Przetargi.pl
Część 1. Rezerwacja oraz sprzedaż biletów lotniczych. Część 2. Rezerwacja oraz sprzedaż, na trasach zagranicznych, biletów kolejowych i autobusowych. Część 3. Pośrednictwo wizowe.

Główny Instytut Górnictwa ogłasza przetarg

  • Adres: 40166 Katowice, pl. Gwarków 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2581631-9 , fax. 322596533
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Instytut Górnictwa
    pl. Gwarków 1
    40166 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2581631-9, fax. 322596533
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Część 1. Rezerwacja oraz sprzedaż biletów lotniczych. Część 2. Rezerwacja oraz sprzedaż, na trasach zagranicznych, biletów kolejowych i autobusowych. Część 3. Pośrednictwo wizowe.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest: Część 1. Rezerwacja oraz sprzedaż biletów lotniczych. Część 2. Rezerwacja oraz sprzedaż, na trasach zagranicznych, biletów kolejowych i autobusowych. Część 3. Pośrednictwo wizowe. Dotyczy części 1 Rezerwacja i kupno biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług będących przedmiotem umowy spełniających standardy IATA Międzynarodowego Stowarzyszenia Transportu Lotniczego. Bilety lotnicze będą przekazywane Zamawiającemu bezpośrednio z terminalu Globalnego Systemu Dystrybucji GDS, użytkowanego przez Wykonawcę. Wszystkie dane zawarte na biletach lotniczych dostarczanych przez Wykonawcę będą identyczne z odpowiednimi danymi przechowywanymi w postaci elektronicznej w systemie rezerwacyjnym przewoźnika za pośrednictwem Globalnego Systemu Dystrybucji GDS użytkowanego przez Wykonawcę. Zakazane jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian do biletów wygenerowanych za pośrednictwem stosowanego GDS. Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest do: a) przyjęcia zleceń do realizacji w następujący sposób: telefonicznie, faxem, e-mailem (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00); b) wyznaczenia minimum jednej osoby do współpracy z Zamawiającym, odpowiedzialnej za realizację niniejszej umowy; c) dokonania optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży; d) przedstawienia informacji zwrotnej o połączeniach w ciągu 2ch godzin od momentu zgłoszenia zapytania (przedstawienia Zamawiającemu co najmniej dwóch opcji – o ile istnieją - związanych z jedną podróżą); • przekazania Zamawiającemu faksem lub drogą mailową potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę biletu (bilet na trasie „tam i z powrotem” traktowany jest jako jeden bilet; Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletu „w jedną stronę”); e) Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu drogą mailową lub faxem, potwierdzenie dokonanych rezerwacji biletów, zawierające następujące informacje: a) linii lotniczej (przewoźniku) świadczącej usługę przewozu; b) o miejscu i terminie (data i godzina) wylotu (ze wskazaniem lotniska); c) o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu (ze wskazaniem lotniska); d) o czasie trwania lotu, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania lotu; e) w przypadku połączeń wieloetapowych – o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) przylotu i odlotu z miejsca przesiadki; f) o klasie biletu oraz warunkach taryfy; g) o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej oraz z opłatą transakcyjną), z uwzględnieniem nadania bagażu, w PLN; h) o terminie wykupu biletu w określonej cenie; i) o możliwości i warunkach anulowania biletu; j) o możliwości zmian terminu wylotu, przylotu; k) o możliwości zmian danych dotyczących pasażera; l) o możliwości zmiany trasy podróży. f) podawania informacji na temat udzielonego upustu; g) dostarczenia biletów, do siedziby Zamawiającego (Zamawiający dopuszcza dostarczenie drogą elektroniczną). Bilety powinny być dostarczone do Zamawiającego w przeciągu 3ch godzin od momentu zakupu przez Zamawiającego; h) w sytuacjach nie dających się przewidzieć wcześniej Zamawiający może odwołać rezerwację, zmienić trasę, nazwisko oraz imię pasażera lub termin podróży, a także zwrócić bilet. O wszelkich zmianach Wykonawca zostanie powiadomiony niezwłocznie, w terminie możliwym na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian. Jeżeli dokonane zmiany przełożą się na zmianę ceny biletu, Zamawiający zapłaci różnicę w cenie. W przypadku zwrotu biletu zwrot kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu biletu na podstawie faktury korygującej. Wykonawca nie będzie pobierał żadnych opłat manipulacyjnych oraz dodatkowych z tytułu odwołania lub zmiany rezerwacji; i) bezzwłocznego i bieżącego informowania Zamawiającego drogą mailową o wszystkich zmianach dotyczących zarezerwowanej podróży; j) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie sprzedanych biletów, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; k) wyrażenia zgody na porównywanie cen biletów oferowanych przez Wykonawcę z cenami oferowanymi przez inne biura. W przypadku stwierdzenia większej niż 10% różnicy w cenie biletu w stosunku do cen w innym biurze na to samo połączenie Wykonawca jest zobowiązany do zakupienia danego biletu w firmie tańszej wskazanej przez Zamawiającego bez naliczania opłaty transakcyjnej; l) podania ceny w złotych polskich (PLN). Przeliczenie ceny na PLN, podanej w innej walucie, następuje wg średniego kursu NBP w danym dniu. Cena jednostkowa biletu ustalona będzie każdorazowo na podstawie taryfy przewoźnika z uwzględnieniem upustu przyznanego Zamawiającemu przez Wykonawcę; Dotyczy części 2 Rezerwacja i kupno biletów realizowane będą w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać przedmiot zamówienia sukcesywnie na podstawie jednostkowych zamówień przez cały okres trwania umowy. Przy realizacji usług objętych niniejszym postępowaniem Wykonawca zobowiązany jest do: a) przyjęcia zleceń do realizacji w następujący sposób: telefonicznie, faxem, e-mailem (od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00); b) wyznaczenia minimum jednej osoby do współpracy z Zamawiającym, odpowiedzialnej za realizację niniejszej umowy; c) dokonania optymalnego wyboru przewoźnika oraz trasy pod względem ceny i czasu trwania podróży; d) przedstawienia informacji zwrotnej o połączeniach w ciągu 2ch godzin od momentu zgłoszenia zapytania (przedstawienia Zamawiającemu co najmniej dwóch opcji – o ile istnieją - związanych z jedną podróżą); e) przekazania Zamawiającemu faksem lub drogą mailową potwierdzenia rezerwacji zawierającej ostateczną datę wykupu biletu oraz cenę biletu (bilet na trasie „tam i z powrotem” traktowany jest jako jeden bilet; Zamawiający zastrzega możliwość zakupu biletu „w jedną stronę”); f) Wykonawca każdorazowo będzie przesyłał Zamawiającemu drogą mailową lub faxem, potwierdzenie dokonanych rezerwacji biletów, zawierające następujące informacje: - o przewoźniku świadczącym usługę przewozu; - o miejscu i terminie (data i godzina) wyjazdu (ze wskazaniem stacji); - o miejscu i terminie (data i godzina) powrotu (ze wskazaniem stacji); - o czasie trwania podróży, a w przypadku połączeń wieloetapowych o łącznym czasie trwania podróży; - w przypadku połączeń wieloetapowych – o ilości i miejscu ewentualnych przesiadek, wraz z terminami (data i godzina) i miejscami przesiadki; - o klasie biletu oraz warunkach taryfy; - o cenie biletu przewoźnika (bez opłaty transakcyjnej oraz z opłatą transakcyjną), w PLN; - o terminie wykupu biletu w określonej cenie; - o możliwości i warunkach anulowania biletu; - o możliwości zmian terminu wyjazdu; - o możliwości zmian danych dotyczących pasażera; - o możliwości zmiany trasy podróży. g) podawania informacji na temat udzielonego upustu; h) dostarczenia biletów, do siedziby Zamawiającego (Zamawiający dopuszcza dostarczenie drogą elektroniczną). Bilety powinny być dostarczone do Zamawiającego w przeciągu 3ch godzin od momentu zakupu przez Zamawiającego; i) przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do przewoźnika, a zwłaszcza reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacyjnych dotyczących przewozów realizowanych na podstawie sprzedanych biletów, w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub z przyczyn losowych; j) podania ceny w złotych polskich (PLN). Przeliczenie ceny na PLN, podanej w innej walucie, następuje wg średniego kursu NBP w danym dniu. Cena jednostkowa biletu ustalona będzie każdorazowo na podstawie taryfy przewoźnika z uwzględnieniem upustu przyznanego Zamawiającemu przez Wykonawcę; Dotyczy części 3 a) dostarczenia do siedziby Zamawiającego odpowiednich wniosków wizowych (Zamawiający dopuszcza dostarczenie drogą elektroniczną); b) pomocy w wypełnianiu i odbiór od Zamawiającego wypełnionych wniosków wizowych wraz z paszportem osoby występującej o wizę (Zamawiający dopuszcza odbiór w formie przesłania przez Zamawiającego na wskazany przez Wykonawcę adres, na koszt Wykonawcy); c) złożenia wniosku wizowego wraz z paszportem w stosownej ambasadzie; d) wnoszenie w imieniu Zamawiającego opłat wizowych a następnie refakturowanie wniesionej opłaty; e) odbiór z ambasady wizy i paszportu osoby o nią występującej i dostarczenie kompletu dokumentów do siedziby Zamawiającego, wraz z fakturą. Informacja o zakupionych biletach lotniczych w 2018 roku (w okresie maj-grudzień): • Belgia – 20 biletów, • Niemcy – 19 biletów, • Hiszpania – 10 biletów, • Grecja – 8 biletów • Francja, Włochy po 7 biletów, • Ukraina – 5 biletów • Holandia, Kazachstan po 4 bilety • Wielka Brytania, Portugalia, Rumunia, Chorwacja, Chiny po 3 bilety, • Turcja, Bułgaria, Luksemburg, Szwajcaria, Norwegia, Kolumbia po 2 bilety • Australia, Kanada, Indie - po 1 bilecie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63700000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1: 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), dla części 2: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium dla części 3: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium Punkty 1.1.-2.6. dotyczą tylko części 1 1.1. Wadium może być wniesione w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 1.2. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 11.02.2019 r. o godzinie 12:00 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: mBank S.A. 21 1140 1078 0000 3018 1200 1004. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 2.1. Pozostałe formy wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 217 budynek dyrekcji GIG do dnia 11.02.2019 r. do godz. 12:00. 2.2. Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 2.6. niniejszego rozdziału SIWZ. 2.3. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2.5. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z zapisem pkt 2.2. niniejszego rozdziału SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2.6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: 2.6.1 jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2.6.2 jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną