOWANIE NA REALIZACJĘ KURSÓW POKL.

Zakład Karny w Kłodzku ogłasza przetarg

  • Adres: 57-300 Kłodzko, ul. Bohaterów Getta 16
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 8651800, 8651854 , fax. 074 8673017
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kłodzku
    ul. Bohaterów Getta 16 16
    57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
    tel. 074 8651800, 8651854, fax. 074 8673017
    REGON: 00032056100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: ZAKŁAD KARNY

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DD/ZP 220/14/2013 POSTĘPOWANIE NA REALIZACJĘ KURSÓW POKL.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu montera zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie wraz z zajęciami aktywizacyjnymi dla grupy skazanych odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Kłodzku. Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie osób pozbawionych wolności do pracy w zawodzie montera zabudowy i robót wykończeniowych w budownictwie oraz przeprowadzenie dla osób biorących udział w kursie zajęć aktywizacyjnych.   Kurs oraz zajęcia aktywizacyjne odbywać się będą na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku w dniach od poniedziałku do soboty w godzinach 8:00-14:30. Zamawiający zobowiązuje się wyznaczyć miejsca, w których odbywać będzie się część teoretyczna i praktyczna kursu. Kurs będzie realizowany zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę programem przedstawionym w dniu otwarcia ofert, program winien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2012, poz. 186) oraz Rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (Dz. U. z 2004 r. Nr 37, poz. 337 z późniejszymi zmianami w 2009 r. Nr 169, poz. 1331). Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu oraz zajęć aktywizacyjnych. Program zajęć teoretycznych jak i praktycznych powinien obejmować m.in. następujące zagadnienia: - bezpieczeństwo i higienę pracy, - montaż systemów suchej zabudowy, - wykonywanie robót malarsko-tapeciarskich, - wykonywanie robót posadzkarsko-okładzinowych, - wykonywanie robót związanych z montażem i remontem instalacji sanitarnych, - osadzanie i montaż stolarki otworowej (okien i drzwi). Każdy z uczestników kursu powinien w ramach realizacji kursu poznać techniki i w praktyce nauczyć się umiejętności niezbędnych do pracy w tym zawodzie przy zastosowaniu najnowszych technologii i materiałów. Służyć temu będą m.in. zajęcia praktyczne, których zakres ustali Zamawiający z Wykonawcą przed ich rozpoczęciem. Zakres prac zostanie ustalony tak, aby zapewnić uczestnikom kursu możliwość zapoznania się w praktyce z tematyką szkolenia przy jednoczesnym uwzględnieniu warunków i specyfiki miejsca realizacji kursu. Zajęcia aktywizacyjne będą realizowane zgodnie z programem opracowanym przez Wykonawcę i przedstawionym w dniu otwarcia ofert. Program będzie stanowił integralną część umowy na zorganizowanie i przeprowadzenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Program powinien gwarantować nabycie przez beneficjentów podstawowych zagadnień związanych ze skutecznym radzeniem sobie na rynku pracy w tym: - autoprezentacja; - komunikacja z pracodawcą; - rozmowa kwalifikacyjna; - dokumenty aplikacyjne (wykorzystanie komputera); - sposoby poszukiwania pracy; - poznawanie i odkrywanie swoich umiejętności i predyspozycji zawodowych. Wykonawca w dniu otwarcia ofert przedstawi ankietę służącą ocenie kursu i zajęć aktywizacyjnych. Zakres zamówienia: liczba osób objętych kursem i zajęciami aktywizacyjnymi - 12 osób, w przypadku zmniejszenia liczby uczestników Zamawiający zastrzega sobie, w ramach posiadanej listy rezerwowej uczestników, prawo do skierowania na kurs dodatkowych osób, celem uzupełnienia liczby do 12 osób. Uzupełnienie listy uczestników może nastąpić jedynie w sytuacji jeżeli wprowadzony rezerwowy uczestnik będzie brał udział w co najmniej 80% godzin kursu i w co najmniej 80 % godzin zajęć aktywizacyjnych. w przypadku nie ukończenia kursu przez osadzonego, jeżeli nie zostanie uzupełniona liczba uczestników w powyżej opisany sposób, należna Wykonawcy kwota za przeszkolenie tego osadzonego ustalona w umowie ulegnie pomniejszeniu o kwotę stanowiącą iloczyn ilości godzin kursu, w których osadzony nie uczestniczył i kwoty stanowiącej koszt jednostkowy godziny kursu, liczba zajęć dydaktycznych w ramach kursu - 100 godz. przy założeniu że jedna godzina to 45 min.,  (tj. 70 godz. zajęć praktycznych, 30 godz. zajęć teoretycznych), liczba zajęć dydaktycznych w ramach zajęć aktywizacyjnych - 21 godz. przy założeniu że jedna godzina to 45 min., w skład których wchodzi: 7 godz. z psychologiem, 7 godz. z liderem Klubu Pracy, 7 godz. z doradcą zawodowym, Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych uprawnionych wykładowców, a w ramach zajęć praktycznych uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu (zał. nr 4 do SIWZ) odpowiednio do rodzaju kursu.  Zajęcia aktywizacyjne muszą być przeprowadzone przez osoby posiadające licencję doradcy zawodowego lub ukończone studia / studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz osoby posiadające uprawnienia Lidera Klubu Pracy. Zamawiający wymaga złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, zakresu wykonywania przez nich czynności oraz informacji o podstawie dysponowania tymi osobami ( zał. nr 4 do SIWZ). Kurs może zakończyć się egzaminem sprawdzającym wiadomości i umiejętności z zakresu kursu. Uczestnicy otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. 2012. 186) oraz zaświadczenia o ukończeniu zajęć aktywizacyjnych. Dodatkowo wykonawca zapewni dla każdego uczestnika kursu certyfikaty ukończenia kursu oraz zajęć aktywizacyjnych, które zawierać będą zapisy umożliwiające identyfikację źródła finansowania kursu i zajęć aktywizacyjnych poprzez zamieszczenie następującego zapisu: Kurs współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Certyfikat powinien zostać opatrzony aktualnymi logotypami Unii Europejskiej oraz logo Programu Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia sprzętu zakupionego w ramach projektu, w celu wykorzystania go podczas zajęć teoretycznych i praktycznych kursu: - zajęcia teoretyczne: rzutnik multimedialny, możliwość korzystania z sali komputerowej wraz z wyposażeniem; - zajęcia praktyczne: pistolet natryskowy ze sprężarką, rusztowanie aluminiowe, szlifierka do powierzchni gipsowych, mieszadło do farb, młoty udar.-obrot, przecinarka elektryczna do glazury, dłuta, wiertła, przecinaki; Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt: - przeprowadzenie badań lekarskich przed rozpoczęciem szkolenia dla 12 uczestników kursu, badania będą odbywały się na terenie Zakładu Karnego w Kłodzku, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie zaświadczeń lekarskich, - ubezpieczenie w niezbędnym zakresie (NNW) uczestników kursu i zajęć aktywizacyjnych, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kserokopie dowodu ubezpieczenia, - pokrycia kosztów ubezpieczenia oraz pokrycia kosztów wymaganych odrębnymi przepisami badań lekarskich 2 osób z listy rezerwowej, w razie konieczności pokrycia kosztów odzieży roboczej dla wprowadzonych uczestników rezerwowych, - w ramach zajęć teoretycznych podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania (wkład koloru niebieskiego lub zielonego), środki dydaktyczne niezbędne do realizacji kursów i zajęć aktywizacyjnych, na których Wykonawca umieści zapisy umożliwiające identyfikację źródeł finansowania lub opatrzy je logotypami umożliwiającą taką identyfikację zgodnie z treścią Wytycznych w zakresie informacji i promocji oraz Wytycznych dot. oznaczania projektów w ramach POKL, - w ramach zajęć praktycznych odzież ochronną zgodnie z bhp w ilości 12 kompletów składających się z: spodni na szelkach, podkoszulki, bluzy, czapki, rękawic i obuwia roboczego a także środki ochrony indywidualnej, - w ramach zajęć praktycznych materiały niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia zajęć w wysokości nie większej niż 40% kosztu kursu (bez zajęć aktywizacyjnych). Ilość oraz asortyment materiałów niezbędnych do realizacji zajęć praktycznych określonych w programie kursu winny mieć charakter celowy i uwzględniać wymogi jakie określa program nauczania oraz jego cel. Tym samym ilość zakupionych i wykorzystanych materiałów powinna odpowiadać zakresowi, planowi zajęć praktycznych z uwzględnieniem ilości beneficjentów biorących udział w szkoleniu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu w ramach kursu, - w ramach zajęć praktycznych niezbędny sprzęt oraz narzędzia drobne w ilości niezbędnej do prawidłowej realizacji kursu, - wykonawca zobowiązuje się na własny koszt do posprzątania oraz pozostawiania w stanie niepogorszonym miejsca, w którym odbywały się zajęcia praktyczne w ciągu trzech dni od daty ich zakończenia, w tym m.in. wywiezienia ziemi, zbędnego gruzu czy innych odpadów pozostałych po kursie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.SW.GOV.PL
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach