Przetargi.pl
Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA usytuowanych w Warszawie na terenie osiedla Kabaty

Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA ogłasza przetarg

  • Adres: 00-725 Warszawa, Chełmska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4331926, 4331927 , fax. 22 8516795
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zasobów Mieszkaniowych MSWiA
    Chełmska 8A
    00-725 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4331926, 4331927, fax. 22 8516795
    REGON: 017342084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zzm.mswia.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Całodobowa obsługa konserwacyjna nieruchomości zarządzanych przez ZZM MSWiA usytuowanych w Warszawie na terenie osiedla Kabaty
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na bieżącej całodobowej obsłudze konserwacyjnej nieruchomości administrowanych przez ZZM MSWiA, z podziałem na dwie części. Przez konserwację bieżącą należy rozumieć równoczesne wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót w branżach budowlanej, sanitarnej i elektrycznej (łącznie), mających na celu utrzymanie obiektu budowlanego w stanie niepogorszonym, zabezpieczenie przed szybkim zużyciem czy też zniszczeniem i zapewnienie użytkowania w stanie zgodnym z jego przeznaczeniem. Zamówienie zostało podzielone na części: 1) I część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie na osiedlu Kabaty, przy ul. Dembego 7, ul. Dembego 9, ul. Zaruby 10, ul. Zaruby 12, 2) II część zamówienia dotyczy nieruchomości zlokalizowanych w Warszawie na osiedlu Kabaty, przy ul. Zaruby 13, ul. Zaruby 15, ul. Zaruby 17. 2. Szczegółowe opisy nieruchomości wraz z zakresem czynności i ich częstotliwością zawarte zostały w następujących załącznikach: 1) dotyczących I części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 8 do SIWZ, „Zakres czynności konserwacyjnych” załącznik nr 10 do SIWZ, 2) dotyczących II części zamówienia: „Charakterystyka nieruchomości” załącznik nr 9 do SIWZ, „Zakres czynności konserwacyjnych” załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na umowę o pracę, stosownie do treści art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), osobę wykonującą w trakcie realizacji zamówienia wskazane poniżej czynności – odpowiednio dla każdej części zamówienia: 1) czynności w branży sanitarnej (monter instalacji sanitarnych): a. bieżąca eksploatacja urządzeń kotłowni, w tym: ― regulacja urządzeń automatyki sterującej pracą kotła, pomp, ― realizacja obsług serwisowych urządzeń sanitarnych zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej urządzenia oraz obowiązującymi przepisami technicznymi, ― wymiana urządzeń pomp obiegowych, zaworów regulujących i sterujących, armatury, ― systematyczna kontrola parametrów technicznych pracy urządzeń kotłowni, b. bieżąca eksploatacja instalacji c.o., c.c.w., kanalizacji sanitarnej i deszczowej, w tym: ― sprawdzenie działania instalacji c.o. i c.c.w., regulacja zaworów podpionowych, likwidacja niedogrzewań części budynku, ― bieżąca kontrola stanu technicznego i drożności instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej, ― usuwanie przecieków, niedrożności w instalacjach sanitarnych (pionów i poziomów), ― wymiana elementów sterujących w instalacji c.o., c.c.w. (zaworów, kryz). 2) czynności w branży elektrycznej (elektromonter): a) bieżąca eksploatacja instalacji elektrycznych w części wspólnej budynku, instalacji oświetlenia terenu oraz instalacji w altanach śmietnikowych, w tym: ― systematyczna kontrola stanu technicznego tablic rozdzielczych w częściach administracyjnych budynku oraz ich zamknięć, ― kontrola stanu oświetlenia w części wspólnej budynku wraz z wymianą źródeł światła, elementów sterujących (wyłączników, żarówek), ― systematyczna kontrola złącz instalacji odgromowej i połączeń wyrównawczych w szczególności w pomieszczeniach kotłowni i podziemnych garaży, b) bieżąca eksploatacja instalacji niskoprądowych, w tym: ― obsługa serwisowa urządzeń domofonowych wraz z wymianą elementów i regulacją, ― obsługa serwisowa sterowania bram wjazdowych do podziemnych garaży, ― obsługa serwisowa monitoringu. 4. Stosownie do art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający określa, że jeżeli Wykonawca do realizacji czynności, o których mowa w ust. 3 zatrudni na cały okres realizacji zamówienia osobę niepełnosprawną - odpowiednio dla każdej części otrzyma 10 pkt w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. W przypadku niezatrudniania takiej osoby Wykonawca otrzyma 0 (zero) punktów w kryterium „zatrudnianie osoby niepełnosprawnej”. Przez osobę niepełnosprawną należy rozumieć osobę, wobec której wydano orzeczenie o niepełnosprawności, zgodnie z ustawą z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2018 r., poz. 511 z późn. zm.). 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 3 i 4, a także uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje zostały określone w § 4, § 16 ust. 2 pkt 2 oraz ust. 3 i 4 wzoru umowy. 6. W stosunku do osoby, prowadzącej działalność gospodarczą – jednoosobowo, która wykona zamówienie osobiście, wymogów określonych w ust. 3 nie stosuje się, chyba że na potrzeby wykonania zamówienia zatrudnia inne osoby.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1) wadium dla I części zamówienia wynosi: – 3 000 pln /słownie: trzy tysiące złotych 00/100/, 2) wadium dla II części zamówienia wynosi: – 2 500 pln /słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100/. 2. Forma wnoszenia wadium: 1) przelewem bankowym na konto o numerze: Bank Pekao S.A. Oddział Warszawa 40124062471111000049788598 2) pozostałe formy, tj. poręczenia bankowe, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy zdeponować w formie oryginałów w Kancelarii ZZM MSWiA, czynnej w godzinach pracy ZZM MSWiA. Kserokopię zdeponowanego dokumentu należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach