Przetargi.pl
Częściowa wymiana stolarki okiennej wraz z kratami w budynkach nr 1, 8, 25 oraz roboty malarskie elewacji budynku nr 25 w kompleksie 2972 Leszno

Jednostka Wojskowa Nr 1156 ogłasza przetarg

  • Adres: 61-325 Poznań, ul. Silniki 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (61) 8548 611
  • Data zamieszczenia: 2016-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 1156
    ul. Silniki 1 1
    61-325 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (61) 8548 611
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31blot.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa wymiana stolarki okiennej wraz z kratami w budynkach nr 1, 8, 25 oraz roboty malarskie elewacji budynku nr 25 w kompleksie 2972 Leszno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Częściowa wymiana stolarki okiennej wraz z kratami w budynku nr 1, 18, 25 oraz roboty malarskie elewacji budynku nr 25 w kompleksie 2972 Leszno - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w załączniku nr 5 do SIWZ oraz ze Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załączniku nr 7 do SIWZ i z nakładami zawartymi w przedmiarze - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3. Wykonawca przed opracowaniem oferty może dokonać wizji lokalnej terenu, na którym ma być świadczona robota. Zamawiający umożliwi przeprowadzenie wizji lokalnej dla zainteresowanych Wykonawców w dniu 19 lipca 2016r. - po wcześniejszym (min 2 dni przed terminem wizji lokalnej) telefonicznym zgłoszeniu chęci udziału przedstawicieli Wykonawców w tym przedsięwzięciu pod numerem 888 11 22 59. Przedmiotowe zgłoszenie powinno zawierać imię i nazwisko, PESEL oraz serię i numer dowodu tożsamości osoby uczestniczącej w wizji lokalnej, a także numer kontaktowy w celu przekazania szczegółów czasu i miejsca jej przeprowadzenia, które będzie uzależnione od ilości chętnych. Wizja będzie się odbywać w obecności upoważnionych osób funkcyjnych z ramienia Zamawiającego. Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia nie jest wymagane ale wskazane dla rzetelnego przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 3 300,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium przelewem na rachunek bankowy: 31 Baza Lotnictwa Taktycznego NBP O/O Poznań nr konta 30 1010 1469 0048 0613 9120 1000 odpowiednio z dopiskiem - Wadium Częściowa wymiana stolarki wraz z malowaniem elewacji w k. 2972 Leszno 5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: przedłużony okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.31blt.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach