Przetargi.pl
Całodobowy monitoring działania systemów alarmowych, utrzymanie ciągłego działania systemu monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej (CCTV), konserwacja kwartalna systemów alarmowych i CCTV oraz ich naprawy

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Grażyńskiego 5
    40-126 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
    REGON: 000515780
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowy monitoring działania systemów alarmowych, utrzymanie ciągłego działania systemu monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej (CCTV), konserwacja kwartalna systemów alarmowych i CCTV oraz ich naprawy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na: a) kwartalnych konserwacjach systemów alarmowych w 11 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w części pierwszej załącznika nr 1 do wzoru umowy oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy, b) kwartalnych konserwacjach systemów monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej obiektów w 6 lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w części drugiej załącznika nr 1 do wzoru umowy oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do wzoru umowy, c) naprawach systemów alarmowych lub systemów monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej we wszystkich lokalizacjach objętych umową. Przez naprawę Zamawiający rozumie wykonanie czynności mających na celu przywrócenie właściwości użytkowych w uszkodzonych urządzeniach poprzez wymianę uszkodzonych elementów na nowe lub ich regenerację. d) utrzymaniu ciągłego działania systemu monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej (zwanej dalej CCTV) w 3 obiektach wskazanych w części 2 załącznika nr 1 do wzoru umowy, w tym utrzymanie ciągłego dostępu do sieci internet oraz stałego adresu IP i dzierżawa jednego komputera klasy PC wraz z monitorem zgodnie ze specyfikacją wykazaną w § 4 ust. 4 wzoru umowy, e) całodobowym monitorowaniu 9 systemów alarmowych, przyjmowaniu i rejestrowaniu alarmów z tych systemów oraz interwencji grup interwencyjnych w momencie uruchomienia się urządzenia alarmowego w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. 2. Szczegółowy wykaz urządzeń zawiera Załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający informuje, że ok. 70% urządzeń instalacji alarmowych na poszczególnych lokalizacjach zostało wymienionych/zmodernizowanych w poprzednich latach. 3. Prawo opcji Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu przedmiotu umowy, w związku z brakiem możliwości dokładnego oszacowania liczby nieuzasadnionych interwencji służb ochrony oraz liczby i zakresu napraw systemów alarmowych lub CCTV. Zakres gwarantowany zamówienia (obligatoryjny), który na pewno zostanie zrealizowany stanowią konserwacje kwartalne, utrzymanie CCTV oraz całodobowy monitoring systemów alarmowych. 4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca będzie zobowiązany zatrudniać na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług polegające w szczególności na wykonywaniu kwartalnych konserwacji systemów alarmowych i systemów monitorowania wizyjnego oraz napraw tych systemów. Wymóg nie dotyczy pracowników nadzorujących wykonanie umowy ze strony Wykonawcy, osób świadczących usługę w ramach zmotoryzowanych grup interwencyjnych, pracowników centrum koordynacji, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Sposób kontroli oraz sankcje związane z niespełnieniem ww. wymogu opisane są we wzorze umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy wraz z załącznikami stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50340000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych przez Zamawiającego w Rozdziale VIII pkt 3 SIWZ do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia - Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca składa dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną