Przetargi.pl
Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2016 r

Gmina Miejska Żory ogłasza przetarg

  • Adres: 44-240 Żory, Al. Wojska Polskiego 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 4348245 , fax. 32 4348248
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Żory
    Al. Wojska Polskiego 25 25
    44-240 Żory, woj. śląskie
    tel. 32 4348245, fax. 32 4348248
    REGON: 27625554200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2016 r
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całoroczne utrzymanie przystanków komunikacyjnych, utrzymanie koszy ulicznych i ręczne zbieranie nieczystości na terenie Gminy Miejskiej Żory w 2016 r. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Prawo Zamówień Publiczych wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełen etat przez wykonawcę lub podwykonawcę co najmniej 2 osób wykonujących czynności [szczegółowo sprecyzowane w punktach 1.1), 1.2), 1.3)] utrzymania przystanków komunikacyjnych, utrzymania koszy ulicznych i ręcznego zbierania śmieci. Umowy zawarte z pracownikami mają być umowami zawartymi na okres co najmniej na czas realizacji przedmiotowego zamówienia. Wymaga się, aby Wykonawca przedstawił Zamawiającemu podpisane umowy o pracę z pracownikami nie później niż do 3 dni od rozpoczęcia realizacji zamówienia. Niezastosowanie się do powyższego wymogu będzie skutkowało karami umownymi określonymi w umowie z Wykonawcą. 1.1) Utrzymanie przystanków komunikacyjnych: 1.1.1.) Harmonogram oczyszczania przystanków zamieszczono w załączniku nr 1 do SSTWiOP. Wykonawca winien utrzymać stan gotowości przystąpienia do zimowego utrzymania przystanków w taki sposób, aby rozpoczęcie odśnieżania mogło nastąpić nie później niż w ciągu 2 godzin od gwałtownej zmiany warunków pogodowych chyba, że uzasadnione jest wcześniejsze rozpoczęcie usługi o czym powiadomiony zostanie Wykonawca przez Zamawiającego. Gwałtowna zmiana pogody to np. taka, której nie dało się przewidzieć na podstawie ogólnodostępnych prognoz pogody i oznacza obfite opady śniegu, marznący deszcz, powodujący oblodzenia powierzchni. Niepodjęcie natychmiastowych działań w celu odśnieżania i usuwania oblodzeń może grozić wypadkami osób wchodzących lub wychodzących z autobusów oraz osób znajdujących się w obrębie przystanków. 1.2) Utrzymanie koszy ulicznych: 1.2.1) W skład koszy ulicznych wchodzą: kosze uliczne, kosze na psie nieczystości i kosze na placach zabaw. 1.2.2.) Harmonogram utrzymania koszy ulicznych zamieszczono w załączniku nr 2 do SSTWiOP. 1.3) Ręczne zbieranie nieczystości 1.3.1) usuwanie z terenów Gminy wszelkich zalegających nieczystości (np. psich kup), śmieci m.in. papierów, opakowań papierowych, szklanych, plastikowych, folii, niedopałków, odpady organiczne (biodegradowalne), takie jak resztki pożywienia ,chemia gospodarcza, w tym także małogabarytowego azbestu tzn. takiego, którego zbieranie nie wymaga użycia sprzętu mechanicznego. Wymaga się również zbieranie (z zachowaniem zasad BHP) porzuconego małogabarytowego gruzu tzn. o małej masie, którego zbieranie nie wymaga użycia sprzętu mechanicznego, a jedynie sprzętu pomocniczego (Zamawiający przez sprzęt pomocniczy rozumie środki mające na celu ograniczenie zagrożeń i uciążliwości związanych z ręcznym przemieszczaniem przedmiotów, ładunków lub materiałów oraz ułatwienie wykonywania tych czynności). 1.3.2) Zbieranie wielkogabarytowych i dużych odpadów komunalnych, a także odpady z gospodarstw domowych zmieszane z materiałami niebezpiecznymi tj. zużyte baterie, akumulatory, papa, opakowania po farbach i lakierach, akumulatory, odpady zawierające inne rozpuszczalniki oraz substancje chemiczne służące do wywabiania plam, środki czyszczące, środki do konserwacji i ochrony drewna oraz ich opakowania, zbiorniki po aerozolach, pozostałości domowych środków do dezynfekcji i dezynsekcji, odpady zawierające oleje, przeterminowane lub częściowo wykorzystane leki, skażone opatrunki, strzykawki etc. 1.3.3) Zbieranie śmieci z tzw. dzikich wysypisk. 1.3.4) Prace polegające na ręcznym zbieraniu śmieci (nieczystości) należy wykonywać zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP. Wykonawca zobowiązuje się czerpać na bieżąco informacje odnośnie terenów, na których należy wykonywać powyższą usługę z Żorskiej Infrastruktury Informacji Przestrzennej (Geoportal Żory). Adres strony internetowej pod którą znajdziemy dostęp do Geoportalu stanowi załącznik nr 4 do SSTWiOP. Przy sprawdzaniu własności terenów miejskich należy mieć na uwadze, iż zgodnie z legendą tereny, które należy brać pod uwagę przy wykonywaniu usługi ręcznego zbierania śmieci są oznaczone jako: Własność Gmina; Własność Gmina i inne Podmioty; Własność Powiat; Własność Powiat Użytkowanie: inne podmioty; Własność Skarb Państwa; Własność Skarb Państwa Użytkowanie: Gmina; Własność: Skarb Państwa i inne podmioty. Zamawiający przyjmuje średnio 350 dodatkowych zleceń poza harmonogramem związanych z ręcznym zbieraniem śmieci w ciągu roku. Zamawiający przewiduje zlecanie terenów (nieuwzględnionych i/lub uwzględnionych w harmonogramie stanowiącym załącznik nr 3 do SSTWiOP z większą lub mniejszą częstotliwością) do ręcznego zbierania śmieci wraz z podaniem terminu wykonania usługi. Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) zobowiązany jest do wywozu odpadów zebranych podczas wykonywania przedmiotu zamówienia oraz poniesieniu kosztów ich zagospodarowania zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami wynikającą z przepisów ustawy o odpadach. Po zakończeniu każdej usługi Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu raportu wagowego oraz karty przekazania odpadów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Umowa o pracę z dodatkowymi osobami
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zory.pl/?c=7074
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach