Przetargi.pl
Część 1 – usuwanie pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym – z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Część 2 – usuwanie pojazdów przewożących towary niebezpieczne z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, Łączności
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 552353536 , fax. 552393334
  • Data zamieszczenia: 2017-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    Łączności 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 552353536, fax. 552393334
    REGON: 170747715
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1 – usuwanie pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym – z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Część 2 – usuwanie pojazdów przewożących towary niebezpieczne z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Część 1 – usuwanie pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym – z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Część 2 – usuwanie pojazdów przewożących towary niebezpieczne z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Przedmiot główny: CPV: 98.35.11.00-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi parkingowe Przedmioty dodatkowe: CPV: 50.11.81.10-9 Nazewnictwo wg CPV: Usługi holownicze Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług usuwania pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla usuwanych pojazdów w granicach administracyjnych miasta Elbląg z możliwością składania ofert częściowych na poszczególne zadania: Część 1 - usuwanie pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Część 2 - usuwanie pojazdów przewożących towary niebezpieczne z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty należy składać ODDZIELNIE na Część 1 i Część 2 zamówienia. 2. Zakres zamówienia. Zamówienie składa się z dwóch części: Zakres Części 1 zamówienia obejmuje usuwanie pojazdów z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym - z wyłączeniem pojazdów przewożących towary niebezpieczne. Zakres Części 2 zamówienia obejmuje usuwanie pojazdów przewożących towary niebezpieczne z terenu miasta Elbląg oraz ich przechowywanie na parkingu strzeżonym, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 3. Wymagania i warunki wykonania dotyczące Części 1 i Części 2 zamówienia: 1. Usuwanie pojazdów z dróg zgodnie z zasadami sztuki i przy ścisłym przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa i przepisów prawa, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów w oparciu o art. 50a i 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 2. Współdziałanie z podmiotami uprawnionymi do wydawania dyspozycji usunięcia pojazdów z dróg na terenie miasta Elbląg w zakresie realizacji dyspozycji usunięcia pojazdu (w szczególności Strażą Miejską i Policją). 3. Przewiezienie pojazdów w stosunku, do których wydana została dyspozycja ich usunięcia na parking prowadzony przez wykonawcę, a w tym: 1) dojazd do miejsca, z którego pojazd ma być usunięty w maksymalnym czasie do 30 minut, w przypadku usuwania pojazdu o dmc powyżej 16 t w czasie nie dłuższym niż 60 minut, 2) załadunek pojazdu, zabezpieczenie przed uszkodzeniem, zniszczeniem, kradzieżą w czasie transportu, 3) rozładunek pojazdu na parkingu, 4) ustawienie pojazdu na parking w sposób gwarantujący jego bezpieczne parkowanie. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia przy użyciu sprzętu specjalistycznego przystosowanego do usunięcia każdego pojazdu, dopuszczonego do ruchu, posiadającego ważne badania techniczne oraz oznakowanego właściwie dla wykonywanej działalności. 5. Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi będące przedmiotem niniejszego zamówienia, pojazdami wymienionymi w WYKAZIE narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ (z wyjątkiem sytuacji udokumentowanej naprawy pojazdu). 6. W okresie obowiązywania umowy zawartej w przedmiotowym zamówieniu potencjał techniczny pojazdów nie może ulec zmniejszeniu. 7. Używanie innego pojazdu niż wskazanego w WYKAZIE narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych wymaga uzyskania zgody Zamawiającego. 8. Uporządkowanie miejsca, na którym znajdował się przeznaczony do usunięcia pojazd poprzez usunięcie z drogi elementów pojazdu, szkła oraz innych odpadów powstałych w wyniku zdarzenia (niewymagających użycia specjalistycznego sprzętu lub materiałów). 9. Prowadzenie całodobowego parkingu strzeżonego z przeznaczeniem na parkowanie pojazdów usuwanych z terenu miasta Elbląg, usługa obejmuje: 1) zabezpieczenie pojazdu i rzeczy, które w nim się znajdują przed uszkodzeniem, kradzieżą, dewastacją, 2) odpowiednie zabezpieczenie motocykli, motorowerów oraz pojazdów z uszkodzeniami powypadkowymi, poprzez co najmniej przykrycie pojazdów plandekami bądź folią, 3) niezwłoczne informowanie Zamawiającego o wszelkich przemieszczeniach pojazdów przechowywanych na parkingach, 4) udzielanie pomocy rzeczoznawcom przy wykonywaniu oględzin, 5) umożliwienie osobom upoważnionym, w szczególności przedstawicielom Zamawiającego, dokonywania oględzin zabezpieczonego pojazdu na terenie parkingu, 6) wydanie pojazdu na podstawie „Zlecenia do demontażu” okazanego przez uprawnioną osobę, upoważnioną w imieniu prowadzącego Stację Demontażu Pojazdów, 7) przygotowanie pojazdów, wobec których orzeczono przepadek na rzecz Gminy Elbląg, umożliwiające ich sprawny załadunek przez przedsiębiorcę świadczącego usługi utylizacji pojazdów, 8) w przypadku nieodebrania pojazdu z parkingu, powiadomienie o nieodebraniu pojazdu Zamawiającego oraz podmiotu, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu, nie później niż trzeciego dnia: a) od upływu 3 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu (zgodnie z art. 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym), b) od upływu 6 miesięcy od dnia usunięcia pojazdu (zgodnie z art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym). 9) Wydanie pojazdu właścicielowi (osobie uprawnionej) po uiszczeniu przez niego opłaty za usunięcie (odstąpienie od usunięcia) i przechowanie pojazdu, na podstawie zezwolenia na odbiór pojazdu wydanego przez podmiot, który wydał dyspozycję usunięcia pojazdu - w przypadku usunięcia, pojazdu w trybie art. 130a ust. 1 i 2 ustawy Prawo o ruchu drogowym. 10. W okresie obowiązywania umowy liczba miejsc parkingowych zadeklarowana w ofercie nie może ulec zmniejszeniu, a lokalizacja parkingu nie może ulec zmianie bez zgody Zamawiającego. 11. Przyjmowanie od właściciela lub osoby, która dysponowała pojazdem na podstawie innego niż własność tytułu prawnego – w imieniu i na rzecz Zamawiającego opłat za usunięcie i parkowanie pojazdu na parkingu oraz za odstąpienie od ich usunięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie stawkami określonymi w uchwale Rady Miejskiej w Elblągu w sprawie ustalenia wysokości opłat za usuwanie i przechowywanie pojazdów oraz za odstąpienie od ich usunięcia. 12. Właściwe zabezpieczenie środków finansowych pobranych na rzecz Zamawiającego. 13. Odstąpienie od czynności usunięcia pojazdu, jeżeli przed wydaniem dyspozycji lub w trakcie usuwania ustaną przyczyny jego usunięcia. 14. Świadczenie usług w sposób ciągły, w systemie 24 h, 7 dni w tygodniu, z zapewnieniem całodobowej łączności telefonicznej. 15. Prowadzenie przez Wykonawcę wyodrębnionej ewidencji księgowo - finansowej dla opłat, o których mowa w pkt 11 zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 16. Prowadzenie odrębnej ewidencji dla pojazdów odholowanych i przyjętych na parking, które zostały odebrane przez właścicieli i nieodebranych w ustawowym terminie. 17. Przedstawianie Zamawiającemu, do 10 dnia każdego miesiąca, wykazu pojazdów usuniętych i odebranych w miesiącu poprzednim, w podziale na tryb usunięcia zgodnie z art. 50a lub 130a ustawy Prawo o ruchu drogowym. 18. Zabezpieczenia informacji oraz danych osobowych zebranych w czasie trwania umowy przed dostępem osób nieupoważnionych. 19. Wykonawca zobowiązany będzie ubezpieczyć się przez cały okres trwania zamówienia w towarzystwie ubezpieczeniowym (dla Części 1 zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł, dla Części 2 zamówienia na kwotę minimum 300 000,00 zł), od wszystkich zdarzeń, za które z uwagi na swoją działalność mógłby ponosić odpowiedzialność cywilną oraz za szkody materialne i niematerialne. Wykonawca zobowiązany będzie uzupełnić ubezpieczenie o kwotę wypłaconego odszkodowania do sumy ubezpieczenia, wymaganej przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: obsługa parkingu, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 7. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w usługi. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98351100-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 i 2 zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część 1 i 2 zamówienia: Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 ze zm.). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) posiadanie uprawnień na wykonywanie transportu drogowego rzeczy lub na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego rzeczy wydanej na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 ze zm.) jest wymagane od Wykonawców wykonujących zakres zamówienia objęty licencją/zezwoleniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Część 1 i 2 zamówienia: 1. dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Uwaga: a) Dokumenty mają określać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. b) Zobowiązanie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; Uwaga: a) Wykonawca przedmiotowe oświadczenie przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, b) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje, potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. d) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach