Przetargi.pl
D10.251.21.D.2015 Przebudowa pomieszczeń po Oddziale Otolaryngologii z przeznaczeniem na Kardiochirurgię Dziecięcą z Wadami Wrodzonymi w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku - Zaspa

Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 80-803 Gdańsk, ul. Nowe Ogrody 1-6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40 , fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
  • Data zamieszczenia: 2015-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Copernicus Podmiot Leczniczy Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Nowe Ogrody 1-6 1-6
    80-803 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 768 42 81, 58 468 46 40, fax. 58 761 46 29, 58 768 48 29
    REGON: 22196438500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    D10.251.21.D.2015 Przebudowa pomieszczeń po Oddziale Otolaryngologii z przeznaczeniem na Kardiochirurgię Dziecięcą z Wadami Wrodzonymi w Szpitalu św. Wojciecha w Gdańsku - Zaspa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres prac obejmuje m.in.: - wykonanie wszelkich robót budowlanych, instalacyjnych i montażowych związanych z przebudową pomieszczeń a niezbędnych do dokonania odbioru końcowego i uzyskania pozwolenia do użytkowania wyremontowanego oddziału, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w Rzeczypospolitej Polskiej przepisami prawa - wykonanie kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z projektami powykonawczymi - sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie oraz innych pozwoleń oraz uzgodnień wymaganych przepisami prawa niezbędnych dla wykonania obiektu budowlanego i oddania go do użytkowania oraz rozpoczęcia pracy oddziału,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi: 50 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.copernicus.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach