Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu ogłasza przetarg
- Adres: 45-068 Opole, 1 Maja
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 774000900 , fax. 774000951
- Data zamieszczenia: 2017-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Opolu
1 Maja 6
45-068 Opole, woj. opolskie
tel. 774000900, fax. 774000951
REGON: 010344708 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Częściowa rozbiórka budynku bukaciarni – jałownika nr inw. 181/62 (bez fundamentów i podłoża betonowego – do stanu „0”) na terenie nieruchomości (działka nr 339/3) w Pleśnicy, gm. Korfantów, woj. opolskie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
: częściowa rozbiórka budynku bukaciarni – jałownika nr inw. 181/62 (bez fundamentów i podłoża betonowego – do stanu „0”) na terenie nieruchomości (działka nr 339/3) w Pleśnicy, gm. Korfantów, woj. opolskie. 1) Zakres prac rozbiórkowych: a) ręczna rozbiórka pokrycia papowego; b) mechaniczna rozbiórka stropodachu z żelbetowych płyt korytkowych; c) mechaniczna rozbiórka ścian I piętra z cegły ceramicznej; d) mechaniczna rozbiórka stropu nad parterem z żelbetowych płyt korytkowych; e) mechaniczna rozbiórka ścian przyziemia z cegły ceramicznej; f) rozbiórka koryt betonowych; g) załadunek, wywiezienie i utylizacja gruzu betonowego; h) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej; i) wykonanie inwentaryzacji geodezyjno – kartograficznej niezbędnej do wprowadzenia zaistniałych zmian w ewidencji gruntów i budynków w starostwie powiatowym przed terminem zakończenia robót. 3) Szczegółowy zakres robót został opisany w: a) przedmiarze robót, załącznik nr 7 do siwz; b) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (stwiorb)– załącznik nr 6 do siwz; c) ekspertyzie – załącznik nr 8 do siwz; d) pozostałe informacje o przedmiocie umowy zostały zawarte we wzorze umowy – załącznik nr 5 do siwz. 3.2. Wymóg zatrudnienia pracowników na umowę pracę: 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj.: a) robotnik/cy wykonujący czynności ogólno-budowlane przy rozbiórce; b) operator sprzętu budowlanego; 2) Pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy, o których mowa w pkt 1nin. ustępu powinni być zatrudnieni na cały okres realizacji zamówienia. 3) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania wymagań określonych w pkt 1 nin. ustępu oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały opisane we wzorze umowy – załącznik nr 5 do siwz. 4) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia dokumentów, o których mowa w rozdziale XVII ust. 17.4. siwz 3.3. Zakup materiałów z rozbiórki. 1) Wykonawca zobowiązany jest do zakupu materiałów z rozbiórki po cenie co najmniej 8.399,68 zł netto plus VAT, zgodnie z wyceną materiałów stanowiących załącznik nr 9 do siwz. 2) Zakup materiałów z rozbiórki stanowi kryterium oceny oferty oprócz ceny brutto i terminu realizacji. W związku z powyższym Wykonawca wpisuje w druku oferty w ust. 2 pkt. 2 cenę netto za zakup materiałów z rozbiórki. Zaproponowana przez Wykonawcę cena netto za zakup materiałów z rozbiórki nie może być niższa, niż 8.399,68 zł netto 3) Wykonawca, który zaproponuje cenę za zakup materiałów z rozbiórki wyższą niż wskazaną przez Zamawiającego w pkt 1 nin. ustępu otrzyma odpowiednią ilość punktów liczoną zgodnie z zasadami opisanymi w rozdziale XVI siwz. 4) W przypadku gdy Wykonawca w druku oferty w ust. 2 pkt 2 nie wpisze żadnej ceny, Zamawiający przyjmuje cenę netto za materiał rozbiórkowy w kwocie o której mowa w pkt 1 nin. ustępu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa pumptrack w Byczynie
Dodano: 2024-06-05 - Budowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej wraz z salą spotkań wiejskich w miejscowości Moszna
Dodano: 2024-06-05 - „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-06-03 - Dostawa i montaż systemu klimatyzacji do części pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Głubczycach
Dodano: 2024-05-23 - Modernizacja cmentarza komunalnego w Paczkowie
Dodano: 2024-05-23 - WIW.DA.272.3A.2024 - Roboty budowlane w zakresie montażu windy zewnętrznej dla budynku A – WIW Opole – w trybie zaprojektuj-wybuduj.
Dodano: 2024-05-15 - Budowa budynku magazynowo - gospodarczego w Łambinowicach przy ul. Muzealnej 4 wraz z montażem odnawialnych źródeł energii oraz z poprawą otoczenia
Dodano: 2024-05-14 - Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
Dodano: 2024-05-09 - Przebudowa z rozbudową drogi powiatowej nr 1837 O relacji Dobra - Rzepcze w miejscowości Kierpień
Dodano: 2024-05-07 - „PRZEBUDOWA DRÓG GMINNYCH W MIEJSCOWOŚCI STARY UJAZD”
Dodano: 2024-04-30