Przetargi.pl
Część I - Rozbudowa istniejącego systemu audio-wizualnego na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego Część II - Dostawa urządzeń multimedialnych dla: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Matematyki Fizyki i Informatyki, Biblioteki Głównej, Biura ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Gdańskiego

Uniwersytet Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 80-309 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 8
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 523 23 20 , fax. 58 523 31 10
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Gdański
    ul. Bażyńskiego 8 8
    80-309 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 523 23 20, fax. 58 523 31 10
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część I - Rozbudowa istniejącego systemu audio-wizualnego na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego Część II - Dostawa urządzeń multimedialnych dla: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Matematyki Fizyki i Informatyki, Biblioteki Głównej, Biura ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Część I - Rozbudowa istniejącego systemu audio-wizualnego polegająca na dostawie sprzętu oraz montażu z uruchomieniem, zwana dalej sprzętem, na Wydziale Matematyki Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego. Część II - Dostawa urządzeń multimedialnych, zwanych dalej sprzętem, dla: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Matematyki Fizyki i Informatyki, Biblioteki Głównej, Biura ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Gdańskiego. 2. Część I 1) Miejsce dostawy sprzętu: Wydział Matematyki, Fizyki i Informatyki UG, 80-952 Gdańsk, ul. Wita Stwosza 57. 2) Zamawiający informuje, iż posiada salę wyposażoną w system audiowizualny oparty na centralnym sterowaniu firmy Crestron, 46 cali monitory NEC V463 oraz bezprzewodowe zestawy mikrofonów bezprzewodowych Sennheiser EW 135-G3. Do wszystkich lokalizacji istniejących i planowanych monitorów doprowadzone jest podtynkowe zasilanie 230 V oraz skrętka ekranowana kat. 6 z podwójnym gniazdkiem RJ-45 na każdym końcu. 3) Zamawiający wymaga aby był wykonany montaż i uruchomienie dostarczonego sprzętu w salach 21 i 21A. Zamawiający informuje, iż wysokość w salach wynosi 3 m. Szafa dystrybucyjna zlokalizowana jest na korytarzu. 4) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2A (do SIWZ) do cz. I - formularz cenowo-przedmiotowy. 5) Gwarancja na sprzęt z montażem - 24 miesiące. 6) Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi posiadać opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 7) Zamawiający dopuszcza możliwość wizji lokalnej. 3. Część II 1) Miejsca dostaw sprzętu według załącznika nr 9 (do SIWZ) do cz. II. 2) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 2B (do SIWZ) do cz. II - formularz cenowo-przedmiotowy. 3) Gwarancje na sprzęt: a) 24 miesiące na monitory, projektory, ekrany elektryczne, b) 12 miesięcy na uchwyty, c) 12 miesięcy na kable i adaptery. 4) Oferowany monitor Full HD 55 cali (tabela X) w załącznika nr 2B (do SIWZ) musi spełniać normę Energy Star w wersji co najmniej 6.0. 4. Sprzęt musi: 1) być fabrycznie nowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych, 2) zostać wniesiony i przekazany Zamawiającemu, do miejsca wskazanego w pkt 3 ppkt 1) i pkt 4 ppkt 1), 3) być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4) posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na sprzęcie, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5) jeżeli obowiązujące przepisy prawa tego wymagają, sprzęt wykorzystujący energię musi mieć dołączoną, etykietę i kartę produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach sprzętu, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012 r. poz. 1203). 5. Oferowany sprzęt musi zapewniać komfort śledzenia wykładów dla osób mających kombinacje złożonych wad wzroku, słuchu oraz porażeń neurologiczno-mięśniowych. Dlatego Zamawiający stawia najwyższy nacisk na skalowalność parametrów, by sprostać potrzebom pojedynczego, niepełnosprawnego studenta charakteryzującego się najsilniejszym zubożeniem organizmu zarówno w aspekcie sensorycznym jak i percepcyjnym. Wśród zaburzeń wzroku szczególną uwagę Zamawiającego ogniskują na sobie: oczopląs indukowany niestabilnym obrazem na monitorze/ekranie, np. w okolicznościach użycia niewłaściwego oprogramowania rotującego obraz (orbiting software), padaczka (epilepsja) indukowana efektami stroboskopowymi obrazu (w tym odświeżaniem obrazu w przeplocie i nieodpowiednim czasem świecenia diod elektroluminescencyjnych dla obrazu ruchomego (filmy), utrata centralnego widzenia związana z występowaniem mroczka centralnego oraz widzenie podwójne/wielokrotne często będące przyczyną zeza, wraz z koniecznością poszukiwania przez inwalidę najlepszego, bocznego kąta obserwacji obrazu co narzuca szczególne wymagania na technologię monitorów TV. Dla niedowidzących studentów wykład ilustrowany multimedialnie to także pobudzanie patrzenia, stymulowanie widzenia, rozwijanie podstawowych sprawności wzrokowych, związanych z kontrolowaniem ruchów gałek ocznych, kształtowanie pojęć i pamięci wzrokowej, osiąganie wyższych sprawności wzrokowych. Dlatego urządzenia wizualizacyjne (projektory, monitory, ekrany) muszą gwarantować najwyższe dostępne na rynku parametry odnośnie: zdolności rozdzielczej, liczby kolorów, dynamiki kontrastu, kąta widzenia obrazu, częstości odświeżania. Istotnymi parametrami są też: niski poziom szumu wentylatora, stabilny obraz, duża dynamikę kontrastu barw i stopni szarości. 6. Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego sprzętu, w przypadku: 1) stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego sprzętu a przedstawionymi w ofercie, z zastrzeżeniem zmian dokonanych na podstawie § 8 ust. 1 pkt. 3 projektu umowy, 2) uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej użycie sprzętu w jego pełnym zakresie, 3) niewykonania montażu i uruchomienia sprzętu - dotyczy części I. 7. W przypadkach określonych w pkt. 7 przedstawiciel Zamawiającego, o którym mowa w §10 ust. 5 projektu umowy, sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania sprzętu, a Wykonawca jest obowiązany do wymiany sprzętu na nowy wolny od wad o tych samych lub lepszych parametrach technicznych w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Jeżeli tak ustalony termin przekroczy termin realizacji zamówienia określony w § 2 projektu umowy, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1 pkt.1 projektu umowy. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Jeśli gdziekolwiek w opisie przedmiotu zamówienia wskazane jest pochodzenie (np.: marka, znak towarowy, producent) Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zapewnią uzyskanie parametrów technicznych/funkcjonalności nie gorszych od opisanych przez Zamawiającego w załącznikach nr 2A i 2B do SIWZ. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych Zamawiającego, których parametry techniczne, jakościowe nie będą gorsze od opisanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 323231004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) do części I - 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100), 2) do części II - 4900,00 zł (słownie: cztery tysiące dziewięćset złotych 00/100) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. W zależności od woli Wykonawcy wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z 9.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 wraz z późn. zm.). 3. Poręczenie, gwarancja, o których mowa w pkt. 2 powinny być ważne przez okres związania ofertą - kopia wadium powinna być dołączona do oferty, a oryginał dołączony do oferty w osobnej kopercie. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Oferta nie zabezpieczona w wymaganym terminie wadium, spowoduje wykluczenie Wykonawcy przez Zamawiającego. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum, kilku z nich lub wszystkich konsorcjantów łącznie. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wnieść przed terminem składania ofert przelewem na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie numer A120-211-14/16/MB Część I - Rozbudowa istniejącego systemu audio-wizualnego na Wydziale Matematyki, Fizyki i Informatyki Uniwersytetu Gdańskiego Część II - Dostawa urządzeń multimedialnych dla: Wydziału Nauk Społecznych, Wydziału Matematyki Fizyki i Informatyki, Biblioteki Głównej, Biura ds. Osób Niepełnosprawnych Uniwersytetu Gdańskiego. Potwierdzeniem tej formy będzie kopia przelewu załączona do oferty. Wadium wniesione w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Ewentualne przesunięcie terminu składania ofert jest jednoznaczne z przesunięciem terminu wniesienia wadium. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania, a ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8 ppkt. 3. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona, 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 11. W przypadku przedłużenia okresu związania ofertą, Wykonawca musi jednocześnie przedłużyć okres ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe wnieść nowe wadium na przedłużony okres związania ofertą. 12. Ponowne złożenie wadium lub jego przedłużenie: 1) przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium, a jeśli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. W związku z przedłużeniem terminu związania ofertą po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium lub przedłużenia jego ważności przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Zamawiający żąda w określonym terminie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu je zwrócono, jeśli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. ug.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną