Teatr Narodowy ogłasza przetarg
- Adres: 00-077 Warszawa, Plac Teatralny
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
- Data zamieszczenia: 2019-02-01
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Teatr Narodowy
Plac Teatralny 3
00-077 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 692 06 09, , fax. 22 692 07 41
REGON: 01305731700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.narodowy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Całodobowa, bezpośrednia ochrona osób i mienia w budynkach Teatru Narodowego w Warszawie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca sprawował stałą, bezpośrednią ochronę osób i mienia w Budynkach: Głównym i Technicznym Teatru Narodowego zlokalizowanych w Warszawie, odpowiednio: przy Placu Teatralnym 3 oraz przy ul. Wierzbowej 3. Ochrona osób i mienia obejmuje: 3.1 Całodobowe, jednoosobowe dyżury pełnione przez osoby bezpośrednio wykonujące czynności ochrony przy: a) wejściu służbowym „A” do Budynku Głównego Teatru Narodowego, b) wejściu służbowym „C” do Budynku Technicznego Teatru Narodowego. 3.2 Okresowe, jednoosobowe dyżury pełnione przez osoby bezpośrednio wykonujące czynności ochrony w innych miejscach, w budynkach: Głównym i Technicznym Teatru Narodowego: a) przy wejściu głównym do Budynku Głównego – Plac Teatralny, b) przy wejściu głównym do Budynku Technicznego – ul. Fredry, c) przy wyjściu ewakuacyjnym z Budynku Głównego – ul. Wierzbowa, d) w innych miejscach wewnątrz budynków Teatru, wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Dyżury wymienione w pkt. od a) do d) powyżej mogą być pełnione jednocześnie. 3.3 Pracownicy ochrony pełniący dyżury na terenie Teatru muszą być wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz.U.2018.2142 tj. ze zm.) 3.4 Na podstawie art. 29 ust. 3a, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej 50 % osób wykonujących czynności w trakcie realizacji niniejszego zamówienia, tj. bezpośrednio wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 3.1 i 3.2. 3.5 Wykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu Wykaz osób bezpośrednio wykonujących u Zamawiającego czynności, o których mowa w pkt 3.1 i 3.2 i udokumentuje formę ich zatrudnienia, przedstawiając kopie umów o pracę. Powyższe dokumenty muszą być poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. Nie dostarczenie wykazu osób oraz kopii umów o pracę spowoduje niemożność zawarcia umowy, z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 3.6 Wykonawca może dokonać zmiany wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia osób, tylko pod warunkiem wcześniejszego uzgodnienia tego faktu z Zamawiającym w formie pisemnej. W przypadku zmiany osób, o których mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu kopii umów o pracę zawartych z tymi osobami najpóźniej w dniu dokonania zmiany. 3.7 W trakcie realizacji zamówienia, Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności ochrony wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o których mowa w pkt. 3.4, i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, o których mowa w pkt. 3.4, c) przeprowadzania kontroli w miejscu wykonywania świadczenia. 3.8 W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności wskazane w punkcie 3.1 i 3.2: a) oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób bezpośrednio wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników itp.). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za okres rozliczeniowy, określony przez Zamawiającego, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kopię dowodu, potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”) oraz innych obowiązujących przepisów prawa polskiego i europejskiego dotyczące ochrony danych osobowych. 3.9 Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w pkt.15.14 istotnych postanowień umowy. Zamawiający zażąda uzupełnienia kopii umów o pracę w terminie 3 dni. 3.10 Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych przez Zamawiającego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio wykonujących wskazane w punkcie 3.1 i 3.2 czynności. Niewykonanie powyższego obowiązku może być podstawą do rozwiązania umowy. 3.11 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnianie tego warunku na podstawie załączonej do oferty koncesji wydanej przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony „FORMULARZ OFERTY” – Załącznik nr 1 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi ochroniarskie w siedzibie CDR w Brwinowie
Dodano: 2024-04-22 - Usługa ochrony obiektów i mienia Stacji Muzeum ul. Towarowa 3, 00-811 Warszawa
Dodano: 2024-04-18 - Ochrona osób i mienia w Urzędzie Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy przy ul. S. Żeromskiego 29 i przy Al. Zjednoczenia 25
Dodano: 2024-04-17 - Świadczenie usług ochrony obiektu i mienia w obiekcie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy przy ul. Skorochód Majewskiego 3 w Warszawie poza godzinami pracy instytucji.
Dodano: 2024-04-15 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osiedla Eko Sękocin w okresie: maj – grudzień 2024 r.
Dodano: 2024-04-14 - Całodobowa ochrona fizyczna i monitoring budynków oraz terenu stanowiącego siedzibę Zespołu Historii Drogownictwa w Szczucinie będącego komórką organizacyjną GDDKiA
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usługi ochrony fizycznej na terenie nieruchomości Centrum Informatyki Statystycznej – Zakład w Radomiu przy ul. Planty 39/45
Dodano: 2024-04-10 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia przez koncesjonowanego wykonawcę posiadającego status SUFO na rzecz Muzeum Kultury Kurpiowskiej w Ostrołęce
Dodano: 2024-04-09 - Ochrona fizyczna osób i mienia w Zachęcie - Narodowej Galerii Sztuki
Dodano: 2024-04-08 - ,,Usługa ochrony mienia i osób na terenie Konstancińskiego Domu Kultury ul. Mostowa 15, Konstancin-Jeziorna wraz z monitorowaniem systemów alarmowych oraz patrolami interwencyjnymi”
Dodano: 2024-04-08