Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12.000 m2 wraz z zapewnieniem codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości

Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, Aleja Henryka
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 327585101 , fax. 0326233786
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzanów - Urząd Miejski w Chrzanowie
    Aleja Henryka 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 327585101, fax. 0326233786
    REGON: 000525464
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12.000 m2 wraz z zapewnieniem codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest całoroczne utrzymanie Rynku i ciągów pieszo-jezdnych do niego prowadzących na powierzchni 12.000m2 wraz z zapewnieniem codziennej obsługi dla bieżącego utrzymania porządku i czystości., Zamówienie obejmuje: 1) oczyszczanie-zamiatanie płyty Rynku i ciągów do niego prowadzących o powierzchni 12.000 m2- W okresie od 01.04.2018 r. do 30.11.2018 r. - 3 razy w tygodniu. Zamiatanie interwencyjne do 10 razy powierzchnia 12 000 m2 w okresie wczesnej wiosny lub jesienno – zimowym w przypadku braku śniegu lub sprzątanie przed/ po imprezach organizowanych na Rynku- wg potrzeb, 2) codzienne opróżnianie 28 sztuk koszy na śmieci oraz zbieranie śmieci wokół nich 365 dni, 3) mycie w okresie od IV -XI: - koszy - 28 szt. (2 x w miesiącu), ławek - 11 szt.(2 x w miesiącu), siedzisk - 86szt.(2 x w miesiącu), d)tablic informacyjnych - 2szt. (1 x w miesiącu), mycie murków - dł.45 m, (2 x w okresie od IV –XI), 4) utrzymanie zieleni: a) wykaszanie 1 raz w miesiącu traw rosnących między kostką brukową (na powierzchni 340m2 w okresie maj- październik, tj. 6 razy wraz z wywozem trawy na kompostownie, b) pielęgnacja drzew -nawożenie 2 razy w sezonie tj.1 raz wiosenne do końca maja i 1 raz jesienne do końca września, 5) Nasadzenia w 10 konstrukcjach kwietnikowych roślin jednorocznych oraz ich pielęgnacja, 6) Zimowe utrzymanie Rynku w okresie XI-III tj. odśnieżanie, posypywanie piaskiem, wywóz śniegu, oczyszczanie pozimowe. Przez zimowe utrzymanie rozumie się systematyczne ręczne lub mechaniczne odśnieżanie i posypywanie materiałami szorstkimi (piaskiem). Rozpoczęcie prac związanych z usuwaniem skutków zjawisk atmosferycznych winno nastąpić niezwłocznie po ich stwierdzeniu jednak nie później niż do 1 godziny od ich zaistnienia. Po opadach nocnych Wykonawca zapewnia wykonanie prac do godziny 8.00 rano. W przypadku opadów ciągłych - dopuszcza się zakończenie prac w ciągu 4 godzin po ustaniu zjawisk atmosferycznych. Prace wykonywane winny być tak, aby zapewniona była możliwość bezpiecznego poruszania się po terenie objętym zamówieniem. Wykaz ciągów pieszo-jezdnych do całorocznego tj. letniego i zimowego utrzymania na 2017 r. został określony w załączniku nr 1a do SIWZ. Zakres prac do wykonania w ramach zadnia określa załącznik nr 1b do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił minimalnego poziomu zdolności w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie stosownego oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca dołącza: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu, wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, b) wypełniony Formularz oferty -załącznik nr 1 do SIWZ, c) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zakresem wskazanym w §9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) - (załącznik nr 7 do SIWZ) – tylko w przypadku, jeśli Wykonawca korzysta z zasobów podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w rozdz. XVI pkt 4 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634) co pozostali Wykonawcy, którzy złożyli w postępowaniu oferty lub oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień ich złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy: 1) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty; pełnomocnictwo wymagane jest również w przypadku, gdy ofertę składa kilka podmiotów działających wspólnie; pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach