Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie ogłasza przetarg
- Adres: 41-200 Sosnowiec, ul. Sucha 21
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7854600 , fax. 032 7854600
- Data zamieszczenia: 2013-06-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Opiekuńczo-Wychowawcze Pomocy Dziecku i Rodzinie
ul. Sucha 21 21
41-200 Sosnowiec, woj. śląskie
tel. 032 7854600, fax. 032 7854600
REGON: 27816935000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
COW-ZAF 27/PM/8/2013 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa produktów farmaceutycznych dla wychowanków Centrum Opiekuńczo-Wychowawczego Pomocy Dziecku i Rodzinie w Sosnowcu Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w ilościach wynikających z zapotrzebowań składanych bezpośrednio przez przedstawicieli ZOW 1-4. Dostawy następować będą na podstawie pisemnego zamówienia, którego dokona pracownik upoważniony przez Zamawiającego w terminie 12 godzin od momentu złożenia zamówienia. Wykonawca dostarczać będzie zamówioną partię towaru do Zamawiającego w dni robocze w własnym środkiem transportu i na własne ryzyko, a kosztami transportu nie będzie obciążał Zamawiającego. Wykonawca musi zagwarantować odpowiedni okres ważności dostarczanych produktów licząc od dnia dostawy. Upoważnieni pracownicy Zamawiającego będą dokonywać odbioru towaru pod względem ilościowo-wartościowym oraz obowiązujących norm jakościowych, a także dokonywać sprawdzania zgodności cen z formularzem asortymentowo-cenowym. Zamawiającemu przysługuje prawo odmowy przyjęcia towaru w przypadku wad ilościowych, jakościowych. W przypadku zakwestionowania przez Zamawiającego dostarczonego towaru Wykonawca zobowiązuje się do jego wymiany na pełnowartościowy, w terminie nie dłuższym niż 1 dzień od zgłoszenia reklamacji. Zakwestionowany towar zostanie zwrócony Wykonawcy i odebrany transportem na koszt Wykonawcy. Zamawiający nie odpowiada za straty poniesione przez Wykonawcę z tytułu zwrotu kwestionowanej partii towaru.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo - cenowy (załącznik nr 3,4,5,6,7 do SIWZ). Zamawiający informuje, że podane w formularzu asortymentowo - cenowym ilości określają przewidywaną ilość produktów farmaceutycznych i zastrzega sobie prawo zamawiania mniejszej ilości w zależności od potrzeb wynikających ze zmniejszenia się liczby dzieci w placówkach ZOW 1-4. Rozliczenie finansowe Wykonawcy z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie ilości i rodzaju faktycznie dostarczonych do Zamawiającego produktów farmaceutycznych i ich cen jednostkowych podanych przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo-cenowym. Wykonawca może dokonywać zmiany cen tylko w przypadku: 1. zmiany cen producenta, 2. zmiany cen urzędowych, 3. zmiany stawek opłat i podatków na rzecz Skarbu Państwa, 4. zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów. Wykonawca zobowiązuje się do stosowania stałych zasad obliczania upustów i konstruowania ceny w okresie obowiązywania podpisanej umowy. O każdej zmianie cen, w przypadku zmiany cen producenta lub zmiany stawek opłat na rzecz Skarbu Państwa wykonawca zobowiązuje się z 14-dniowym wyprzedzeniem powiadomić zamawiającego w formie pisemnego uzasadnienia. Zmiany cen urzędowych i zmiany marży maksymalnej określonej przez Ministerstwo Finansów następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów. W przypadku szczególnych okoliczności takich jak wstrzymanie, wycofanie lub zakończenie produkcji, strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników preparatów objętych umową w cenach rynkowych ale nie wyższych niż zawarte w umowie. W przypadku wystąpienia takich okoliczności wykonawca poinformuje o tym zamawiającego w formie pisemnej. Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych preparatów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 336000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa leków do apteki szpitalnej (2)
Dodano: 2016-07-25 - zakup i dostarczanie leków Petruzumabum Trastuzumabum
Dodano: 2016-07-22 - DOSTAWA LEKÓW - 6A
Dodano: 2016-07-22 - dostawa produktów leczniczych wg formularza cenowego nr 9/2016
Dodano: 2016-07-22 - Dostawa albuminy ludzkiej
Dodano: 2016-07-21 - Dostawa niejonowych środków kontrastowych
Dodano: 2016-07-21 - Sukcesywna dostawa leku trastuzumab dla Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach. Numer referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DO/DZ-381-1-99/16.
Dodano: 2016-07-19 - Dostawa różnych produktów farmaceutycznych dla potrzeb Uzdrowiska Goczałkowice-Zdrój Sp. z o.o.
Dodano: 2016-07-15 - Dostawy leków
Dodano: 2016-07-14 - Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa leków Zad. 1 - Bosentan
Dodano: 2016-07-13