Przetargi.pl
„Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających w pasach drogowych i poza pasami drogowymi oraz remonty urządzeń odwadniających na terenie miasta Jaworzna w 2018r.”

Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Krakowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 142 300 , fax. 326 142 310
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Jaworznie
    ul. Krakowska 9
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 326 142 300, fax. 326 142 310
    REGON: 24026890000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.jaworzno.pl; www.bip.mzdim.jaworzno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Czyszczenie, udrożnienie, konserwacja urządzeń odwadniających w pasach drogowych i poza pasami drogowymi oraz remonty urządzeń odwadniających na terenie miasta Jaworzna w 2018r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje min. in.: a) umacnianie skarp rowów płytkami chodnikowymi i ażurowymi wskazanych przez Zamawiającego, b) remont studzienek rewizyjnych i ściekowych, studni chłonnych oraz kanalizacji, przepustów i przykanalików z rur PCV, drenażu rurowego wraz z niezbędnymi robotami ziemnymi, wskazanych przez Zamawiającego, c) roboty nawierzchniowe w zakresie rozbiórek i odtworzenia nawierzchni do podbudowy tłuczniowej warstwy górnej (przygotowanie pod ułożenie nawierzchni przez MZDiM) w miejscach naruszeń przez remont lub budowę urządzeń odwadniających, d) usuwanie awarii urządzeń administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów w ramach trybu ,,awaryjnego” zleceń prac remontowych. Tryb awaryjny obejmuje zabezpieczenie awarii w ciągu 2 godzin od zgłoszenia przez przedstawiciela Zamawiającego, e) wyjazdy interwencyjne do zabezpieczenia uszkodzonych elementów odwodnienia drogowego oraz oznakowanie i zabezpieczenie miejsc niebezpiecznych w godzinach od 1500 do 700 oraz w dni wolne i święta, f) oznakowanie miejsca niebezpiecznego zagrażającego bezpieczeństwu ruchu, g) czyszczenie i udrażnianie przepustów i kanalizacji deszczowej, wskazanych przez Zamawiającego, h) czyszczenie rowów wskazanych przez Zamawiającego i) czyszczenie studzienek rewizyjnych i ściekowych z przykanalikami wskazanych przez Zamawiającego, j) usuwanie rozlewisk w pasie drogowym wskazanych przez Zamawiającego, k) wykonanie monitoringu kanalizacji z zapisem na płytę CD, zdjęciami, opisem i planem sytuacyjnym, wskazanej przez Zamawiającego, l) zagospodarowanie lub utylizację zanieczyszczeń po wykonanych pracach remontowych i konserwacyjnych przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres robót związany z bieżącym utrzymaniem systemów odwadniających jest określony przedmiarami robót i ustaleniami zawartymi w części opisowej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zastosowane, do zrealizowania przedmiotu zamówienia, materiały i wyroby muszą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie. Czynności związane z remontem, czyszczeniem, udrażnianiem, konserwacją urządzeń odwadniających administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg i Mostów będą realizowane zgodnie z: a) Ogólną Specyfikacją Techniczną OST D-M-00.00.00 „Wymagania ogólne” b) Ogólnymi Specyfikacjami Technicznymi OST D-03.01.03 „Czyszczenie urządzeń odwadniających”; D-03.01.03b „Oczyszczenie rowu z namułu”; D-03.02.01a „Regulacja pionowa uszkodzonej studzienki kanalizacyjnej”. 4. Wykonawca zobowiązany jest do powykonawczego rozliczenia wykonanych prac, sporządzonego na bazie cen jednostkowych kosztorysu ofertowego w oparciu o obmiary rzeczywiście wykonanych prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90641000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy z łączną kwotą brutto za realizację przedmiotu zamówienia i okresem gwarancji na wykonane roboty remontowe (wg Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Kosztorys ofertowy szczegółowy dla całości zadania opracowany ściśle na podstawie przedmiaru robót i kosztorysu ślepego w układzie (tytuły z opisem, numer oraz opis pozycji) zgodnym z opisem zawartym w przedmiarze robót: ilości obmiarowe, krotności w danej pozycji (np. za grubość warstw, odległość odwiezienia itp.).UWAGA: oferent wygrywający przetarg, w dniu podpisania umowy dostarczy do Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów – Sekcja Administracyjna drugi egzemplarz kosztorysu ofertowego szczegółowego opracowanego ściśle wg przedmiaru. 3) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca może skorzystać ze wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach