Przetargi.pl
Część I. Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II. Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Bazy Materiałowej w Kamionce.

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, Krańcowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 542 702 , fax. 818 553 217
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie
    Krańcowa 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 542 702, fax. 818 553 217
    REGON: 431029317
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I. Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Część II. Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Bazy Materiałowej w Kamionce.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie. Pb 95 około 2 000 l, ON około 50 000 l, oleje silnikowe: 5W/40(diesel) około 12l, 10W/40(diesel) około 180 l, 15W40(diesel) około 20 l, 10w/40(etylina) około 5 l, 5W/40(etylina) około 10 l oleje przekładniowe ATF około 5 l, 80W90 około 15 l, Płyn hamulcowy DA-1 (0,5l/1szt) około 2 l, płyn hamulcowy-DOT3 (0,5l/1szt) około 5 l, Płyn do chłodnic-Petrygo około 70 l, Płyn do chłodnic- Borygo około 35 l, Płyn do spryskiwaczy szyb około 280 l, Olej do smarowania łańcuchów w piłach około 150 l, Olej do mieszanki paliwa, do silników dwusuwowych około 20 l, Olej hydrauliczny około 40 l Część II Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Bazy Materiałowej w Kamionce. Pb 95 około 1 600 l, ON około 10 000 l, Oleje silnikowe: 5W/40 (diesel) około 2 l, 10W/40(diesel) około 12 l, 15W/40(diesel) około 10 l, 10W/40(etylina) około 2 l, Oleje przekładniowe: ATF około 2 l, 80W/90 około 10 l, Lux 10 około 5l, Płyn hamulcowy DA-1 (0,5l/1szt) około 2 l, Płyn hamulcowy DOT-3 (0,5l/1szt) około 2 l, Płyn do chłodnic- Petrygo około 20 l, Płyn do chłodnic- Borygo około 10 Płyn do spryskiwaczy szyb około 50 l, Olej do smarowania łańcuchów w piłach około 90 l, Olej do mieszanki paliwa, do silników dwusuwowych około 10 l, Olej hydrauliczny około 10 l
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09134100-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych zero groszy) Część II Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Bazy Materiałowej w Kamionce 500,00 zł (słownie: pięćset złotych zero groszy) 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. 05.12.2018 r. do godz.10:00 przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zarządu Dróg Powiatowych w Lubartowie: nr konta 29 8707 0006 0021 2089 2000 0002 zgodnie z art. 63c ustawy z dnia 29 sierpnia 997 r. - Prawo bankowe (t.j. Dz.U.2017.1876), z dopiskiem : „Wadium: Część I Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Obwodu Drogowego w Lubartowie 1) Część II Zakup paliw ciekłych i materiałów eksploatacyjnych dla Bazy Materiałowej w Kamionce 1) ” _______________ 1) Niepotrzebne skreślić Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016.359 oraz z Dz.U. z 2015 r. poz. 978 i 1240) 8.4. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy Pzp. (t.j. Dz. U. 2018.1986 z późn. zmianami). 8.5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału i musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą do godz. 10:00 dnia 05.12.2018 r. 8.7. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 8.8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia tj. koncesję na obrót paliwami ciekłymi
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę - Część I - Załącznik Nr 2 2. Ofertę - Część II - Załącznik Nr 2a 3. Ofertę Cenową - Część I - Załącznik Nr 3 4. Ofertę Cenową - Część II - Załącznik Nr 3a 5. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia - Załącznik Nr 4 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 5 7. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw) lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach