Przetargi.pl
Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini

Gmina Drwinia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-709 Drwinia, Drwinia 57
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 122849822
  • Data zamieszczenia: 2022-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drwinia
    Drwinia 57
    32-709 Drwinia, woj. małopolskie
    tel. 122849822
    REGON: 351555973
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drwinia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:Zadanie nr 1: Nazwa zadania: "Cyfrowa Gmina"Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznej sieci LAN w budynku Urzędu Gminy wraz z modernizacją pomieszczenia serwerowni oraz zakup serwera wraz z oprogramowaniem, zakup systemu backup razem z urządzeniami, zakup routera sieciowego z wymaganymi licencjami, zakup 5 szt. skanerów, zakup 5 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zadanie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Program Operacyjny Polska Cyfrowa (POPC) na lata 2014-2020, pakiet REACT-UEZamówienie obejmuje:1. modernizacje wewnętrznej sieci LAN (z wyłączeniem pom. 3/9)2. modernizacje pomieszczenia serwerowni3. dostawa wraz z montażem i rozruchem serwera wraz z oprogramowaniem 4. dostawa wraz z montażem i rozruchem systemu backup razem z urządzeniami5. dostawa wraz z montażem i rozruchem routera sieciowego z wymaganymi licencjami 6. dostawa wraz z montażem i rozruchem 5 szt. Skanerów7. dostawa wraz z montażem i rozruchem 5 szt. laptopów wraz z niezbędnym oprogramowaniemZadanie nr 2: Nazwa zadania: "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini"- ETAP I"Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji elektrycznej budynku Urzędu Gminy w Drwini wraz z modernizacją oświetlenia wewnętrznego oraz wykonaniem robót towarzyszących.Zamówienie obejmuje:1. modernizacje instalacji ochrony przeciwporażeniowej i przeciwprzepięciowej2. modernizacje instalacji elektrycznej 3. modernizacje oświetlenia wewnętrznego4. wykonanie robót towarzyszących w postaci:- usunięcie wraz z utylizacją boazerii na sali narad oraz korytarzach urzędu (nie dotyczy klatki schodowej łączącej pierwsze piętro z drugim oraz korytarza na drugim piętrze)- malowanie ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń, korytarzy, klatek schodowych wraz z wykonaniem tynku mozaikowego na korytarzach i klatce schodowej oraz w sali narad- wykonanie zaprawiania bruzd i usunięcie ewentualnych nierówności lub ubytkówZadanie nr 3: Nazwa zadania: "Modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini"- ETAP IIPrzedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu zewnętrznego, dostawa i montaż agregatu prądotwórczego, klimatyzacji pomieszczeń, wymiana stolarki drzwiowej, modernizacją 3 toalet, remoncie klatek schodowych oraz wymianą podłóg Zamówienie obejmuje:1. wykonanie monitoringu zewnętrznego 2. dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na platformie o wysokości min. 1,5 m4. wykonanie instalacji klimatyzacji pomieszczeń 5. wymiana drzwi wewnętrznych wszystkich pomieszczeń 6. remont 3 toalet poprzez usuniecie istniejącej armatury i okładziny ścian, ułożenie nowych płytek oraz montaż nowej armatury7. wymianą podłóg w cały urzędzie (pomieszczenia oraz korytarze)8. remoncie klatek schodowych (podłoga wraz z balustradami)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz dokumentacja projektowa będące załącznikami do SWZ.Zamawiający z uwagi na posiadane środki ( możliwości finansowe) zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy poprzez nierealizowanie Etapu II zadanie nr 3. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji Zamawiający ma prawo zawarcia i realizacji umowy z pominięciem ww. zakresu z wybranym Wykonawcą (który złożył ofertę najkorzystniejszą)Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji.Wymagania o których mowa w art. 95 Pzp.1. Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę - zamawiający, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy pzp wymaga, zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie stosunku pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia, czyli tzw. pracowników fizycznych w szczególności.:a) robotników ogólnobudowlanych2. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usług transportowych, sprzętowych i podobnych.3. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, na jego wniosek w terminie określonym we wniosku, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej dokumentów w szczególności pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2020 r. poz. 2207). Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy.4. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 95 ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. - Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez wykazanie przez Wykonawcę, że:1)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót w zakresie budowy, przebudowy, rozbudowy, remont lub modernizacji budynku zawierające prace elektryczne, teletechniczne i wykończeniowe) o wartości tego zamówienia minimum 100 000,00 zł brutto (powyższy zakres oraz wartość 100 000,00 można wykazać w nie więcej niż dwa zamówienia)2)dysponuje co najmniej:a) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik budowy) w specjalności konstrukcyjno - budowlanejb) jedną osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi ( kierownik robót) w specjalności w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Wymieniony powyżej skład zespołu należy traktować jako minimalne wymaganie Zamawiającego - obowiązkiem wykonawcy jest zapewnienie doświadczonego personelu, posiadającego odpowiednie uprawnienia w liczbie zapewniającej należyte wykonanie przedmiotu zamówieniaSytuacja ekonomiczna lub finansowaO udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną odpowiadającą wartości co najmniej50 000,00 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-10

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach