Przetargi.pl
Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA zlokalizowanych na terenie Warszawy I

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 01734208400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA zlokalizowanych na terenie Warszawy I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie publiczne dotyczy 3 części z 6. Trzy części stanowią przedmiot odrębnych postępowań. Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia nie przekracza 30 tys. euro. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na trzy części. Przez konserwację należy rozumieć wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynku oraz remonty polegające na wymianie co najmniej jednego elementu budynku i okresowe remonty elementów budynku, których celem jest zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynku we właściwym stanie technicznym. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Podchorążych 43/45 i ul. Podchorążych 47A, 2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Promenada 1/3, 3) III część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Chełmskiej 8A. 2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały w następujących załącznikach: 1) dotyczących I części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 8 do SIWZ, „Zakres czynności konserwacyjnych” załącznik nr 9 do SIWZ, 2) dotyczących II części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 10 do SIWZ, „Zakres czynności konserwacyjnych” załącznik nr 11 do SIWZ, 3) dotyczących III części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 12 do SIWZ, „Zakres czynności konserwacyjnych” załącznik nr 13 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, w trakcie realizacji umowy były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę 1) czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych): a) bieżąca eksploatacja urządzeń węzła cieplnego, w tym: ― regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą węzła cieplnego, pomp, ― realizacja obsługi serwisowej urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno - ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi, ― wymiana urządzeń, pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury, ― systematyczna kontrola parametrów technicznych pracy urządzeń węzłów cieplnych. b) bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., ppoż, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: ― sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, grzejnikowych, likwidacja niedogrzewań części budynku, ― wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz). ― bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ― usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów), 2) czynności w branży elektrycznej (elektromonter): a) bieżąca eksploatacja instalacji elektrycznych w części wspólnej budynku, instalacji oświetlenia terenu oraz instalacji w altanach śmietnikowych, w tym: ― systematyczna kontrola stanu technicznego tablic rozdzielczych w częściach administracyjnych budynku oraz ich zamknięć, ― kontrola stanu oświetlenia w części wspólnej budynku wraz z wymianą źródeł światła, elementów sterujących (wyłączników, żarówek, gniazd elektrycznych) ― systematyczna kontrola złącz instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych w szczególności w pomieszczeniach. b) bieżąca eksploatacja instalacji niskoprądowych, w tym obsługa serwisowa urządzeń domofonowych wraz z wymianą elementów i regulacją. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1) wadium dla I części zamówienia wynosi: – 250 pln /słownie: dwieście pięćdziesiąt złotych 00/100/, 2) wadium dla II części zamówienia wynosi: – 300 pln /słownie: trzysta złotych 00/100/, 3) wadium dla III części zamówienia wynosi: – 350 pln /słownie: trzysta pięćdziesiąt złotych 00/100/. 2. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach