Przetargi.pl
Częściowa wymiana pokrycia dachu, budowa bieżni prostej oraz wykonanie monitoringu hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy

Gmina Wiślica ogłasza przetarg

  • Adres: 28-160 Wiślica, ul. Okopowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 369 09 00 , fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
  • Data zamieszczenia: 2020-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiślica
    ul. Okopowa 8
    28-160 Wiślica, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 369 09 00, fax. 41 369 09 01, 41 379 21 28
    REGON: 55173400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wislica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa wymiana pokrycia dachu, budowa bieżni prostej oraz wykonanie monitoringu hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi Przedmiotem zamówienia jest częściowa wymiana pokrycia dachu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy, budowa bieżni prostej do biegu na 60 m – 3 - torowej oraz instalacja monitoringu w hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy w ramach umowy nr RPSW.07.04.00-26-0062/18-00 o dofinansowanie Projektu nr RPSW.07.04.00-26-0062/18 pn.: "Inwestycja w infrastrukturę edukacyjną kluczem do sukcesu Gminy Wiślica" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.4 "Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkolnej" Osi VII "Sprawne usługi publiczne" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania Zadanie od 1 do 3. 2.1 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 1 - Częściowa wymiana pokrycia dachu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy. Zamówienie obejmuje: 1) Roboty rozbiórkowe w tym: - wywiezienie gruzu, - rozebranie obróbek blacharskich murów ogniowych, okapów, kołnierzy, gzymsów itp. z blachy nie nadającej się do użytku (podnóże murów ogniowych, kominy), - utylizacje odpadów, 2) Demontaż i ponowny montaż instalacji odgromowej z wykorzystaniem istniejącego materiału, 3) Demontaż i ponowny montaż instalacji oraz ogniw fotowoltaicznych na dachu z wykorzystaniem istniejącego materiału i urządzeń, 4) Remont pokrycia dachu w tym: - drobne naprawy pokrycia z papy polegający na wstawieniu łat do 0,10 m2, - drobne naprawy pokrycia z papy polegający na wstawieniu łat do 1,0 m2, - gruntowanie powierzchni poziomych preparatami gruntującymi, - jednowarstwowe pokrycie dachów papą termozgrzewalną, - uzupełnienie obróbek z blachy ocynkowanej kołnierzy kominów, - obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej o szerokości w rozwinięciu 33 cm – (podnóże muru ogniowego) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiar - Załącznik Nr 8 do SIWZ 2.2 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 2 - Budowa bieżni prostej. Zamówienie obejmuje: 1) Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod bieżnię 3 - torową 2) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. Łyżki 0.40 m3 w gr. kat. III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość do 1 km 3) Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV 4) Mechaniczne zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości drogi - grubość warstwy po zag. 10 cm 5) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 15 cm 6) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa dolna 7) Podbudowa z kruszywa łamanego - warstwa górna 8) Nawierzchnia poliuretanowa (natrysk) w kolorze czerwonym gr. 1,3 cm wraz z warstwą gruntującą 9) Malowanie linii segregacyjnych farbami poliuretanowymi metodą natryskową 10) Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe o wymiarach 30x30 cm w gruncie kat. III-IV 11) Ława pod krawężniki betonowa zwykła 12) Obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Projekt wykonawczy - Załącznik Nr 9 do SIWZ 2) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Załącznik Nr 10 do SIWZ 3) Pozwolenie na budowę - Załącznik Nr 11 do SIWZ 4) Obmiar - Załącznik Nr 12 do SIWZ 2.3 Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania Nr 3 - Wykonanie monitoringu hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy Zamówienie obejmuje: 1) Wykonanie sieci komputerowej na potrzeby monitoringu w tym: - montaż paneli krosowych 19”/1U 24xRJ45, - montaż wyposażenia paneli 19”- moduł keystone kat. 5e, - montaż złącza keystone kat 5e na skrętce 4-parowej nieekranowanej UTP, - układanie poziomego okablowania strukturalnego – odcinek poziomy, kabel miedziany do 8 mm, - rury winidurowe o śr. do 20 mm, - wykonanie pomiarów torów transmisyjnych kat. 5e, - montaż wyposażenia szaf dystrybucyjnych 19” – Przełącznik sieciowy, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – konwerter HDMI na IP, 2) Monitoring CCTV - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – kamera TVU wewnętrzna, TVP1, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – kamera TVU wewnętrzna, TVP2, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – kamera TVU zewnętrzna, TVP3, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – puszka połączeniowa kamery IP, metalowa dedykowana do danego typu kamery, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej- urządzenie do cyfrowego zapisu obrazu, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – Dysk twardy do rejestratora, - montaż elementów systemu telewizji użytkowej – monitor TVU Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1) Przedmiar robót - Załącznik Nr 13 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 3 w wysokości: 1) Dla Zadania Nr 1 - Częściowa wymiana pokrycia dachu Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł). 2) Dla Zadania nr 2: Budowa bieżni prostej w wysokości: 1 000,00 zł, (słownie: jeden tysiąc zł) 3) Dla Zadania nr 3: Wykonanie monitoringu hali sportowej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Wiślicy w wysokości: 1 500,00 zł, słownie: (jeden tysiąc pięćset zł). 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Busku-Zdroju o/Wiślica nr rachunku: 37 8480 0004 2002 0060 0284 0005 z adnotacją: "wadium "– Zadanie Nr …….+Nazwa zadania 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko­wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument ten winien obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zwróci wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji (dot. wadium w formie dokumentu elektronicznego) poprzez złożenie Wykonawcy oświadczenia o zwolnieniu wadium. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 16. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę- Załącznik Nr 1 do SIWZ 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub Wykonawców w przypadku, gdy: - ofertę podpisuje inna osoba niż wykonawca, - ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Dokument o którym mowa w pkt. V.3. ppkt. 2) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach