Przetargi.pl
Część I. Letnie utrzymanie dróg, chodników i placów w Gminie Piława Górna w okresie: od 27.03.2018r. do 14.11.2018r. oraz od 16.03.2019r. do 14.11.2019r. Część II. Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów w Gminie Piława w okresie: od 15.11.2018r. do 15.03.2019r. oraz od 15.11.2019r. do 15.03.2020r.

Gmina Piława Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 58240 Piława Górna, ul. Piastowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 748 324 934 , fax. 748 371 386
  • Data zamieszczenia: 2018-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piława Górna
    ul. Piastowska 69
    58240 Piława Górna, woj. dolnośląskie
    tel. 748 324 934, fax. 748 371 386
    REGON: 52715000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pilawagorna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I. Letnie utrzymanie dróg, chodników i placów w Gminie Piława Górna w okresie: od 27.03.2018r. do 14.11.2018r. oraz od 16.03.2019r. do 14.11.2019r. Część II. Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów w Gminie Piława w okresie: od 15.11.2018r. do 15.03.2019r. oraz od 15.11.2019r. do 15.03.2020r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z oczyszczaniem terenu miasta, tj. ulic, chodników i placów Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Część II. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług związanych z zimowym utrzymania ulic, chodników i placów w Piławie Górnej Wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zaakceptowany (zaparafowany) projekt umowy dla części przedmiotu zamówienia, na która Wykonawca składa ofertę. Projekt umowy powinien być zaparafowany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy – załącznik nr 10.1 do SIWZ dla Części I lub załącznik nr 10.2 do SIWZ dla Części II.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach