Przetargi.pl
Całodobowa ochrona nieruchomości oraz osób i mienia w obrębie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziału Terenowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Grudziądzu

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Polna 109/111
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 653 82 82 , fax. 56 653 82 83
  • Data zamieszczenia: 2015-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego
    ul. Polna 109/111
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 653 82 82, fax. 56 653 82 83
    REGON: 87063576200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa wojewódzka osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona nieruchomości oraz osób i mienia w obrębie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziału Terenowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Grudziądzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług całodobowej ochrony nieruchomości oraz osób i mienia w obrębie Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Toruniu oraz Oddziału Terenowego Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Grudziądzu w okresie od 3 sierpnia 2015 r. od godz. 1200 do 2 sierpnia 2018 r. do godz. 1200 (26 280 godzin - Zał. Nr 7 do SIWZ), zgodnie z projektami umów będącymi Załącznikiem nr 3 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia polegał będzie w szczególności na strzeżeniu powierzonych pod ochronę nieruchomości oraz mienia i osób, zabezpieczeniu ich przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem mienia. 3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca, przy pomocy zatrudnionych przez siebie pracowników ochrony, sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu i mienia składającego się z budynków, budowli, pomieszczeń, mienia, wyposażenia, urządzeń, pojazdów, terenu wskazanych w umowach (Załącznik nr 3 do SIWZ) wraz z ich wyposażeniem, przy wykorzystaniu systemu SWIN oraz CCTV - telewizji przemysłowej (dot. OT WORD w Grudziądzu), pojazdów oraz osób znajdujących się w chronionych obiektach. Usługa będzie realizowana całodobowo, w systemie zmianowym, przy dochowaniu warunku, że długość każdej zmiany i wykonywanie pracy przez każdego pracownika nie mogą być dłuższe aniżeli 12 (dwanaście) godzin. Szczegółowy sposób realizacji zamówienia (Instrukcja) określa Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Ochrona pełniona będzie przez jednego pracownika w każdym obiekcie, we wszystkie dni tygodnia, nie wyłączając dni wolnych od pracy i świąt. Przez obiekt Zamawiający rozumie teren wraz z budynkami zarówno w Toruniu jak i Grudziądzu. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował samochodową grupą interwencyjną wyposażoną w sprzęt łączności bezprzewodowej, której zadaniem będzie, w przypadku zgłoszenia zagrożenia lub potrzeby wsparcia, dotarcie do wskazanego obiektu w czasie nie dłuższym niż 20 minut w dzień i 10 minut w nocy od momentu przekazania Wykonawcy informacji przez pracownika ochrony lub Zamawiającego. (Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z grupy interwencyjnej podwykonawcy). 6. Wykonawca zobowiązany będzie podejmować działania związane z wykorzystaniem i obsługą systemu antynapadowego (umieszczonego w określonych pomieszczeniach WORD Toruń i OT Grudziądz) oraz zobowiązany będzie do natychmiastowego reagowania na sygnały zainstalowanych systemów alarmowych. 7. Wykonawca zobowiązany będzie: 1) wykonać podłączenie centrali alarmowej do centrum monitorowania alarmów Wykonawcy, na własnych łączach, utrzymywanych na swój koszt (Toruń, Grudziądz); 2) zapewnić system antynapadowy, podłączony do centrum monitorowania alarmów Wykonawcy, na własnych łączach, utrzymywanych na swój koszt, dostępny dla ochrony. 8. Nadajniki systemu antynapadowego powinny być aktywne dla pracownika ochrony na całym obszarze siedziby Zamawiającego wraz z budynkami i placami manewrowymi. 9. Zamawiający wymaga aby pracownicy ochrony skierowani do realizacji zamówienia posiadali stosowną wiedzę, umiejętności, zaangażowanie w zakresie realizacji usług ochrony osób i mienia, natomiast nie wymaga posiadania licencji kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej (personel). 10. Wykonawca zapewni aby pracownicy ochrony, podczas pełnienia swoich obowiązków byli wyposażeni w: 1) jednolite uniformy na każdą porę roku, zaopatrzone w logo firmy Wykonawcy oraz identyfikatory ze zdjęciem, 2) środki łączności bezprzewodowej umożliwiające natychmiastowe wezwanie Policji, Pogotowia Ratunkowego, i innych służb - adekwatnie do zaistniałego zagrożenia bądź potrzeby udzielenia pomocy, 3) radiowy system bezpośredniej łączności z centralą lub grupą interwencyjną, 4) przenośne urządzenia antynapadowe, umożliwiające natychmiastowe wezwanie grupy interwencyjnej, 5) sprawnie działające latarki. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia Książki Dozorów, do której personel Wykonawcy wpisywać będzie wszelkie spostrzeżenia, uwagi oraz istotne wydarzenia związane ze sprawowaniem ochrony mienia Zamawiającego. W terminie do piątego dnia następującego po miesiącu świadczenia usług, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu Książki Dozorów prowadzonej w miesiącu poprzedzającym. 12. W przypadku zainstalowania systemów kontroli pełnienia służb (np. dotykowe rejestratory obecności) Wykonawca zobowiązuje się respektować przyjęte w tym zakresie procedury. 13. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy. 14. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania wszystkich czynności objętych niniejszym zamówieniem, własnymi siłami, środkami i sprzętem, co nie oznacza jednakże wymogu, aby grupy interwencyjne na terenie Torunia i Grudziądza były utworzone bezpośrednio przez Wykonawcę (Zamawiający dopuszcza możliwość korzystania z grupy interwencyjnej podwykonawcy). 15. W przypadku powierzenia świadczenia usługi ochrony osób i mienia w zakresie zapewnienia wsparcia przez grupę interwencyjną innemu, uprawnionemu podmiotowi, Wykonawca pozostaje zobowiązany do przekazania Zamawiającemu kopii umowy podwykonawstwa potwierdzonej za zgodność z oryginałem, niezwłocznie jednak nie później niż 14 dni po podpisaniu umowy, a także niezwłocznego informowania o zaistniałych zmianach. Wykonawca nie będzie upoważniony do naliczenia jakichkolwiek innych kosztów, opłat, świadczeń, chyba, że inaczej uzgodnione zostanie na piśmie. Wszystkie działania grupy interwencyjnej traktowane będą jako działania własne Wykonawcy. 16. Po zakończeniu okresu obowiązywania umowy na świadczenie usługi ochrony Wykonawca zobowiązuje się do protokolarnego przekazania ochranianych obiektów, ze szczególnym uwzględnieniem systemu alarmowego nad którym pełnił nadzór, podmiotowi przejmującemu ochronę nad obiektami Zamawiającego. 17. Wykonawca odpowiadał będzie za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie, którymi się posługuje. 18. Wykonawca oraz zatrudnieni przez niego pracownicy ochrony zobowiązani są do zachowania tajemnicy przedsiębiorstwa Zamawiającego w trakcie obowiązywania umowy i po jej zakończeniu. 19. Zamawiający zobowiąże się informować personel Wykonawcy o sytuacjach zwiększających ryzyko powstania szkody w mieniu podlegającym ochronie. 20. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę dostęp do pomieszczenia ochrony/portiernia w miejscu wykonywania Zamówienia. 21. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ciągłego nadzoru nad sprawowaniem ochrony mienia. 22. Złożenie oferty równoznaczne jest z zaakceptowaniem stanu zabezpieczeń technicznych i istniejących warunków dotyczących ochranianych obiektów. 23. Przedmiot zamówienia będzie realizowany zgodnie z SIWZ i postanowieniami umowy stanowiącej Załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: montaż elektronicznego systemu dokumentowania pracy, umożliwiający rejestrowanie obchodu, nie mniej niż 4 punktów wskazanych przez Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.word.torun.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach