Instytut Matki i Dziecka ogłasza przetarg
- Adres: 01211 Warszawa, ul. Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 32-77-240 , fax. 022 32-77-233, 32-77-305
- Data zamieszczenia: 2017-08-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Matki i Dziecka
ul. Kasprzaka
01211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 32-77-240, fax. 022 32-77-233, 32-77-305
REGON: 28839500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.imid.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Cewniki i dreny - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa cewników i drenów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają tabele asortymentowo-cenowe stanowiące Zał. nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 19 485,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy czterysta osiemdziesiąt pięć złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do każdej części przedmiotu zamówienia. Wysokość wadium do poszczególnych części ustala się w następującej wysokości: • Część nr 1 – 1 180,00 zł • Część nr 2 – 3 500,00 zł • Część nr 3 – 2 300,00 zł • Część nr 4 – 220,00 zł • Część nr 5 – 480,00 zł • Część nr 6 – 400,00 zł • Część nr 7 – 590,00 zł • Część nr 8 – 1 800,00 zł • Część nr 9 – 100,00 zł • Część nr 10 – 900,00 zł • Część nr 11 – 2 400,00 zł • Część nr 12 – 100,00 zł • Część nr 13 – 25,00 zł • Część nr 14 – 90,00 zł • Część nr 15 – 30,00 zł • Część nr 16 – 200,00 zł • Część nr 17 – 830,00 zł • Część nr 18 – 75,00 zł • Część nr 19 – 250,00 zł • Część nr 20 – 370,00 zł • Część nr 21 – 160,00 zł • Część nr 22 – 15,00 zł • Część nr 23 – 480,00 zł • Część nr 24 – 1 250,00 zł • Część nr 25 – 390,00 zł • Część nr 26 – 1 350,00 zł 3.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Alior Banku nr rachunku 73 2490 0005 0000 4600 4520 6059, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu A/ZP/SZP.251-40/17 na dostawę: „Cewników i drenów ”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Zał. nr 5 do SIWZ. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Zał. nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu wykonania zamówienia, terminu dostawy, terminu ważności i warunków płatności oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców; 2)oświadczenia w zakresie wskazanym w Zał. nr 3 i 3a do SIWZ; 3)tabele asortymentowo – cenowe według wzoru stanowiącego Zał. Nr 2 do SIWZ; 4)dowód wpłaty wadium; 5)pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-05-10 - Dostawę materiałów medycznych i drobnego sprzętu jednorazowego użytku
Dodano: 2024-05-09 - Dostawa staplerów, klipsów oraz siatek przepuklinowych dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-41/2024)
Dodano: 2024-04-11 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
Dodano: 2024-03-26 - Dostawa jednorazowego sprzętu do wykonywania hemodializ, zabiegów plazmaferezy oraz technik ciągłych
Dodano: 2024-03-05 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku .
Dodano: 2024-02-19 - Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku.
Dodano: 2024-01-31 - Sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa Białołęka-Targówek
Dodano: 2023-11-30 - Dostawa wyrobów jednorazowego użytku do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa środków jednorazowego użycia.
Dodano: 2023-09-08