Przetargi.pl
Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego.

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-02-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest świadczenie usługi szycia i dostawy według części I i II: Część I: szycie i sukcesywna dostawa garniturów służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego, Część II: szycie i sukcesywna dostawa koszul służbowych dla Straży Uniwersyteckiej, Uniwersytetu Gdańskiego. Część I 1)(CPV) : 98393000-4; 18222100-2, 2) usługa szycia i sukcesywna dostawa garniturów służbowych damskich: 30 kpl. oraz garniturów służbowych męskich: 88 kpl. zwanych dalej garniturami, 3) garnitury muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 2 (do SIWZ) i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 8 (do SIWZ), oraz pobranymi rozmiarami - podawanymi przy każdorazowym zamówieniu. 4) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia, 5) Wykonawca dostarczy garnitury na swój koszt własnym transportem, 6) termin dostawy zamówionej partii garniturów nie będzie dłuższy: niż 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, 7) wielkość i częstotliwość zamówień poszczególnych partii garniturów wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 6 zamówień po 3 razy w roku), 8) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z wyznaczeniem Wykonawcy terminu dokonania indywidualnych pomiarów osób, dla których będą szyte garnitury, 9) w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie Wykonawca stawi się do biura Straży Uniwersyteckiej(na własny koszt) w Gdańsku, 80-952 Gdańsk ul. Jana Bażyńskiego 1a, pokój nr 36, celem dokonania indywidualnych pomiarów osób, dla których będą szyte garnitury, 10) miejsce dostawy i odbiór garniturów odbędzie się w biurze Straży Uniwersyteckiej, adres jak wyżej w dni robocze w godz. 8:00-14:00, 11) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną § 5 ust. 11 umowy w celu potwierdzenia terminu indywidualnych pomiarów osób i dostawy garniturów, 12) użyte do szycia garniturów tkaniny powinny być najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom, odbarwieniom i zgodne z załącznikiem nr 2 (do SIWZ), 13) Zamawiający może odmówić przyjęcia garniturów w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad garniturów, uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych garniturów z indywidualnymi rozmiarami osób dla których zostały uszyte. 14) w przypadkach określonych w ppkt. 13, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust. 11 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania garniturów, a Wykonawca jest obowiązany do ich wymiany na nowe wolne od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale III pkt 2 SIWZ, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 15) Zamawiający wymaga aby dostarczone garnitury były opatrzone metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi z indywidualnymi pomiarami dla osób, dla których uszyte zostały garnitury, 16) Gwarancja na garnitury nie krótsza niż 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy - Wykonawca może zaproponować dłuższy termin gwarancji. II część 1) (CPV): 98393000-4; 18332000-5, 2) usługa szycia i sukcesywna dostawa koszul służbowych damskich: 60 szt. krótki rękaw, 60 szt. długi rękaw oraz koszul służbowych męskich: 176 szt. krótki rękaw i 176 szt. długi rękaw, zwanych w dalszej części koszulami, 3) koszule muszą być zgodne z opisem w załączniku nr 2 (do SIWZ) i wzorcami w postaci załączonych rysunków załącznik nr 9 (do SIWZ) oraz rozmiarami podawanymi przy każdorazowym zamówieniu, 4) Zamawiający wymaga aby oferowane koszule w celu zachowania odpowiednich parametrów i standardów jakościowych, były takie, jak opisane w wyżej wymienionych załącznikach do SIWZ, a użyte do szycia artykułów tkaniny były najwyższej jakości, nie ulegające mechaceniu, deformacjom i odbarwieniom, 5) Wykonawca poniesie wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające ze szczegółowej specyfikacji zawartej w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 (do SIWZ), jak również w nim nie ujęte a bez których nie można wykonać zamówienia 6) Wykonawca dostarczy koszule na swój koszt własnym transportem i zapewni rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, 7) termin dostawy zamówionej partii koszul nie będzie dłuższy niż 30 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego, 8) wielkość i częstotliwość wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego (maksymalnie 5 zamówień w czasie trwania umowy), 9) miejsce dostawy i odbiór koszul magazyn Zamawiającego: 80-308 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 58 od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 - 15:00, 10) zamówienia przekazywane będą Wykonawcy drogą elektroniczną z podaniem zapotrzebowania ilościowego oraz rozmiarów koszul, 11) Wykonawca skontaktuje się z osobą wymienioną w § 5 ust. 10 umowy w celu potwierdzenia dokładnego terminu dostawy, jednak nie może on przekroczyć terminu, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy, 12) Zamawiający może odmówić przyjęcia koszul w przypadku: a) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy przedstawionymi w ofercie a dostarczonymi przez Wykonawcę, b) widocznego uszkodzenia lub wad koszul uniemożliwiających ich użycie, c) niezgodności rozmiarów dostarczonych koszul z zamawianymi. 13) w przypadkach określonych w ppkt. 12, przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w § 5 ust.10 umowy sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania koszul, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany koszul na nowe wolne od wad o tych samych lub lepszych parametrach w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia, o którym mowa w rozdziale III pkt 2 SIWZ, Zamawiający naliczy Wykonawcy karę umowną zgodnie z § 7 ust. 1 pkt. 1) projektu umowy, 14) Zamawiający wymaga aby dostarczone koszule były opatrzone metkami z nazwą producenta, składem tkaniny, sposobem czyszczenia (prania), prasowania i rozmiarami zgodnymi z zamawianymi, 15) Gwarancja na koszule nie krótsza niż 12 miesięcy zgodnie z § 6 umowy - Wykonawca może zaproponować dłuższy termin gwarancji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983930004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: I część 1.500,00 PLN (jeden tysiąc pięćset złotych) II część 700,00 PLN (siedemset złotych) 2.W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta niezabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. 5. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. 6. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść w terminie składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54124012711111000014925434 z oznaczeniem: Wadium do postępowania nr A120-211-11/16/ZZ - z oznaczeniem numeru i nazwą części do której zostało wniesione. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie (rozdział X SIWZ) znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana, 4) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 3, 2)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 4)Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi, 5)z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin dostawy częściowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach