Przetargi.pl
Część I: Zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury oraz Część II: Budowa budynku świetlicowo-administracyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2019-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: Zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury oraz Część II: Budowa budynku świetlicowo-administracyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu pod rekreację z elementami małej architektury (część I) oraz budowa budynku świetlicowo-administracyjnego w systemie zaprojektuj i wybuduj (część II) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo”. 3.2. Zakres robót – Część I Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu dz. nr 606/8 i 606/7 obręb Pieńkowo pod rekreację w m. Pieńkowo. Na podstawie posiadanej dokumentacji projektowej „Zespół zabudowy sportowo – rekreacyjnej” należy wykonać: 1) Boisko do piłki nożnej o wymiarach 52 x 32 m nawierzchni trawiastej – dywanu trawiastego gr. 2-3 cm na siatce z tworzywa sztucznego Dodatkowo do boiska należy wykonać przyłącze wody z zaworem czerpalnym w celu możliwości podłączenia urządzenia do podlewania wodą. 2) Boisko do siatkówki o wymiarach 34 x 19 m UWAGA! – Zamawiający dokonuje zmiany względem dokumentacji projektowej. Nawierzchnię boiska do siatkówki należy wykonać z poliuretanu koloru czerwonego wraz z malowaniem linii boiska. Warstwy konstrukcyjne boiska do siatkówki: a) warstwa odsączająca grubości 10 cm, b) warstwa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm grubości 15 cm, c) warstwa wyrównawcza z miału kamiennego frakcji 0-5 mm grubości 2-3 cm, d) warstwa stabilizacyjno - elastyczna - warstwa stabilizująca żwirowo-gumowa typu ET grubości 3-3,5 cm, e) nawierzchnia poliuretanowa grubości 8-16 mm. 3) Ciągi piesze z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, 4) Miejsca postojowe dla samochodów osobowych i dla rowerów wraz z drogą manewrową z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, 5) Ogrodzenie terenu z siatki stalowej powlekanej tworzywem PCV koloru zielonego wraz z prefabrykowaną podmurówką betonową, 6) Elementy małej architektury i zieleni a) obsianie terenu trawą, b) dostawa i montaż tablic regulaminowych – 4 szt. (treść regulaminu uzgodnić z Zamawiającym przed montażem tablicy), c) dostawa i montaż 5 szt. stojaków na rowery o dł. min. 2 m, d) dostawa i montaż 12 szt. ławostołów, e) dostawa i montaż 16 szt. koszy na śmieci, f) dostaw i montaż 30 szt. ławek z oparciem, g) nasadzenie 200 szt. drzew wys. min. 1,5 m. (świerk kłujący „Glauca”), h) nasadzenie 100 szt. krzewów iglastych, liściastych, płożących i pnących Do nasadzonych w formie klombów - nasadzeń krzewiastych zastosować: np. Trzmielina Fortune’a, Kalina koralowa odmiana Roseum – teren nasadzeń krzewów i żywopłotu uzupełnić korą z drzew iglastych. 7) Teren rekreacyjny wyposażony w urządzenia typu outdoor fitness (siłownia zewnętrzna) oraz urządzenia zabawowe dla dzieci UWAGA ! – Zamawiający zrealizował w 2014 roku część robót budowlanych objętych w/w dokumentacją projektową. Wykonano wiatę rekreacyjną i część ciągów pieszych. W załączeniu skan mapy powykonawczej zrealizowanego zakresu zadania. 3.3. Wykaz urządzeń siłowni zewnętrznej i placu zabaw: 3.3.1. Siłownie zewnętrzne 1) Urządzenie „Biegacz” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej, a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 135 cm, szerokość 74 cm, długość 120 cm. 2) Urządzenie „Wyciskanie siedząc” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo - ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 175 cm, szerokość 105 cm, długość 65 cm. 3) Urządzenie „Wahadło+Twister” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. 4) Urządzenie „narciarz”- Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Urządzenie wyposażone w amortyzatory gumowe tłumiące uderzenia. Wysokość 175 cm., szerokość 110 cm., długość 55 cm., 5) Urządzenie „Rowerek” - Konstrukcja nośna wykonana z rur stalowych o przekroju ca. 88,9 mm i grubości ścianki 3,6mm. Pozostałe elementy rurowe wykonane z rur stalowych ca. 48,3 mm i grubości ścianki 3,2mm. Stopnice i siedziska wykonane z blachy stalowej o grubości 3 mm. Nakrętki ocynkowane zabezpieczone przed odkręcaniem, łożyska zamknięte. Wszystkie elementy metalowe poddane obróbce strumieniowo- ciernej a następnie malowane proszkowo podkładem cynkowym oraz farba proszkowa odporna na warunki atmosferyczne. Wysokość 120 cm, szerokość 60 cm., długość 75 cm. 3.3.2. Plac zabaw 1) Zestaw zabawowy wielofunkcyjny – zestaw składający się z trzech zadaszonych kwadratowych wież (2 niskie i jedna wysoka). Dachy na wieżach wykonane z płyt polietylenowych. Niższe wieże połączone są ze sobą tunelem w kształcie tuby wykonanej z polietylenu, wyższa wieża połączona jest z niższą wieżą trapem z barierkami z lin. Wysoka wieża wyposażona jest w rurę strażacką oraz zjeżdżalnie, jedna z niskich posiada wejścia w postaci drabinki łukowej oraz skośnej ścianki wspinaczkowej, wyposażonej dodatkowo w linę wspomagającą. Do jednej z niższych wież zamocowano zjeżdżalnie. Zjeżdżalnie są wykonane ze stali nierdzewnej z bokami z płyt polietylenowych. Zastosowane liny stylonowe z rdzeniem stalowym. Konstrukcja urządzenia wykonana ze stali cynkowanej, a następnie malowanej proszkowo. Ścianka wspinaczkowa oraz podesty wykonany z płyty wodoodpornej. Wymiary urządzenia min. 476 x 511 cm, wysokość ok 340 cm, 2) Huśtawka wagowa typu ważka o konstrukcji stalowej cynkowanej, a następnie malowanej proszkowo. Element obrotowy huśtawki łożyskowany, siedziska huśtawki wykonane z płyty polietylenowej, poprzeczka huśtawki z zamocowanymi uchwytami w kształcie pierścieni. 3) Bujak na sprężynie konik – bujak w kształcie konika wykonany z polietylenu, konstrukcja stalowa oraz sprężyna malowane proszkowo. 4) Huśtawka podwójna wahadłowa, konstrukcja wykonana ze stali cynkowanej i malowana proszkowo, łańcuchy ze stali nierdzewnej, zawiesia huśtawek podwójne łożyskowane wykonane ze stali nierdzewnej, jedno siedzisko sztywne wykonane z aluminium oblanego gumą, drugie siedzisko w kształcie koszyka dla małych dzieci. Zamawiający dopuszcza odstępstwo od podanych wymiarów w/w urządzeń granicach do 10%. Powyższe zdjęcia są zdjęciami poglądowymi. 3.4. Zakres robót - Część II 1) Na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego należy opracować dokumentację projektową i wybudować budynek świetlicowo – administracyjny dwukondygnacyjny o pow. zabudowy ok. 110,00 m2 wraz z oświetleniem terenu i monitoringiem. Oświetlenie terenu i monitoring musi swoim zakresem obejmować cały teren objęty zadaniem inwestycyjnym określonym w części I tj. teren dz. nr 606/8 i 606/7 obręb Pieńkowo. Oświetlenie zewnętrzne za pomocą opraw typu LED zamocowanych na słupach stalowych ocynkowanych ustawionych na prefabrykowanym fundamencie betonowym. Słupy oświetlenia zewnętrznego można wykorzystać pod montaż kamer monitoringu. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania opinii geotechnicznej oraz wykonania badań gruntów celem prawidłowego doboru rozwiązań projektowych posadowienia budynku. 2) Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3) Miejsce wywozu nadmiaru gruntu (urobku) Zamawiający wskaże przy przekazaniu placu budowy w odległości do 10 km od placu budowy. 3.5. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji technicznej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) Projekt budowlany „Zespół zabudowy sportowo – rekreacyjnej realizowany w II etapach – ETAP I”, 2) Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru, 3) Program Funkcjonalno – Użytkowy „Budowa budynku świetlicowo administracyjnego wraz z oświetleniem terenu i monitoringiem”, 4) SIWZ 5) Przedmiar robót –- stanowiący element pomocniczy przy określaniu ceny. 3.6. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.7. Uwaga: Wykonawcza części II zamówienia zobowiązany jest na podstawie PFU zaprojektować i wykonać oświetlenie terenu i monitoring również dla zakresu części I zadania tj. dla działek 606/7 i 606/8 w związku z tym zobowiązuje się Wykonawców obu części zamówienia do współpracy w niezbędnym zakresie w celu realizacji przedmiotowego zamówienia. Ponadto Wykonawca części I zadania umożliwi realizację budowy oświetlenia i monitoringu Wykonawcy części II zadania. 3.8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia podłoża, próby szczelności, opinii i uzgodnień, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do przebudowywanych dróg i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. 3.9. Wymagania techniczne 1) Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach, 2) Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych, 3) Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.11. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia czasowej organizacji ruchu zatwierdzonej przez właściwy organ, planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej zawierający wyniki badań: podłoża i nawierzchni w tym pomiarów równości poprzecznej i podłużnej podbudowy, warstwy wiążącej i warstwy ścieralnej, cech fizyko-chemicznych warstw bitumicznych, zagęszczenia, nośności, wskaźników zagęszczenia wbudowanych warstw. 3.12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.13. Kod CPV: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45210000-2 roboty w zakresie budynków 3.14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.15. Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do dostarczenia kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu robót. 3.16. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pn.: „Stworzenie atrakcyjnych warunków do życia rodziny poprzez zagospodarowanie terenu sportowo-rekreacyjnego w miejscowości Pieńkowo” w ramach działania RPZP.09.03.00 Wspieranie rewitalizacji fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich Oś Priorytetowa RPZP.09.00.00 Infrastruktura publiczna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 2020. 3.17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej dwóch osób wykonujących czynności polegających na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.17.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia (w przypadku części II – przed przystąpieniem do realizacji robót budowalnych) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej dwie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.17. 3.17.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowych osób. 3.17.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.17. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.17.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.17. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.17. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.17. czynności. 3.19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach