Uniwersytet im. A. Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 61-712 Poznań, ul. Wieniawskiego 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8294440, 8291232 , fax. 061 8294012, 8291103
- Data zamieszczenia: 2009-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet im. A. Mickiewicza
ul. Wieniawskiego 1 1
61-712 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8294440, 8291232, fax. 061 8294012, 8291103
REGON: 00001293330000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Część 1 - dostawa zestawu serwerów kasetowych typu blade wraz z obudową do Centrum Informatycznego UAM: Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej przy Coll. Maius; Część 2 - dostawa zasilacza UPS skalowanego i modułowego o mocy 16 kW N+1 z możliwością rozbudowy do 32 kW N+1 do zasilania serwerowni: Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej przy Coll. Maius. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Część 1 - dostawa zestawu serwerów kasetowych typu blade wraz z obudową do Centrum Informatycznego UAM: Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej przy Coll. Maius; Część 2 - dostawa zasilacza UPS skalowanego i modułowego o mocy 16 kW N+1 z możliwością rozbudowy do 32 kW N+1 do zasilania serwerowni: Biblioteka Wydziału Filologii Polskiej i Klasycznej przy Coll. Maius. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: Wykonawcy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie: tj. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: dla Części 1 - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto, dla Części 2 - co najmniej 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i o wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto, oraz załączą dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie. - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.10 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Niespełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu, bądź odrzuceniem jego oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (przy składaniu ofert na kilka części można złożyć w jednym egzemplarzu) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - formularz ofertowy, (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - formularz cenowy, (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Pzp. (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to podpisuje pełnomocnik. - oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 pkt 1-2 Pzp (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - oświadczenie to składa każdy z wykonawców. - wykaz wykonanych dostaw, potwierdzający spełnianie warunku, o którym mowa w rozdz. 5 pkt 5.1. ppkt 2 SIWZ (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - wykaz ten podpisuje pełnomocnik - dokumenty potwierdzające, że wykazane dostawy zostały wykonane należycie - w przypadku zaproponowania asortymentu równoważnego do opisanego w SIWZ, do oferty należy dołączyć katalogi, foldery zawierające parametry techniczne proponowanego sprzętu z wyraźnym wskazaniem sprzętu, którego opis dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego - IV Partie, nr sprawy 907/PN/37/16
Dodano: 2016-07-26 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Turku
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu informatycznego dla Starostwa Powiatowego w Pile
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do Urzędu Miasta Leszna - OR-I.271.02.2016
Dodano: 2016-07-15 - Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Poznaniu
Dodano: 2016-07-15 - Przedmiotem przetargu nieograniczonego jest dostawa fabrycznie nowego specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Poznańskiej.
Dodano: 2016-07-14 - Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Akademii Muzycznej w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87
Dodano: 2016-06-30 - Dostawa sprzętu komputerowego (RZP-2003-10/16/ZP).
Dodano: 2016-06-28 - Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania PPK3
Dodano: 2016-06-24 - Zakup sprzętu komputerowego dla PWSZ w Koninie
Dodano: 2016-06-14