Przetargi.pl
BZP.271.98.2014 Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej

Gmina Miasta Zakopane ogłasza przetarg

  • Adres: 34-500 Zakopane, ul. T. Kościuszki 13
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 2020448 , fax. 018 2020448
  • Data zamieszczenia: 2015-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Zakopane
    ul. T. Kościuszki 13 13
    34-500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 018 2020448, fax. 018 2020448
    REGON: 00065494800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BZP.271.98.2014 Wykonanie dodatkowych robót budowlanych niezbędnych do zadania inwestycyjnego o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dodatkowych robót budowlanych koniecznych dla zadania inwestycyjnego nr 163/2011 o nazwie Dostosowanie obiektów Zakopiańskiego Centrum Edukacji na potrzeby żłobka, przedszkola i szkoły podstawowej. 3.1. Prace maja polegać na : 3.1.1. robotach rozbiórkowych 3.1.2. robotach ziemnych 3.1.3. robotach drogowych 3.1.4. urządzaniu zieleni 3.1.5. instalacji i montażu oświetlenia zewnętrznego typu parkowego 3.1.6. instalacja i montaż dodatkowych punktów świetlnych w oddziałach przedszkola 3.1.7. instalacja i montaż punktów głośnikowych w oddziałach 1 i 2 przedszkola 3.1.8. instalacja do rzutnika i tablicy multimedialnej do oddziałów 1 i 2 przedszkola 3.1.9. adaptacja instalacji e.n.n.,TV i internetowej do projektu wnętrz przedszkola 3.2. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 3.2.1. Wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek wraz z demontażem i zabezpieczeniem urządzeń, 3.2.2. Wykonanie wszelkich prac przygotowawczych niezbędnych do realizacji zamówienia, 3.2.3. Wykonanie : 3.2.3.1. rozbiórki istniejących nawierzchni utwardzonych 3.2.3.2. wykonanie korytowania 3.2.3.3. wykonanie wykopów liniowych pod instalację oświetleniową zewnętrzną 3.2.3.4. przekładki kabla energetycznego 3.2.3.5. budowy chodników o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.6. budowy placów o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.7. budowy miejsc postojowych o nawierzchni z kostki brukowej 3.2.3.8. ukształtowania terenu 3.2.3.9. zakupu, dostawie i nasadzeniu zieleni niskiej i wysokiej 3.2.3.10. wykonanie fundamentu pod ławki parkowe 3.2.3.11. zakupu, dostawie i montażu ławek parkowych 3.2.3.12. zakupie, dostawie i montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami i fundamentem. 3.2.3.13. zakupie dostawie i montażu oraz wykonaniu instalacji dodatkowych punktów świetlnych wraz z oprawami 3.2.3.14. zakupie, dostawie i montażu oraz wykonaniu punktów głośnikowych wraz z głośnikami , 3.2.3.15. wykonaniu instalacji dla rzutnika wraz z zakupem dostawa i montażem ekranu i tablicy multimedialnej, 3.2.3.16. adaptacja wykonanej instalacji e.n.n.TV i internetowej do projektu aranżacji wnętrz w tym usunięcie kolizji gniazd sieciowych z projektowanym wyposażeniem. 3.2.4. Ustanowienie kierowników robot budowlanych i instalacyjnych ,którzy będą podlegać kierownikowi budowy prowadzącemu roboty podstawowe i uzupełniające zatrudnionemu przez PBU PIOTROWSKI 3.2.5. Przygotowanie dokumentacji powykonawczej i skoordynowanie jej z dokumentacją robót realizowanych przez PBU PIOTROWSKI na obiekcie. 3.2.6. Uwaga: w obiekcie realizowane są roboty budowlane podstawowe i uzupełniające związane z wykonywaniem adaptacji obiektu na przedszkole przez firmę: PBU PIOTROWSKI 34-400 Nowy Targ, ul. Szaflarska 93 wyłonioną w drodze przetargu nieograniczonego. Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie skoordynowanie prowadzenia robót z tą firmą 3.3. Przedmiot zamówienia podany w p. 3 szczegółowo opisują: 3.3.1. Projekt Budowlany zmian (PBZ) 3.3.2. Projekt wykonawczy zmian (PWZ) 3.3.3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWIOR) zawarte w załączniku nr 1 do niniejszej siwz. 3.4. Przedmiotem zamówienia jest również taki element składowy nieujęty w dokumentacji projektowej bez wykonania, którego odbiór i eksploatacja przedmiotu zamówienia nie jest możliwa z przyczyn prawnych i technicznych. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji w sytuacji, gdy wykonanie tych robot będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa wzór umowy. 3.7. Do Wykonawcy z którym zostanie podpisana umowa należeć będzie sporządzenie harmonogramu wykonywania robót, skoordynowanie go z harmonogramem robót prowadzonych na obiekcie i przedłożenie go do akceptacji Zamawiającego przed przystąpieniem do ich realizacji, 3.8. Wykonawca powinien zorganizować i prowadzić roboty sposób umożliwiający bezpieczne funkcjonowanie pozostałych nieobjętych ingerencją części budynku. 3.9. Przed akceptacja Zamawiającego Wykonawca uzgodni harmonogram z Zarządcą Zakopiańskiego Centrum Edukacji. 3.10. Zamawiający dopuszcza w trakcie wykonywania zadania zmianę harmonogramu. Zmiana harmonogramu wymaga każdorazowo akceptacji Zamawiającego. 3.11. Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i zamontowane elementy wyposażenia objęte przedmiotowym zamówieniem, 3.12. Zamawiający dopuszcza do zastosowania w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, materiały lub urządzenia równoważne o parametrach jakościowych cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego materiału lub urządzenia, uznając tym samym każdy materiał lub urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub rządzenia. Zamawiający podejmie decyzje o akceptacji równoważników lub odrzucenia oferty po zasięgnięciu opinii autora dokumentacji projektowej oceniającej dokumenty uwiarygodniające stosowanie równoważników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Każdy Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przetargowe w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu; 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 11.2.3. gwarancjach bankowych; 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 lit. b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.) 11.2.6. Wadium przetargowe w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Urzędu Miasta Zakopane w PEKAO S.A. w Zakopanem nr: 85 1240 4748 1111 0000 4871 8666 11.2.7. Wadium ma znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 marca 2015 r. do godz. 12°° 11.2.8. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w postaci oryginału, najpóźniej w terminie składania ofert tj. 20 marca 2015 r. do godz. 12°° w Biurze ds. zamówień publicznych pok. nr 8 lub 7 (parter). 11.2.9. UWAGA!!! Nie wolno oryginałów tych dokumentów wkładać do oferty. 11.2.10. Zwrot wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem, że Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11.2.11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.2.12. Zamawiający niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, zwraca wadium wykonawcy ,którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza 11.2.13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, którym zwrócono wadium na podstawie ust.11.2.10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.2.14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.2.15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.2.15.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 11.2.15.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.2.15.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin zapłaty faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach