Przetargi.pl
Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz) budynków: - Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 3A; - Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4

Zakład Administracji Budynków ogłasza przetarg

  • Adres: 37450 Stalowa Wola, ul. Wyszyńskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-15 8443329, 8420543 , fax. 158 443 330
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Administracji Budynków
    ul. Wyszyńskiego
    37450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 0-15 8443329, 8420543, fax. 158 443 330
    REGON: 18009168400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zab.stalowawola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jedostka budżetowa Miasta

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa ochrona fizyczna ( wewnątrz i na zewnątrz) budynków: - Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 3A; - Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa całodobowej ochrony fizycznej ( wewnątrz i na zewnątrz ) budynku Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynku Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4. 1. Budynki zostały wyposażone w pełny monitoring na każdej z kondygnacji , w szczególności w ciągach komunikacyjnych, klatkach schodowych oraz na zewnątrz budynku 2. Budynek Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Stalowej Woli, ul. Kwiatkowskiego 3a oraz budynek Fili Politechniki Rzeszowskiej w Stalowej Woli ul. Kwiatkowskiego 4 winny być kontrolowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia, w tym w soboty, niedziele i święta. ( na każdym budynku Wykonawca zobowiązany jest ustanowić całodobowo jeden posterunek we wszystkie dni tygodnia ) Budynek KUL ul. Kwiatkowskiego 3a – pow. całkowita 3000,00 m2 Budynek Fili Politechniki Rzeszowskiej ul. Kwiatkowskiego 4 – pow. całkowita 6 654,25 m2 3. Pracownicy wykonujący zadanie winni być pracownikami ochrony fizycznej w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa regulujących kwestię świadczenia usług ochrony osób i mienia tj. zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia tj. (Dz.U. z 2014 r., poz. 1099 ze zm.). 4. Wykonawca realizujący usługę będzie zobowiązany do starannego wykonywania obowiązków w celu zapewnienia ochrony powierzonego mienia przed zaborem bądź zniszczeniem. 5. Wykonawca dysponuje dwoma dwu osobowymi patrolami grup interwencyjnych. 6. Wykonawca wypełniać będzie swoje obowiązki na każdym budynku w szczególności poprzez: a. ochronę osób tj. interwencja w przypadku zagrożenia bezpieczeństwa pracowników i studentów znajdujących się w budynkach i na terenie Uczelni, b. wykonywanie obchodów budynków wieczorem i nocą, c. obsługę monitoringów i alarmów przeciw kradzieżowych w budynkach oraz monitoringów terenów zewnętrznych, d. interwencję w przypadku alarmów przeciwpożarowych zgodnie z instrukcją ppoż. określoną dla budynku, e. interwencję w przypadku awarii wind – powiadamiając administratora budynku f. kontrolę ruchu osobowego i samochodowego ( związanego z obsługą obiektu ) na terenie obiektu. ( w przypadku budynku Politechniki Rzeszowskiej obsługa szlabanu ) g. systematyczne przeglądy zewnętrznych zabezpieczeń technicznych obiektu wraz z informowaniem Zamawiającego lub administratora budynku o ich uszkodzeniu. h. ochrona obiektu podczas akcji ratowniczej. i. obsługę portierni tj.: udzielanie informacji interesantom Uczelni, odbieranie telefonów, wydawanie kluczy do pomieszczeń, wydawanie sprzętu multimedialnego, inne czynności uzgodnione z Zamawiającym, j. odśnieżanie chodnika i schodów bezpośrednio przy budynku w godzinach porannych ( ok. 40 m2 ) k. niezwłoczne informowanie Zamawiającego lub Administratora budynku o wyjątkowych zdarzeniach mających miejsce na terenie Uczelni, a także o potencjalnych zagrożeniach ze strony osób trzecich, l. w przypadku wystąpienia zdarzeń wyjątkowych np. włamanie, kradzież, dewastacja, działania osób niebezpiecznych wezwanie grupy interwencyjnej Wykonawcy, która zobowiązana jest dojechać na miejsce zdarzenia w czasie – zgodnie z deklaracją Wykonawcy i rozpocząć interwencję, 6. Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w związku wykonywaniem usługi również po ustaniu umowy. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania się z instrukcją użytkowania sprzętu monitorującego i jej przestrzegania. 8. Wykonawca zobowiązany będzie w czasie wykonywania usług do przestrzegania przepisów bhp i p.poż. oraz ponosił będzie odpowiedzialność za szkody powstałe w związku realizacją usług oraz wskutek działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 9. Zamawiający wymaga, aby pracownicy Wykonawcy wykonywali pracę w odzieży roboczej identyfikującej Wykonawcę, dbali o schludny i estetyczno-higieniczny wygląd. 10. Wykonawca zostanie zobowiązany do zapewnienia takiej ilości osób, żeby zapewnić rzetelne wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi. 11. Wykonawca zostanie zobowiązany do usunięcia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotowej usługi stwierdzonych przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego. 12. Wykonawca zostanie zobowiązany do usunięcia wszelkich usterek spowodowanych przez siebie na skutek niewłaściwie realizowanej usługi. 13. Zamawiający wymaga aby Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę pracowników wykonujących czynności polegających na ochronie mienia na obiekcie. 14. Powyższe postępowanie dotyczy usługi społecznej . Jednakże Zamawiający decyduje się na zastosowanie Ustawy PZP dla zachowania zasady uczciwej konkurencji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedstawi koncesje ministra właściwego do spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia tj. (Dz.U. z 2014 r. , poz. 1099 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez wykonawcę; 2) parafowany wzór umowy; Wraz z ofertą wykonawca składa: 3) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu; 4) oświadczenie wykonawcy na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wstępne potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia; 5) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli dotyczy). 6) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach