Gmina Gryfice ogłasza przetarg
- Adres: 72300 Gryfice, Plac Zwycięstwa
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 38 53 200 , fax. 91 38 53 207
- Data zamieszczenia: 2017-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gryfice
Plac Zwycięstwa 37
72300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 38 53 200, fax. 91 38 53 207
REGON: 81168438000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www. gryfice.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 3. zamówienia udzielanego w 4 częściach, podzielona na dwa zadania. Zadanie nr 1 pn. „Dostawa i montaż umeblowania sali konferencyjnej”. Zadanie nr 2 pn. „Dostawa i montaż żaluzji okiennych PCV do sali konferencyjnej i aneksu kuchennego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowią: zaprojektowanie stołów, wykonanie, dostawa oraz montaż zaprojektowanych i gotowych mebli do sali konferencyjnej, dostawa i montaż żaluzji okiennych zamykanych i otwieranych ręcznie, wraz ze sprawdzeniem ich działania. Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia znajduje się w budynkuadministracyjno-biurowym Urzędu Miejskiego w Gryficach przy Pl. Zwycięstwa 37, 72-300 Gryfice. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39100000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie wypełnione w zakresie wskazanym w punkcie 5 oraz 5a specyfikacji oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, ZAWARTE W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 1 ORAZ W DRUKU OFERTA NA ZADANIE NR 2. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w ww. punkcie. Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 2. Dokumenty, które wykonawcy muszą złożyć w ofercie: 1) Wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 1 i/lub wypełniony druk OFERTA NA ZADANIE NR 2, stanowiące załączniki nr 2A i 2B do niniejszej specyfikacji. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa mebli laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-09-19 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-09-16 - Dostawa mebli i wyposażenia do internatu Zespołu Szkół Morskich w Świnoujściu z podziałem na cztery części
Dodano: 2023-09-14 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-08-28 - 10P.23 Wyposażenie niemedyczne Centrum Opieki Długoterm. w subregionie przy SZGiCHP w Koszalinie w ramach projektu nr RPZP.09.01.00-32-0002/18 - zakup mebli biurowych, zabudów meblowych oraz AGD.
Dodano: 2023-07-19 - Dostawa mebli do pomieszczeń laboratoryjnych wraz z ich rozmieszczeniem i instalacją
Dodano: 2023-07-03 - Dostawa mebli do pomieszczeń administracji publicznej dla Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie
Dodano: 2023-05-26 - „Wyposażenie świetlicy w Domachowie, gmina Polanów – część 1”
Dodano: 2023-02-28 - Dostawa wyposażenia do Specjalnego Ośrodka dla Dzieci Słabosłyszących przy ul. Grzymińskiej 6 w Szczecinie
Dodano: 2023-01-23 - DOSTAWA – WYPOSAŻENIE I SPRZĘT MEDYCZNY DLA CZP
Dodano: 2022-11-18