Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 75-122 Koszalin, ul. Szczecińska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3427831 , fax. 94 4324328
- Data zamieszczenia: 2020-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Szczecińska 31
75-122 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3427831, fax. 94 4324328
REGON: 33096113200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzdw.koszalin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Czyszczenie separatorów i urządzeń podczyszczających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie wraz z transportem i utylizacją odpadów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na czyszczeniu separatorów i urządzeń podczyszczających na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie wraz z transportem i utylizacją odpadów. 2. Zamawiający poprzez sformułowanie „usługa” rozumie czyszczenie drogowych urządzeń odwadniających tj. separatorów i urządzeń podczyszczających, mające na celu usuwanie naniesionego materiału zanieczyszczającego w postaci substancji ropopochodnych piasku, namułu, błota itp. utrudniającego prawidłowe funkcjonowanie urządzenia. 3. Zakres prac dla wszystkich lokalizacji separatorów i urządzeń podczyszczających obejmuje: otwarcie włazów oraz sprawdzenie ich stanu, usunięcie zgromadzonych w osadniku i separatorze wszystkich zanieczyszczeń, czyszczenie instalacji separatorów substancji ropopochodnych (osadnik, separator) mycie ciśnieniowe podłoża oraz ścian, mycie ciśnieniowe systemu filtracyjnego, wypompowanie zanieczyszczeń z separatora i osadnika przy użyciu wozu specjalistycznego, sprawdzenie stanu technicznego filtrów, wykonanie dokumentacji fotograficznej - Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji fotograficznej przed oraz po wykonaniu usługi potwierdzającej fakt wykonania usługi. Dokumentacja fotograficzna z opisem do konkretnego wyczyszczonego urządzenia (lokalizacja) stanowić będzie integralną część protokołu odbioru usługi, zagospodarowanie wytworzonych odpadów wraz z wywozem i utylizacją, zamknięcie włazów i właściwe zabezpieczenie terenu, uprzątnięcie terenu. 4.Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” SIWZ . 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób, wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia, tj. prace wykonywane wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90430000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu 2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu tj. figurują w Rejestrze podmiotów gospodarujących odpadami (BDO), prowadzonym przez marszałka województwa, właściwego ze względu na miejsce zamieszkania lub siedzibę podmiotu, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020, poz. 797 ze zm.) 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, aktualną decyzję winien posiadać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy , Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww oświadczenia składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oferta winna zawierać: 1) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (stanowiący załączniki nr 1 do rozdziału B SIWZ), 2) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (stanowiące załącznik nr 2 do rozdziału B SIWZ), 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (stanowiące załącznik Nr 3 do rozdziału B SIWZ) 4) Formularz cenowy (stanowiący załączniki nr 4 do rozdziału B SIWZ), 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku, gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy składający wspólną ofertę muszę złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Pyrzycach
Dodano: 2023-12-21 - Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach
Dodano: 2022-11-24 - Czyszczenie separatorów i urządzeń podczyszczających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gryficach wraz z transportem i utylizacją odpadów
Dodano: 2020-11-12 - Czyszczenie separatorów i urządzeń podczyszczających w ciągu dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Pyrzycach wraz z transportem i utylizacją odpadów
Dodano: 2020-11-06