Politechnika Lubelska ogłasza przetarg
- Adres: 20-618 Lublin, ul. Nadbystrzycka 38D
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5384633 , fax. 081 5384372
- Data zamieszczenia: 2015-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Politechnika Lubelska
ul. Nadbystrzycka 38D 38D
20-618 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5384633, fax. 081 5384372
REGON: 00000172600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pollub.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015. Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli (Krzesło - 120 szt, Krzesło obrotowe - 30 szt, Fotel - 30 szt, Fotel z siatkowym oparciem - 15 szt, Fotel premium -15 szt.) zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Dostawy krzeseł i foteli objętych niniejszym postępowaniem, realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, przesyłanych Wykonawcy przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, określających ich asortyment i ilość. Termin realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych wynosi maks. 21 dni od daty przesłania przez Zamawiającego danego zamówienia, w sposób określony w zdaniu poprzednim. Zamawiający przewidział ten przetarg jako sukcesywną dostawę. W chwili obecnej nie możemy dokładnie określić, kiedy i w jakich ilościach zamówimy poszczególne krzesła i fotele będące przedmiotem postępowania. Zamawiający nie jest w stanie ściśle określić ilości Zamówień częściowych. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom Wykonawców, w szczególności ułatwić im oszacowanie ceny, Zamawiający deklaruje, iż maksymalna ilość zamówień częściowych nie przekroczy 25. Ilości krzeseł i foteli podanych w Szczegółowym Opisie Zamówienia (SOZ) stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości mebli i krzeseł, od ilości określonej w SOZ, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego w tym przede wszystkim, roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych. Minimalna wartość zamówionych i dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia krzeseł i foteli nie może być niższa niż 20% maksymalnej ceny brutto wszystkich krzeseł i foteli objętych Przedmiotem Umowy . Zamówienie poniżej progów unijnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1 000.00 PLN (słownie: jeden tysiąc 00/100 PLN)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania / dostawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pollub.pl/pl/uczelnia/zamowienia-publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie, dostawa oraz montaż zestawów audytoryjnych stanowiących wyposażenie auli wykładowej przy ul. Akademickiej 15 dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie,
Dodano: 2016-07-27 - dostawa różnego sprzętu gaśniczego, 4 części
Dodano: 2016-04-28 - Zakup wyposażenia do Sali wielofunkcyjnej przy ul. Cichej 6 w Lubartowie
Dodano: 2014-11-14 - BZP/PN/124/2014 - Dostawa krzeseł i foteli
Dodano: 2014-07-09 - Realizacja wyposażenia meblowego i pozostałego wyposażenia ruchomego niezbędnego do funkcjonowania Chełmskiej Biblioteki Publicznej i Transgranicznego Centrum Edukacji Ekonomiczno - Społecznej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013, Osi priorytetowej VII Kultura, turystyka i współpraca międzyregionalna, Działanie 7.1. Infrastruktura kultury i turystyki, współfinansowane ze środków europejskich
Dodano: 2014-07-04 - Wyposażenie pomieszczeń WE i I PL ( Siedzenia audytoryjne, meble, krzesła i fotele, wieszaki, tablice, gabloty, zabudowa z profili Al, wyposażenie toalet ).
Dodano: 2014-06-06 - Meble dla PL 2.
Dodano: 2013-09-17 - zakup 70 szt. foteli obrotowych z podłokietnikami z dostarczeniem do NBP O/O w Lublinie oraz montażem
Dodano: 2013-08-29 - BZP/PN/58/2011 - Dostawa krzeseł do jednostek Politechniki Lubelskiej
Dodano: 2011-10-26 - dostawa siedzisk stadionowych
Dodano: 2010-03-25