Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej ogłasza przetarg
- Adres: 63-000 Środa Wielkopolska, Żwirki i Wigury
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
- Data zamieszczenia: 2019-01-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Średzki Serca Jezusowego Sp. z o.o. z siedzibą w Środzie Wielkopolskiej
Żwirki i Wigury 10
63-000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
tel. 612 854 032, , fax. 612 853 645
REGON: 30856000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsredzki.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cykliczna dostawa opatrunków, opatrunków specjalistycznych, wyrobów z gazy i włókniny, obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są cykliczne w stosunku do potrzeb podmiotu leczniczego dostawy do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego Sp. z o.o. następującego asortymentu: opatrunki, opatrunki specjalistyczne, wyroby z gazy i włókniny oraz obłożenia sterylne. Przedmiot zamówienia podzielony został na 18 pakietów. Szczegółowy wykaz elementów tworzących poszczególne pakiety stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. - Ilekroć w SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, w takim przypadku w/w wskazania traktować należy jako podane przykładowo, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych. - Ilekroć w niniejszej SIWZ lub w jakichkolwiek dokumentach stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ przedmiot zamówienia został opisany przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. - Przedmiot oferty powinien spełniać odpowiednie warunki wprowadzenia go do obrotu medycznego i używania, określone w ustawie z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017r. poz. 211) oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy. - Asortyment wchodzący w skład poszczególnych pakietów musi posiadać certyfikat CE. Wykonawca przedstawi certyfikat dla poszczególnego asortymentu na każde żądanie Zamawiającego. - Wykaz asortymentu podzielonego według części/pakietów zawarty został w załączniku nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę przedmiotowego warunku dla każdej z części zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej, składu celnego lub składu konsygnacyjnego, wydane na podstawie art. 72 i art. 74 ustawy z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2211 ze zm.) lub inny dokument upoważniający Wykonawcę do obrotu i sprzedaży przedmiotu zamówienia, w tym dokumenty równoważne obowiązujące na terenie Państw Członkowskich UE.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - po 1 próbce asortymentu: pozycja nr 6 w pakiecie nr 3; wszystkie pozycje w pakiecie nr 13. - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. - pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sukcesywna dostawa materiałów opatrunkowych dla SPZOZ w Grodzisku Wielkopolskim III
Dodano: 2023-05-24 - Sukcesywna dostawa opatrunków
Dodano: 2023-03-23 - Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
Dodano: - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2021-02-22 - Dostawa opatrunków standardowych powtórzenie unieważnionych pakietów dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. Józefa Strusia w Poznaniu,
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków standardowych dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J.Strusia w Poznaniu
Dodano: 2021-02-11 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2021-01-19 - Materiały opatrunkowe II
Dodano: 2020-12-18 - Dostawa opatrunków
Dodano: 2020-12-04 - Dostawa opatrunków i pieluchomajtek
Dodano: 2020-11-20