Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg
- Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
- Data zamieszczenia: 2016-03-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
ul. Kopernika 1 1
17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
REGON: 05065898200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część I - Letnie oczyszczanie chodników, parkingów, placów i przystanków komunikacyjnych oraz opróżnianie koszy Część II - Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
CZĘŚĆ I - LETNIE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY 1.Chodniki, place i parkingi miejskie oraz przystanki komunikacyjne powinny być utrzymane w ciągłej czystości. Prace powinny być wykonywane we wszystkie dni robocze oraz weekendy i dni świąteczne. Na oczyszczanej powierzchni należy usuwać wszelkie zanieczyszczenia w tym m.in.: papierki i ulotki, opakowania foliowe i aluminiowe, piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów, ptasie i psie odchody, niedopałki papierosów, butelki i puszki po napojach alkoholowych. 2.Trawa i chwasty przy obrzeżach trawnikowych i krawężnikach ulicznych oraz z pomiędzy kostki betonowej i płytek betonowych powinny być systematycznie usuwane mechanicznie oraz za pomocą środków chwastobójczych. 3.W przypadku wystąpienia opadów śniegu lub marznącej mżawki w okresie obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do odśnieżania i usuwania gołoledzi z przedmiotowego terenu. Śliskość powinna być usuwana za pomocą 30% mieszanki piaskowo-solnej. 4.Kosze oraz teren w promieniu 5 mb wokół nich powinny być opróżniane i oczyszczane na bieżąco. Niedopuszczalne jest ich przepełnienie. W przypadku opadów śniegu w okresie wiosennym lub jesiennym kosze oraz teren w promieniu 1 m od kosza powinny być oczyszczone ze śniegu w sposób umożliwiający korzystanie z nich. Kosze które zostały powywracane lub przeniesione w inne miejsce powinny zostać ustawione na swoim dotychczasowym stanowisku. 5.Szacowana łączna powierzchnia chodników, placów i parkingów miejskich do oczyszczania w sezonie letnim 2016 r. wynosi 21.421 m2 i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 6.Szacowana łączna ilość koszy do opróżniania wynosi 160 szt. Może być ona zmieniona w sezonie w zależności od potrzeb Zleceniodawcy z miesięcznym wyprzedzeniem. 7.Wykonawca powinien podać ryczałtowe ceny jednostkowe netto: 1)za miesięczne oczyszczanie 1 m2 chodnika, placu, parkingu lub przystanku komunikacyjnego z wszelkich zanieczyszczeń, wraz z odwiezieniem ich na składowisko oraz z uwzględnieniem odśnieżania i usuwania gołoledzi w okresie wiosennym i jesiennym (kwiecień i październik, listopad) 2)za miesięczne opróżnianie jednego kosza oraz zanieczyszczeń w promieniu 5 mb od niego z odwiezieniem ich na składowisko. 8.Ponadto Wykonawca poda ceny netto za: 1)1 godzinę pracy pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta, 2)1 godzinę pracy pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości. Wyżej wymienione stawki będą stosowane podczas dodatkowych zleceń w przypadku konieczności oczyszczania miasta po imprezach okolicznościowych np. Dni Bielska, Pożegnanie Lata, a także w innych przypadkach w których wystąpi konieczność rozliczenia w stosunku godzinowym. 9.Szacowana ilość godzin pracy: 1)pracownika fizycznego zatrudnionego przy oczyszczaniu miasta - 170 godz. 2)pojazdu do transportu pracowników i wywozu zebranych nieczystości - 30 godz. i może być ona zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego. 10.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 11.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach placów, chodników i parkingów miejskich oraz przystanków komunikacyjnych wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 12.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy. CZĘŚĆ II - MECHANICZNE LETNIE ZAMIATANIE ULIC MIEJSKICH 1.Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich w następujący sposób: 1)ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości, 2)z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości, 3)w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie, 4)przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty - powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych, 5)prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia; aby zminimalizować te niekorzystne czynniki zamiatanie powinno odbywać się (na mokro) tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania. 2.Szacowana łączna długość ulic miejskich do oczyszczania wynosi 57.142 mb, w tym o nawierzchni bitumicznej - 49.845 mb oraz o nawierzchni betonowej - 7.297 mb. Może być ona zmieniona w trakcie sezonu, w zależności od potrzeb Zamawiającego z miesięcznym wyprzedzeniem. 3.Wykonawca powinien podać cenę jednostkową ryczałtową netto za oczyszczanie 1 metra bieżącego drogi za okres jednego miesiąca. 4.Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych wg ryczałtowych cen jednostkowych i ilości rzeczywiście wykonanych potwierdzonych protokołem odbioru wykonanych prac. 5.Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach dróg wynikające z ich niewłaściwego utrzymania. 6.Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.htm
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wielokrotne sprzątanie ulic oraz koszenie trawników w m. Łapy w ciągu dróg wojewódzkich Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec i Nr 682 Łapy- Turośń Dolna- Markowszczyzna (II przetarg)
Dodano: 2016-06-29 - Wielokrotne sprzątanie ulic oraz koszenie trawników w m. Łapy w ciągu dróg wojewódzkich Nr 681 Roszki Wodźki- Łapy- Poświętne- Brańsk- Ciechanowiec i Nr 682 Łapy- Turośń Dolna- Markowszczyzna.
Dodano: 2016-06-03 - Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z piasku, błota, trawy, liści oraz innych zanieczyszczeń) dróg i ulic powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2016 r.
Dodano: 2016-03-16 - POZIMOWE SPRZĄTANIE PASÓW DRÓG ZARZĄDZANYCH PRZEZ PODLASKI ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W BIAŁYMSTOKU W 2016 ROKU
Dodano: 2016-02-08 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-44/15/21
Dodano: 2015-11-23 - Utrzymanie czystości na przystankach komunikacji miejskiej o łącznej powierzchni 1 458 m2 na terenie miasta Sokółka w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2015-11-23 - Utrzymanie czystości na chodnikach o łącznej powierzchni 34 424 m2 na terenie miasta Sokółka w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku
Dodano: 2015-11-23 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-43/15/21
Dodano: 2015-11-13 - Usługa sprzątania placu zewnętrznego PN-34/15/21
Dodano: 2015-11-03 - Sprzątanie (zamiatanie, oczyszczanie z piasku, błota, trawy, liści oraz innych zanieczyszczeń) ulic powiatowych na terenie powiatu augustowskiego w 2015 r.
Dodano: 2015-02-26