Przetargi.pl
Częściowa realizacja zwycięskiego wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Skwer lokatorski”, znajdującego się na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 225 493 737
  • Data zamieszczenia: 2018-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 225 493 737
    REGON: 1085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Częściowa realizacja zwycięskiego wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Skwer lokatorski”, znajdującego się na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    cyt. z SIWZ: "3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje częściową realizację zwycięskiego wniosku do budżetu partycypacyjnego pt.: „Skwer lokatorski”, znajdującego się na terenie DOM „Polkowska” administrowanym przez ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy na podstawie dokumentacji projektowo-kosztorysowej (dalej: projekt), opracowanej w bieżącym roku przez firmę ,,4 Pory Roku Katarzyna Fidura -Tratkiewicz” s. c., na podstawie projektu zagospodarowania terenu zgodnie z wytycznymi zawartymi we wniosku do budżetu partycypacyjnego i pro-tokole uzgodnień - w zakresie objętym przedmiarem. 3.1.1. Prace należy wykonać wg. przedmiaru prac, stanowiącego Rozdział IV SIWZ, zgodnie z projektem stanowiącym Rozdział V SIWZ, 3.1.2. Zakres prac do wykonania wyszczególniono w przedmiarze prac, stanowiącym Rozdział V SIWZ. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą prace polegające na zakupie i sadzeniu: • krzewów liściastych w pojemnikach min. 2 litry, form naturalnych na terenie płaskim w gruncie kat. IV z całkowitą zaprawą dołów, średnica/głębokość dołu: 0,3 m – 72 sztuki, • krzewów żywopłotowych w pojemnikach min. 1,5 litra z zaprawą rowów do połowy głębokości- 107 sztuki, • bylin - 169 sztuk, • roślin cebulkowych (tulipany różnych odmian)- 100 sztuk. 3.1.3. W przypadku braku na rynku kwiatowym i w hurtowniach gatunków roślin wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia i w dokumentacji stanowiącej załącznik do SIWZ spowodowanego wyczerpaniem ich zasobów lub rośliny są niedostępne z innych przyczyn, których w momencie podpisania umowy nie można było przewidzieć dopuszcza się zmianę asortymentu zamawianych roślin, przy czym cena zakupu 1 egzemplarza dostarczonego w sytuacji opisanej w niniejszym punkcie zamiennika nie może przekroczyć ceny wskazanej w kosztorysie ofertowym, a także średniej ceny zakupu tego rodzaju rośliny na warszawskiej giełdzie kwiatowej. Gatunek dostarczony zgodnie z zapisem zdania drugiego musi spełniać wymogi Zamawiającego określone protokole uzgodnień sporządzonym na taką okoliczność, przy czym ilość zmienionego asortymentu roślin nie może przekraczać 20% całkowitej ilości roślin. 3.2. Teren opracowania zlokalizowany jest na części działki ewidencyjnej nr 19 z obrębu 1-03-05, która jest administrowana przez ZGN Mokotów m. st. Warszawa i jest własnością m. st. Warszawy. Teren ten znajduje się na części Skweru im. Jolanty Brzeskiej u zbiegu ulic: Zakrzewskiej i Iwickiej w Warszawie. 3.3. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1., będą wykonywane pod nadzorem Działu Zieleni ZGN, 02-679 Warszawa, ul. Smoluchowskiego 2. 3.4. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawierają: przedmiar – stanowiący Rozdział IV SIWZ, projekt zagospodarowania terenu stanowiący Rozdział V oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III SIWZ. 3.5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.2. niniejszej specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 3.5.1. przedmiarem określającym rodzaj, sposób wykonania i ilość planowanych do wykonania prac, które stanowią Rozdział IV SIWZ, projektem zago-spodarowania terenu stanowiącym Rozdział V SIWZ. 3.5.3. zgodnie ze sztuką ogrodniczą, 3.5.4. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.6. Wykonawca zobowiązany będzie do zastosowania podczas wykonywania przedmiotu zamówienia w części dotyczącej prac ogrodniczych i nasadzeń roślin materiału roślinnego odpowiadającego co do jakości wymogom określonym w zaleceniach jakościowych Związku Szkółkarstwa Polskiego i przez Zamawiającego zgodnie z zapisem § 2 ust. 2 Istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III SIWZ. 3.7. Wykonawca zobowiązany będzie do: 3.7.1. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 5.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.7.2. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania prac przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 3.7.3. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji terenu prac oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia prac, 3.7.4. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli terenu prac, realizowanych prac ogrodniczych, stosowanych w ich toku materiału roślinnego oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji zamówionego dzieła ogrodniczego, 3.7.5. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie, na którym wykonuje prace oraz uporządkuje teren po zakończeniu prac, a także zapewni warunki bezpieczeństwa. 3.7.6. wykonywania prac wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 3.7.7. Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. -Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917), osób wykonujących czynności w zakresie wykonania prac ogrodniczych objętych zamówieniem tj. wyszczególnionych w przedmiarze i projekcie. Obowiązek zatrudnienia na podstawie w/w umowy o pracę nie dotyczy osób, które będą pełniły samodzielną funkcję kierownika prac ogrodniczych objętych zamówieniem, które mogą być zatrudnione przez Wykonawcę w ramach stosunków prawnych dopuszczonych przez prawo i powinny posiadać co najmniej 12 miesięczne doświadczenie przy kierowaniu pracami objętymi przedmiotem zamówienia . Obowiązek, o którym mowa w zdaniu pierwszym dotyczy również podwykonawców realizujących zamówienie, na zasoby których Wykonawca się powołuje oraz innych podmiotów uczestniczących w wykonaniu zamówienia, na zasoby których Wykonawca się powołuje. 3.7.7.1.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany będzie załączyć do umowy kserokopie potwierdzone przez siebie za zgodność z oryginałem uprawnień ogrodniczych w zakresie potrzebnym do wykonania zamówienia. 3.7.8. Poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, przepisami ppoż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, terenu prac i terenu pod zaplecze budowy. 3.7.9. Przy odbiorze prac wymagana będzie od Wykonawcy dokumentacja, w oparciu, o którą wykonano prace, w tym kosztorys powykonawczy - zamienne z obmiarem prac. 3.8. Udzielenia Zamawiającemu 12-to miesięcznej gwarancji na wykonane prace dotyczące prac ogrodniczych i nasadzeń materiału roślinnego, o których mowa w pkt. 3.1. ppk. 3.1.3.1. SIWZ oraz w § 1, ust. 2 istotnych postanowień umowy (Rozdział III SIWZ) i zastosowane materiały roślinne od daty odbioru końcowego tych prac z tym, że dla materiałów okres ten nie będzie krótszy niż gwarancja udzielana przez producenta nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wzór dokumentu gwarancyjnego stanowi załącznik do materiałów przetargowych W ramach gwarancji udzielonej Wykonawca zobowiązany będzie w całym okresie gwarancyjnym, tj. pomiędzy datą przekazania Zamawiającemu wykonanego przedmiotu zamówienia do dnia wygaśnięcia wskazanej gwarancji, wykonywać mające na celu utrzymanie w należytym stanie nowo utworzonej zieleni prace pielęgnacyjne polegające na pielęgnacji drzew i krzewów liściastych i innych nasadzeń. 3.9. Kosztorys ofertowy musi być sporządzony w oparciu o załączony do niniejszej SIWZ przedmiar (Rozdział IV SIWZ) zachowując kolejność pozycji zgodną z przedmiarem. 3.10. Zamawiający nie przewiduje wpłaty przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.11. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.12. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do SIWZ oraz w Rozdziale V SIWZ: Projekcie zagospodarowania terenu. 3.13. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w razie: 3.13.1. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia niniejszej umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych, 3.13.2. zmiany osób uczestniczących w realizacji zamówienia. 3.13.3. umowa zawarta zawierać będzie możliwości wprowadzenia zmian jak niżej: 3.13.3.1. powierzenia Podwykonawcy wykonania całości bądź części Przedmiotu zamówienia w zakresie wynikającym z umowy między Wykonawcą a Podwykonawcą zaakceptowanej przez Zamawiającego lub zmiany Podwykonawcy w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia z nim umowy dotyczącej wykonywania Przedmiotu zamówienia, koniecznym będzie dla prawidłowego jego wykonania posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres prac powierzony uprzednio innemu Podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 a ust. 4 ustawy, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia i nie podlega wykluczeniu z postępowania; 3.13.3.2. zmiany zakresu części Przedmiotu umowy powierzonego Podwykonawcom wynikającej z aneksów do umów zawartych przez Wykonawcę z Podwykonawcami i zaakceptowanych przez Zamawiającego w przypadku wykonywania Przedmiotu zamówienia z udziałem Podwykonawców. 3.13.3.3. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w następstwie wydłużających/ wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia. 3.13.3.4. zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie prac zgodnie z technologią ich wykonania. 3.13.3.5. zmiany osób uczestniczących w realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym warunkiem dokonania takiej zmiany jest posiadanie przez nowo wskazane osoby wymaganych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia zgodnego z warunkami określonymi w tym zakresie SIWZ; 3.13.3.6. zaistnienia konieczności wykonania przez Wykonawcę prac dodatkowych, o których mowa w § 17 ust. 1 pkt. c Rozdziału III SIWZ-Istotnych postanowień umowy, nieobjętych zamówieniem podstawowym (przedmiotem zamówienia), o ile stały się niezbędne, a ponadto spełnione są łącznie następujące warunki: 3.13.3.6.1.zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji zamówionych w ramach zamówienia podstawowego (przedmiotu zamówienia), 3.13.3.6.2. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, 3.13.3.6.3.wartość każdej kolejnej zmiany umowy nie przekroczy 50% wartości niniejszej umowy, 3.13.4. gdy zmiana umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć i jednocześnie ich wartość nie przekracza 50% wartości przedmiotu zamówienia. 3.13.5. gdy Wykonawcę ma zastąpić inny podmiot: 3.13.5.1. na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt. a); 3.13.5.2. w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy podmiot spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy; 3.13.5.3. w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, o ile Wykonawca wykonuje przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców; 3.13.5.4.zmian – niezależnie od ich wartości, jeżeli nie są one istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy; 3.13.5.5.łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza niż 15 % wartości przedmiotu umowy. 3.13.6. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.13.3.6., 3.13.4., 3.13.5.2. SIWZ Zamawiający nie wprowadzi kolejnych zmian umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.13.7. W przypadkach, o których mowa w pkt. 3.13.1., 3.13.2, 3.13.3. do 3.13.5. SIWZ zmiany postanowień umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy. 3.13.8. Wynagrodzenie dla Wykonawcy za wykonanie usług mieszczących się w zakresie, o którym mowa w pkt. 3.13.3.6., 3.13.4. SIWZ obliczone będzie wg zasad przyjętych w umowie i kwot zawartych w ofercie. 3.14. Cena z VAT podana w ofercie uwzględniać musi podatek VAT wg stawki obowiązującej w dacie składania oferty dla prac ogrodniczych, tj. 8 %. 3.15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień podobnych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy . 3.16. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 3.17. Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Zamawiający informuje, iż: 3.17.1. administratorem danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę będzie Miasto Stołeczne Warszawa Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, ul. Irysowa 19, 02-660 Warszawa, 3.17.2. kontakt z Inspektorem Ochrony Danych: iod@zgnmokotow.waw.pl, 3.17.3. Udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe przetwarzane będą w celu wyboru Wykonawcy w niniejszym postępowaniu i realizacji umowy zawartej w niniejszym postępowaniu - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r., jednakże dane mogą być udostępniane przez Zamawiającego podmiotom upoważnionym do uzyskania informacji na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej, a także w celu wypełnienia ciążących na Zamawiającym obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.17.4. odbiorcami danych osobowych udostępnionych przez Wykonawcę na podstawie niniejszej umowy będą podmioty uczestniczące w postępowaniu zmierzającym do wyboru Wykonawcy i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, a następnie jej realizacji, a także podmioty upoważnione zgodnie z powołanymi w pkt 3 aktami prawnymi oraz podmioty przeprowadzające kontrolę wykonania umowy i wypełniania przez Zamawiającego jego obowiązków statutowych; 3.17.5. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji celów wybory Wykonawcy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym, a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta nie zostanie wybrana; 3.17.6. dane osobowe udostępnione przez Wykonawcę na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i podpisanej umowy w niniejszym postępowaniu przechowywane będą do celów wyboru Wykonawcy, realizacji umowy oraz do celów archiwalnych w interesie publicznym a po tym czasie przez okres oraz w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa - dotyczy Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana i zostanie podpisana umowa. 3.17.7. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo do żądania od administratora dostępu do nich, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawie do przenoszenia danych 3.17.8. każda osoba, której dane osobowe zostaną przez Wykonawcę udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego 3.17.9. podanie danych osobowych wynika z przepisów ustawy PZP i jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy. 3.18. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania wszystkich osób, których dane osobowe zostaną przez niego udostępnione na podstawie złożonej oferty w niniejszym postępowaniu i umowy zawartej w niniejszym postępowaniu, o celu przetwarzania tych danych oraz zobowiązany jest do uzyskania zgody tych osób na przetwarzanie ich danych osobowych oraz powierzenie ich przetwarzania na potrzeby złożenia oferty w niniejszym postępowaniu i zawarcia umowy w niniejszym postępowaniu oraz jej realizacji Zamawiającemu. 3.19. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w swojej działalności rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 3.20. Opis przedmiotu zamówienia zgodnie ze Wspólnym Słownikiem Zamówień (CPV): 45112710 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 77300000 - 3 Usługi ogrodnicze 77310000 - 6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych"
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy w przedmiotowym postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: cyt. z SIWZ: "9.1. Oferta powinna się składać z: 9.1.1. wypełnionego i podpisanego formularza oferty zgodnego w treści ze wzorem stanowiącym Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia, oraz kosztorys ofertowy podpisanych (parafowany) przez Wykonawcę na każdej stronie. 9.1.2. aktualnych na dzień składania ofert oświadczeń w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 i 2 do wzoru Formularza oferty - Rozdział II SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9.1.3. dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej) 9.1.4. pełnomocnictwa – jeżeli oferta jest złożona przez Wykonawców występujących wspólnie, o których mowa w pkt. 8.2. SIWZ. 9.1.5. informacji określonej w pkt. 16.3. SIWZ w przypadku zastosowania przez wykonawcę innej niż odpowiednio 8 % stawki podatku od towarów i usług, 9.1.6. oświadczenia Wykonawcy zawierającego informację, czy złożona oferta będzie powodowała powstanie obowiązku podatkowego po stronie Zamawiającego, a jeżeli tak, to udzielenie informacji w zakresie określonym w art. 91 ust. 3a ustawy na załączniku nr 3 do oferty. 9.1.7. kserokopię potwierdzoną ze zgodnością z oryginałem dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia co najmniej technicznego w zakresie ogrodnictwa lub innego zgodnie z wymogiem pkt. 8.1.3.3. SIWZ dla osoby, która będzie pełniła funkcję kierownika prac ogrodniczych. 9.1.8. dowodów, o których mowa w pkt. 14.9. SIWZ, w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 9.2. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania)oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku do materiałów przetargowych. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego."

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach