Przetargi.pl
Chromatograf gazowy z elektroniczną kontrolą przepływu gazów oraz kompensacją zmiany ciśnienia atmosferycznego, dwoma detektorami FID oraz przystawką Head Space wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2018-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Chromatograf gazowy z elektroniczną kontrolą przepływu gazów oraz kompensacją zmiany ciśnienia atmosferycznego, dwoma detektorami FID oraz przystawką Head Space wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie zadania pn.: „Chromatograf gazowy z elektroniczną kontrolą przepływu gazów oraz kompensacją zmiany ciśnienia atmosferycznego, dwoma detektorami FID oraz przystawką Head Space wraz z dostawą, montażem i uruchomieniem” Opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu zamówienia, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródła lub szczególnego procesu przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz: „lub równoważny”. Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, to proponowane przez niego produkty nie mogą być gorszej jakości i muszą posiadać co najmniej parametry techniczne i funkcjonalność jak wymienione w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ oaz we wzorze umowy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Wymagania ogólne: 1. Zamawiający żąda aby dostarczony chromatograf oraz dołączony ( niezbędny do uruchomienia) osprzęt był fabrycznie nowy, wyprodukowany w roku 2018. 2. Zamawiający żąda aby dostarczony sprzęt został wyprodukowany wg norm ISO 9001 i CE. 3. Wykonawca dokona przyłączenia chromatografu do istniejących sieci gazowych (powietrze, wodór, hel). Materiały niezbędne do podłączenia urządzenia do sieci gazowej – musi zapewnić wykonawca. 4. Dostawa, montaż i uruchomienie przedmiotu umowy zostanie zrealizowane przez wykonawcę i na jego koszt. 5. Przedmiot umowy wykonawca dostarczy na adres 26-600 Radom, ul. Limanowskiego 95 w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00. 6. Odbiór ilościowo - jakościowy przedmiotu umowy zostanie wykonany przez upoważnionych przedstawicieli zamawiającego i polegał on będzie na sprawdzeniu: a) liczby przedmiotu zamówienia zgodnie z § 1 wzoru umowy, b) braku znamion wcześniejszego użytkowania oraz uszkodzeń mechanicznych. c) poprawności dokonanego montażu i przyłączenia do istniejącej sieci gazowej d) kompletności i współpracy dostarczonych elementów, e) dokumentów dotyczących przedmiotu zamówienia zgodnie z §4 ust. 9 i 10 wzoru umowy.. f) przetestowaniu poprawności działania na przykładowych próbkach Zamawiającego 7. Odbiór dokonany zostanie przy udziale co najmniej trzech osób z Laboratorium Kryminalistycznego KWP zs. w Radomiu. 8. Do każdego urządzenia winna być dołączona karta gwarancyjna ze stosownymi wpisami. 9. Do każdego urządzenia winna być dołączona instrukcja obsługi w języku polskim. 10. Wykonawca udzieli gwarancji co najmniej 12 miesięcy. Bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru ilościowo – jakościowego. 11. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usuwania wad ujawnionych po odbiorze przedmiotu zamówienia. 12. Wykonawca zagwarantuje dostępność części zamiennych przez okres minimum 7 lat od daty podpisania protokołu odbioru. 13. Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 28 dni roboczych od dnia sporządzenia protokołu ilościowo- jakościowego, zobowiązuje się przeprowadzić jednodniowe szkolenie (w siedzibie użytkownika) trwające minimum 6 godzin zegarowych. Wykonawca musi uzgodnić z Zamawiającym plan szkolenia i przedstawić go w formie pisemnej przynajmniej 3 dni przed planowanym terminem szkolenia. Koszty przeprowadzenia szkolenia ponosi WYKONAWCA i zawarte są one w cenie zaoferowanej w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ oraz w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ, który stanowi integralną część Formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38432200-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00zł. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na rachunek bankowy: 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert na cały okres związania ofertą Za termin wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu przyjmuje się moment uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. Jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, oferta wykonawcy zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy Pzp. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie (zaleca się nie wpinać na trwale tego dokumentu do całości oferty). W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (nazwa zamawiającego: ……………….) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek ……, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu ……………., albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu ………………. z żądaniem zapłaty). Uwaga! W treści wadium składanego w formie innej niż w pieniądzu muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji! Zwrot wadium odbywał się będzie na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ – należy złożyć w oryginale) wraz z Załącznikiem nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia – stanowiącym integralną część Formularza ofertowego. 2. Dokument potwierdzający zabezpieczenie oferty akceptowalną formą wadium - Zamawiający w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej dokona sprawdzenia, czy kwota ta wpłynęła na konto Zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego na składanie ofert. W przypadku zabezpieczenia oferty wadium w postaci innej niż pieniężna wymagane jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wymaganą kwotą wadium. 3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie (w formie oryginału) o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ) – należy złożyć w formie oryginału

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach