Przetargi.pl
Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie

Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52 ogłasza przetarg

  • Adres: 84-120 Władysławowo, Żeromskiego 52
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu z siedzibą w Warszawie, (00-449), ul. Łazienkowska 6A, Ośrodek Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie (84-120) ul. Żeromskiego 52
    Żeromskiego 52
    84-120 Władysławowo, woj. pomorskie
    REGON: 14273335600035
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowe świadczenie usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest całodobowe świadczenie przez Wykonawcę usług ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym Ośrodku Sportu - Ośrodku Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie ul. Żeromskiego 52 zgodnie z harmonogramem przedstawionym w poniższej tabeli.Miesiąc Ilość dni Ilość osobogodzin na dobę Ilość osób RazemStyczeń 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116Luty 29 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1044 Marzec 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116Kwiecień 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080Maj 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116 Czerwiec 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080Lipiec 31 48 2 osoby przez całą dobę 1488Sierpień 31 48 2 osoby przez całą dobę 1488Wrzesień 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080Październik 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116Listopad 30 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1080Grudzień 31 36 1 osoba od g. 7.00 do g. 7.00 + 1 osoba od g. 19.00 do g. 7.00 1116Razem ilość osobogodzin za 12 miesięcy 13920Ochraniane obiekty:1) Kompleks basenowo – rekreacyjny „Aquarius”,2) Budynek hotelowo biurowy „ Albatros”,3) Pawilony hotelowe A , B, C,4) Internat sportowy „D” + „E”,5) Pensjonat Rybitwa – obecnie teren budowy przekazany wykonawcy robót budowlanych do końca kwietnia 2024 r. – po tym terminie będzie podlegał pod niniejsze zamówienie6) Budynek zaplecza technicznego z pralnią,7) Trzy domki wraz z zapleczem sanitarnym,8) Korty tenisowe,9) Hala do gier zespołowych,10) Hala tzw. „mała”,11) Hala do judo i zapasów,12) Hala do podnoszenia ciężarów wraz z siłownią,13) Teren stadionu budynek zaplecza stadionowego i boisko treningowe trawiaste wraz z zespołem przyległych boisk – z wyłączeniem czasu budowy,14) Hala do szermierki,15) Kotłownia,16) Hydrofornia z ujęciem wody,17) Wiata i teren grillowiska,18) Stacja transformatorowa,19) Fontanna,20) Zespół parkingów i dróg wewnętrznych,21) Plac do rzutów.1. Dozór i ochrona będzie realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej:1) Stałej — ilość osób w zależności od okresu:a) okresy podstawowe: od 1.01. – 30.06. oraz 1.09.- 31.12., - 1 osoba w każdej godzinie w ciągu doby + 1 osoba na 12-godzinnej zmianie nocnej od godziny 19.00 do godziny 07.00. (jednocześnie kierownik zmiany jest szefem zabezpieczenia obiektu).b) Okres wzmożonej ochrony: od 1.07. – 31.08. jednocześnie 2 osoby w każdej godzinie w ciągu doby (jednocześnie kierownik zmiany jest szefem zabezpieczenia obiektu).2) Doraźnej (opcja)- polegającej na zwiększeniu w chronionym obiekcie ilości obsady osób spełniających warunki określone w pkt. 4), (na żądanie Zamawiającego w czasie imprez odbywających się w plenerze, w jadalni Ośrodka lub w razie konieczności nieznacznego przedłużenia długości trwania umowy itp.) w ilości osobogodzin wynikających z potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje opcjonalnie 300 osobogodzin na okres realizacji umowy – w razie potrzeby3) Podana ilość osobogodzin jest maksymalna. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości osobogodzin zarówno w zakresie ochrony stałej jaki i doraźnej. Może też wystąpić sytuacja, w której w jednym miesiącu ilość osobogodzin będzie mniejsza niż zaplanowana, a w innym zwiększona, bez zwiększania łącznej ilości osobogodzin. Minimalna liczba osobogodzin wynikająca z ochrony stałej wynosić będzie 70 % ilości podanej w tabeli powyżej w pkt. 1.4) Minimum jedna osoba na jednej zmianie (i minimum cztery osoby w całej obsadzie) wykonująca usługę w formie określonej pkt. 1 i 2 musi posiadać wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej uprawnionych do wykonywania czynności będących przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz.U. z 2021 r. poz. 1995).5) Czas świadczenia usługi w formie określonej w pkt. 1 ustala się: we wszystkie dni kalendarzowe, godziny te mogą ulec zmianie na żądanie Zamawiającego2. Obowiązki podmiotu świadczącego usługę dozoru, ochrony obiektu i mienia:II.1.1) Najpóźniej w dniu podpisania umowy wykonawca przedstawi (jako załącznik do umowy) plan ochrony, o którym mowa w art. 7 ust. 5 ustawy o ochronie osób i mienia oraz umiejscowienie elektronicznych rejestratorów kontroli pracowników ochrony ( w ilości min. 15 pkt.). Plan ten wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego.II.1.2) Dozór i ochrona (zgodnie z art.3 pkt. l Ustawy o ochronie osób i mienia) winny być realizowane w formie:II.1.a) bezpośredniej ochrony fizycznej przez pracowników Wykonawcy,II.1.b) stałego śledzenia i analizowania sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych,II.1.c) stałe prewencyjne obchody chronionych obiektów,II.1.d) zainstalowanie elektronicznych rejestratorów kontroli pracowników ochrony ( w ilości min. 15 pkt.) na drogach obchodowych chronionych obiektów w miejscach wyznaczonych w planie ochrony, zaaprobowanym przez Zamawiającego, z możliwością potwierdzania nie rzadziej niż raz na 1 godzinę,II.1.e) przedłożenie Zamawiającemu na koniec każdego miesiąca odczytów z rejestratorów,II.1.f) wprowadzania obsady do chronionego obiektu do czasu wyjaśnienia powodu reakcji systemu alarmowego,II.1.3) Wykonywanie czynności wynikających ze szczegółowych instrukcji i zarządzeń obowiązujących na terenie OPO: min. „ Instrukcje bezpieczeństwa pożarowego dla obiektów OPO", itp.II.1.4) Do obowiązków podmiotu gospodarczego świadczącego usługę dozoru i ochrony obiektu i mienia OPO należy również:a) kierowanie gości Ośrodka do recepcji, na miejsce zakwaterowania itp.,b) bieżące monitorowanie pojazdów wjeżdżających/wyjeżdżających na teren Ośrodka; kontrolowanie dowodu wniesienia opłaty parkingowej przy wyjeździe pojazdów,c) nie dopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianego obiektu materiałów niebezpiecznych oraz materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania przez przedstawicieli firm zewnętrznych,d) pełna znajomość topografii Ośrodka - w tym rozkład pomieszczeń w poszczególnych obiektach, dróg ewakuacyjnych w obiektach i na terenie Ośrodka itp.,e) znajomość rozmieszczenia i umiejętność obsługi głównych wyłączników prądu, p.poż., zaworów wodnych oraz wyłączników urządzeń podtrzymujących napięcie (serwerownia, centrala telefoniczna),f) prawidłowe reagowanie na mogące wystąpić sytuacje nagłe i awaryjne związane z instalacjami, w szczególności:− p.poż.,− przeciwwłamaniowymi,− elektrycznymi,− C.O. i wód.- kan.,− gazowymi,− komputerowymi.g) znajomość numerów telefonów do ekip pogotowia technicznego, serwisów oraz kierownictwa OPO,h) egzekwowanie przestrzegania przez pracowników i gości hotelowych postanowień instrukcji przeciwpożarowej,i) ścisła współpraca z osobą wyznaczoną ze strony OPO w zakresie ochrony, bezpieczeństwa i obowiązującego porządku w Ośrodku oraz codzienne informowanie o wszelkich zauważonych usterkach i nieprawidłowościach,j) obsługa systemów przeciwwłamaniowych w obiektach i telewizji przemysłowej w budynku bramy wjazdowej,k) posiadanie jednolitego umundurowania oraz noszenie identyfikatorów (legitymacji pracownika ochrony) przez pracowników Wykonawcy zgodnie z wymogami podanymi w ustawie z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995),l) posiadanie polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej wydane zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 9 grudnia 2013 r. (Dz.U. poz. 1550) w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej przedsiębiorcy wykonującego działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia,m) posiadanie przez każdego pracownika Wykonawcy niezależnego środka łączności podczas ochrony obiektu,n) posiadanie wyposażenia w środki ochrony stosowne do wykonywanych zadań,o) posiadanie środka komunikacji ułatwiającego poruszanie się po terenie (rower, skuter),p) patrolowanie terenu Ośrodka ogrodzonego o pow. 19 ha, obiektów sportowych i hotelowych dostępnych dla gości hotelowych i sportowców oraz obiektów stanowiących gospodarcze zaplecze Ośrodka,q) ochrona wszystkich obiektów na terenie Ośrodka przed włamaniem, kradzieżą oraz dewastacją,r) kontrola technicznego zabezpieczenia obiektów Ośrodka,s) zamykanie bramek wejściowych na plażę (2 szt.) o godz. 21.00 i otwieranie ich o godz. 06.00,t) interweniowanie w stosunku do osób, których działania groziłyby zaborem lub zniszczeniem mienia Ośrodka (zapobieganie próbom kradzieży, dewastacji i uszkadzania mienia),u) współpraca z policją oraz innymi służbami w celu zapewnienia bezpieczeństwa Ośrodka jak i osób w nim przebywających,v) sporządzanie raportów z przebiegu służby. Wykonawca ma obowiązek codziennie sporządzać raport, obejmujący wszystkie zdarzenia poprzedniej doby do godz. 7.15 dnia następnego.3. Zamawiający z chwilą podpisania umowy wyznaczy osobę odpowiedzialną do bezpośrednich kontaktów z Wykonawcą w miejscu świadczenia usługi i wyznaczy koordynatora ds. bhp zgodnie z art. 208 § l Kodeksu pracy.4. Plan sytuacyjny Ośrodka ze wskazaniem poszczególnych obiektów stanowi załącznik do wniosku o wszczęcie postępowania i będzie stanowić załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach