Przetargi.pl
CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, Rynkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 684 750 916 , fax. 684 750 916
  • Data zamieszczenia: 2018-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    Rynkowa 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 684 750 916, fax. 684 750 916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest CZĘŚĆ II - Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn.: Doposażenie placów zabaw na terenie miasta i Gminy Świebodzin z podziałem na 2 zadania: 1.1. Zadanie 1: Miasteczko ruchu drogowego Przedmiotem inwestycji jest budowa miasteczka ruchu drogowego, w Świebodzinie na ul. Słonecznej na dz. nr 588/24, o wymiarach 18,20 m x 23,00 m o nawierzchni asfaltowej z dwoma grami podwórkowymi oraz z 35 mini znakami drogowymi. Oznakowanie poziome powinno być wykonane jako malowanie cienkowarstwowe, oznakowanie pionowe (znaki drogowe mini) powinny być zamontowane na stałe (zabetonowane). Gry podwórkowe powinny być wykonane na podkładzie z masy chemoutwardzalnej. Od strony skarpy przy budynkach mieszkalnych należy wykonać ogrodzenie z siatki powlekanej o wysokości 1,50 m osadzone na słupach obetonowanych w gruncie. Długość ogłoszenia wynosi 26,00 m. W ramach inwestycji należy zamontować również 10 ławek metalowych z oparciem. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Opisie Robót Budowlanych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez mgr inż. Ewę Burnos, które stanowią załączniki do SIWZ. i/lub 1.2. Zadania 2: Park linowy Przedmiotem inwestycji jest budowa piramidy linowej wraz z dodatkami: żółw oraz zjeżdżalnia rurowa w Świebodzinie na ul. Słonecznej na dz. nr 588/24.Głównym elementem konstrukcyjnym piramidy jest stalowy słup o wysokości ok. 4,00 m i średnicy ok 168,30 mm, zabezpieczony przed korozją poprzez cynkowanie ogniowe. Dodatek ZÓŁW wykonany ze stalowej rury okrągłej o średnicy ok. 168.30 mm, szczyt łuku powinien znajdować się na wysokości 3,00 m powyżej poziomu terenu. Dodatek ZJEZDŻALNIA RUROWA wykonana z polietylenu, początek części startowej znajduje się na wysokości 2,00 m powyżej poziomu terenu. Wszystkie elementy stalowe winny być zabezpieczone przed korozja. Średnica lin powinna wynosić ok. 18,00 mm. Szczegółowy zakres robót budowlanych do wykonania przez Wykonawcę i warunki odbioru zostały określone w Opisie Robót Budowlanych oraz w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót opracowanych przez mgr inż. Ewę Burnos, które stanowią załączniki do SIWZ. 2. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty: a) wywiezienia ziemi, materiałów rozbiórkowych z terenu budowy - jeżeli zajdzie taka potrzeba - w cenie należy uwzględnić transport do podmiotu zajmującego się odzyskiem odpadów lub transport i składowanie na składowisku odpadów - dot. tej części materiałów, które zgodnie z odrębnymi przepisami zalicza się do odpadów. Wykonawca winien posiadać stosowne zezwolenie na transport odpadów lub wykonać tę część zamówienia przy pomocy podmiotu, który takowe posiada, b) zakupu, dostawy i montażu materiałów i urządzeń, c) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), d) zabezpieczenia i oznakowania terenu budowy, e) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 25 000,00 zł (Zadanie 1) oraz 15 000,00 zł (Zadanie 2), f) przeprowadzenia wszystkich prób, badań, sprawdzeń, przeglądów, pomiarów i odbiorów niezbędnych do przekazania do użytkowania inwestycji, g) uporządkowania terenu po wykonaniu robót. 3. Wykonawca zrealizuje roboty z materiałów własnych, które zakupi i dostarczy na teren budowy na własny koszt i ryzyko. Koszt wszelkich materiałów wykorzystanych do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca uwzględni w swojej ofercie. Materiały powinny posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Zamontowane urządzenia muszą posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa wskazujący że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie norm PN-EN. Urządzenia zabawowe muszą być zgodne z normą PN-EN 1176 1 do 6:2009. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7-1 do SIWZ i załącznik nr 7-2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:  Zadanie 1: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)  Zadanie 2: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 3. Wadium zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy Pzp musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 26.09.2018 r., do godz. 12:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 82 1020 5402 0000 0602 0305 6603 (PKO BP) z oznaczeniem:  „Wadium: CZĘŚĆ II – Miasteczko ruchu drogowego – Zadanie 1’’  „Wadium: CZĘŚĆ II – Park linowy – Zadanie 2’’ 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się ono na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach, należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Dokument wadium powinien być dołączony do oferty w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty, z oznaczeniem:  „Wadium: CZĘŚĆ II – Miasteczko ruchu drogowego – Zadanie 1’’  „Wadium: CZĘŚĆ II – Park linowy – Zadanie 2’’ 8. Wniesienie wadium w formie poręczenia lub gwarancji będzie skuteczne, jeżeli oryginał dokumentu wadium zostanie złożony wraz z ofertą (w oddzielnej kopercie lub w sposób, który pozwoli na jego późniejszy zwrot Wykonawcy bez naruszania integralności całej oferty) przed upływem terminu składania ofert. 9. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia powinno być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem, obejmować czas związania Wykonawcy ofertą i winny zawierać, w szczególności następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji lub poręczenia (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji lub poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) zobowiązanie gwaranta do bezwarunkowego i nieodwołalnego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego oraz zawierać informacje dotyczące zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz Oferty - załącznik nr 1-1 (Zadanie 1), załącznik nr 1-2 (Zadanie 2) 2)Kosztorys ofertowy - załącznik nr 1a-1 (Zadanie 1), załącznik nr 1a-2 (Zadanie 2) 3)Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. 4)Pisemne zobowiązanie, o którym mowa pkt 2.1 ROZDZIAŁU XII. SIWZ. 5)Dokument wadium w przypadkach wniesienia w formie o której mowa w pkt 7 Rozdziału XVI SIWZ. 6)Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach